Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-04-28@19:24:36 GMT

صدور مجوز فعالیت برای ۷۰۰ گروه جهادی در کشور

تاریخ انتشار: ۵ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۴۲۲۳۸۴

صدور مجوز فعالیت برای ۷۰۰ گروه جهادی در کشور

نشست دبیران استانی ستاد امر به معروف و نهی از منکر در سالن جلسات ستاد امر به معروف و نهی از منکر کشور با حضور آیت الله صدیقی برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری شبستان، به نقل از اداره کل روابط عمومی و امور بین‌الملل ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر کشور، نشست دبیران استانی ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر با حضور آیت الله کاظم صدیقی ریاست ستاد، حجت الاسلام جلیل محبی، دبیر ستاد و ۳۱ دبیر و جانشین دبیر ستادهای استانی در سالن جلسات ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر کشور برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

در ابتدای این جلسه آیت‌الله صدیقی ریاست ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر به ایراد سخن پرداخته و نکاتی را پیرامون این فریضه الهی بیان نمود.

 

در ادامه این نشست حجت‌الاسلام والمسلمین جلیل محبی دبیر ستاد نیز ضمن خوشامدگویی به دبیران و جانشینان ستادهای احیای امر به معروف و نهی از منکر استان‌ها مطالبی را پیرامون وظایف ستادها و همچنین تبیین رویکردهای ستاد عنوان داشت.

 

همچنین حجت‌الاسلام والمسلمین میرزایی قائم مقام دبیر و معاون اجتماعی و مطالبه‌گری ستاد امر به معروف و نهی از منکر کشور، ضمن پرداختن به تشریح مأموریت ستاد در حوزه‌های اجتماعی، مطالبه‌گری و فرهنگ‌سازی در حوزه احیای این دو فریضتین الهی، اشاره‌ای نیز به میزان صدور مجوزهای فعالیت به بیش از ۷۰۰ گروه جهادی در سطح کل کشور کرد.

 

در پایان نشست برخی از دبیران و جانشین دبیران ستاد‌های امر به معروف و نهی از منکر استان‌ها ضمن بیان گزارشی از فعالیت‌ها و اعلام نقطه نظرات خود، برخی مسائل و مشکلات موجود ستادهای استانی را به سمع و نظر دبیر ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر کشور رساندند.

 

پایان پیام/47

منبع: شبستان

کلیدواژه: ستاد احیا گروه های جهادی امر به معروف و نهی از منکر ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر امر به معروف و نهی از منکر کشور دبیر ستاد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۲۲۳۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ضرورت تدوین دستورالعمل واحد فعالیت محیط زیستی در سطح محلات

به گزارش خبرگزاری مهر، حلیا سادات حسینی در نشست هم اندیشی دبیران محیط زیست مناطق ۲۲ گانه که با حضور رئیس کمیسیون خدمات شهری و محیط زیست شورای اسلامی شهر تهران برگزار شد؛ با اشاره به اهمیت بررسی ابعاد زیست محیطی و جایگاه محیط زیست شهری در زندگی روزمره شهروندان گفت: امروزه توجه به مسائل زیست محیطی در برنامه ریزی‌ها، فعالیت‌ها و اقدامات توسعه در شهرها می‌تواند گامی مؤثر در جهت بهبود وضعیت محیط زیست و در نتیجه ارتقا سطح کیفیت زندگی شهروندان باشد.

حسینی از دبیران خانه‌ها و کانون‌های محیط زیست مناطق به عنوان رابطین بین مجموعه مدیریت شهری و شهروندان یاد کرد.

وی در ادامه خطاب به دبیران محیط زیست مناطق ۲۲ گانه با بیان اینکه فعالیت دبیران محیط زیست به عنوان سفیران محیط زیستی در سطح مناطق می‌تواند با شناسایی چالش‌ها و معضلات محیط زیستی در سطح منطقه بسیار راهگشا باشد گفت: شما می‌توانید با تعیین راهکار مؤثر در جهت مدیریت، زمینه ساز ارتقای کیفیت محیط زیست شهری شد.

کد خبر 6090290 علی قدمی

دیگر خبرها

  • عفاف و حیا حافظ حریم انسانی و شخصیت وجودی زن و مرد است
  • صدور الکترونیکی مجوزها بدون نظارت آسیب‌زا می‌شود
  • دفاع جوان کاشمری از ۳ دختر نوجوان در مقابل اراذل‌واوباش
  • ضرورت تدوین دستورالعمل واحد فعالیت محیط زیستی در سطح محلات
  • ضربه چاقو به جوان کاشمری به دلیل حمایت از چند دختر در برابر ۳ مزاحم
  • فعالیت ۶۸ دانشجو معلم جهادگر به مدت ۱۷ روز در ارومیه و خوی
  • گزارش وزارت بهداشت درباره سرطان‌زایی سیگارهای الکترونیک/ زیر بار صدور مجوز نمی‌رویم
  • وزارت بهداشت: زیر بار صدور مجوز به سیگارهای الکترونیک نمی‌رویم
  • گزارش وزارت بهداشت درباره سرطان‌زایی سیگار‌های الکترونیک؛ زیر بار صدور مجوز نمی‌رویم
  • وزارت بهداشت زیر بار صدور مجوز به سیگارهای الکترونیک نمی‌رود