Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس، آرمین هادی‌پور درباره خبر منتشر شده مبنی بر اینکه به جراحی نیاز ندارد، اظهار داشت: از اول هم نیاز به جراحی نبود چون مصدومیت من جدی نبود. این موضوع را بزرگ کردند من اصلا خبر نداشتم و بدون هماهنگی با من این خبر منتشر شد در حالی که اصلا مشکلی وجود نداشت.

وی درباره حضورش در مجمع در شرایط بحران کرونا، تصریح کرد: تمرینات ما از اواخر شهریورماه شروع شده است و صبح امروز هم به تمرین رفتم و بعد در مجمع شرکت داشتم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نیاز بود به مجمع بیایم چون من سرباز نظام هستم و هر جا لازم باشد می‌آیم اما پروتکل های بهداشتی را رعایت می‌کنم.

ملی‌پوش تکواندوی ایران درباره شروع تمرینات یادآور شد: ما تمرینات خود را آنلاین داشتیم، با کادر در ارتباط بودیم الان که داخل اردو هستیم، انسجام شکل می‌گیرد و شرایط بهتر می‌شود.

هادی‌پور درباره نگرانی‌های مطرح شده از تغییر وزن برای المپیک عنوان کرد: ورزشکار حرفه‌ای باید شرایط را قبول کند ما باید این شرایط را تحمل کنیم، چون وضعیت ما با مردم عادی فرق دارد. باید برنامه و شرایط زندگی قهرمانی را قبول کنین و براساس آن پیش برویم.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: هادی پور تکواندو المپیک توکیو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۲۲۸۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ویدئوی آهنگ عاشقانه منوچهر هادی برای دخترش سوفیا

به گزارش همشهری آنلاین، به تازگی ویدئویی از خوانندگی منوچهر هادی کارگردان سینما و تلویزیون برای دخترش سوفیا منتشر شده است. سال گذشته هادی این آهنگ را برای دخترش خواند و برای تولدش به او تقدیم کرد. اکنون ویدئوی خواندن این آهنگ در استودیو منتشر شده است.

همه چیز درباره جنجال خانوادگی یکتا ناصر و منوچهر هادی | این دعوای زن و شوهری را باور کنیم؟

کد خبر 847355 برچسب‌ها خبر مهم بازیگران سینما و تلویزیون ایران فیلم و سریال ایرانی سینمای ایران

دیگر خبرها

  • الزام به تنظیم سند رسمی یک جراحی حقوقی ـ اقتصادی ـ اجتماعی
  • تشکیل بانک اطلاعاتی به منظور ترویج اشاعه کارآموزی در مازندران
  • راه‌اندازی سه نیروگاه برق با ظرفیت ۵۸ مگاوات در صنایع بزرگ کرمانشاه
  • ۱۸۸ طرح هادی روستایی در استان بوشهر در حال اجرا است
  • مجمع تشخیص مصلحت نظام منشأ بزرگ فساد را می‌خشکاند؟!
  • سکانس‌هایی از فیلم های پاور
  • ویدئوی آهنگ عاشقانه منوچهر هادی برای دخترش سوفیا
  • گزارش زنده: استقلال ملاثانی ۰ - 0 سپاهان
  • افتتاح گود زورخانه شهید ابراهیم هادی در مصلای اردبیل
  • عمران وآبادانی روستاهای استان در قالب طرح هادی