Web Analytics Made Easy - Statcounter

رضا محمدی اصل با حضور در زندان ضیابر با مددجویان دیدار چهره به چهره داشت و دستورات لازم جهت رفع مشکلات آنان را صادر کرد

به گزارش خبرگزاری برنا از گیلان ؛ در این دیدار رضا محمدی اصل مدیر کل زندانهای گیلان ضمن حضور مستمر مددکاران در سالن ها و مطالعه کامل پرونده مددجویان در زمان تحمل حبس گفت : مددکاران می بایست یاری رسان تمام وقت مددجویان باشند و بدون در نظر گرفتن نوع جرم مرتکب شده ، مواردی که در حدود و وظایف آنان است انجام دهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
  مدیرکل زندانهای گیلان ، با تاکید به اینکه مددجو از زمانی که تحویل زندان می گردد ، تا زمان آزادی تحت نهادهای حمایتی و برنامه های اصلاحی و تربیتی قرار می گیرد و خانواده وی نیز از این امر مستثنی نیست افزود: وظیفه ما حفظ کرامت و ارزش های انسانی است ، و یکی از مهمترین وظایف ما اجرای برنامه های اصلاحی و تربیتی برای بازگشت سعادتمندانه مددجو به اجتماع و جلو گیری از انزوای خانواده وی می باشد.   وی به حضور پررنگ مددکاران با مسئولیت پذیری هرچه بیشتر ، در جمع مددجویان تاکید و بیان کرد: اجرای احکام زندانها و مددکاران می بایست تمام توان خود را برای کاهش جمعیت کیفری که یکی از برنامه های تحولی قوه قضاییه است بکار برند و از انحای مختلف .، دانش روز ، تجربیات ، خلاقیت و نوآوری و هر آنچه که در این راستا می تواند کمک کند تا محوریت را منتج به کاهش جمعیت کیفری گردد بهره برد .   محمدی اصل در پایان ، شناسایی فرصت ها و بهره گیری ، پایبندی به اخلاق اسلامی در کارها،طرح تکریم مددجو و رضایت ارباب رجوع در چارچوب قانون و مواردی که می تواند در رشد و تعالی سازمان اثر بخش باشد را در اولویت کارها دانست.

 

منبع: خبرگزاری برنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۲۲۸۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ادامه تحصیل زندانیان البرزی در تمام مقاطع تحصیلی

به گزارش خبرگزاری مهر، اصغر فتحی از فراهم بودن شرایط ادامه تحصیل برای زندانیان این استان در تمام مقاطع تحصیلی به همت اداره فرهنگی و تربیتی این اداره کل خبر داد و گفت: در سال تحصیلی جاری ۶۷۴ زندانی در مقاطع سوادآموزی، تحکیم و انتقال در حال ادامه تحصیل هستند که در مقایسه با سال گذشته رشد ۲۰ برابری داشته است.

مدیرکل زندان‌های استان البرز بیان کرد: در مقطع متوسطه اول و دوم نیز پس از چهار سال وقفه ۳۰ زندانی از طریق مدرسه آموزش از راه دور موفق به ادامه تحصیل شدند که شهریه این دانش آموزان از طریق اداره کل زندان‌های البرز پرداخت می‌شود. در حال حاضر یک زندانی خانم نیز در رشته روانشناسی مقطع کارشناسی دانشگاه پیام نور در حال تحصیل است.

وی با اشاره به اینکه با هماهنگی‌های انجام شده نمایندگان این دانشگاه جهت اخذ امتحانات به ندامتگاه فردیس مراجعه می‌کنند، گفت: تمام تلاش ما بر آن است که زندان فرصتی باشد برای بازگشت دوباره زندانیان به زندگی اجتماعی و ادامه تحصیل یکی از اولویت‌های مهم فرهنگی و تربیتی ما در زندان‌هاست که در یک سال گذشته با رشد قابل تأملی روبرو بوده است.

کد خبر 6094648

دیگر خبرها

  • ادامه تحصیل زندانیان البرزی در تمام مقاطع تحصیلی
  • سفر یک روزه رئيس سازمان زندان های کشور به بشاگرد
  • توزیع ۳۶۲۷ دستگاه لوازم سرمایشی وگرمایشی میان مددجویان کمیته امداد
  • آزادی سرکارگر یزدی از زندان با کمک اهالی «دوشنبه‌های رهایی»
  • کشت نیشکر در ۲۹ هکتار از زمین‌های کشاورزی گیلان
  • توزیع رایگان تخم نوغان بین مددجویان کمیته امداد گیلان
  • برگزاری مسابقات زورخانه‌ای و کشتی پهلوانی مددجویان زندان های لرستان
  • عفو بیش از ۱۴۵۰۰۰ زندانی در سال گذشته
  • بهره‌مندی ۱۴۵ هزارو ۸۰۷ زندانی از عفو و نهادهای ارفاقی در سال ۱۴۰۲
  • عفو ۱۴۵ هزارو ۸۰۷ زندانی در سال گذشته