Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-04-30@02:35:44 GMT

راه‌اندازی سامانه پاسخگویی به مشکلات شبکه شاد

تاریخ انتشار: ۵ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۴۲۳۱۵۹

راه‌اندازی سامانه پاسخگویی به مشکلات شبکه شاد

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات از راه‌اندازی یک سامانه برای پاسخگویی به مشکلات سامانه شاد توسط وزارت آموزش و پرورش و همراه اول خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، محمدجواد آذری جهرمی با انتشار پیامی در اینستاگرام اظهار کرد: " ‏‏‏وزارت آموزش و پرورش و همراه اول برای پاسخگویی به مشکلات سامانه " شاد" یک مرکز تماس راه‌اندازی کرده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بنابراین اگر در استفاده از این سامانه با مشکل مواجه هستید، لطفاً صرفاً با مراکز تماس این سامانه به شماره ۰۲۱۴۳۰۸۱ و یا اگر مشترک همراه اول هستید با شماره ۹۹۹۰ تماس بگیرید."

کد خبر 446308

منبع: ایمنا

کلیدواژه: شبکه شاد شبکه اجتماعی شاد وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات وزارت ارتباطات همراه اول آموزش و پرورش وزارت آموزش و پرورش دانش آموزان محمدجواد آذری جهرمی شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۲۳۱۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

راه‌اندازی سامانه مدیریت هوشمند پارک حاشیه‌ای خودرو در اردبیل

رئیس سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری اردبیل از راه‌اندازی سامانه مدیریت هوشمند پارک حاشیه‌ای خودرو خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از اردبیل، دلاور زارعی اظهار کرد: با توجه به ارتقای خدمات شهری و بهبود وضعیت ترافیکی با همکاری سازمان‌های مدیریت و مهندسی شبکه حمل‌ونقل و فاوای شهرداری اردبیل، سامانه مدیریت هوشمند پارک حاشیه‌ای خودرو، راه‌اندازی شد.

وی افزود: همشهریان عزیز می‌توانند با مراجعه به آدرس https://ardabilman.ir و بخش حمل‌ونقل و ترافیک از خدمات پارک حاشیه‌ای استفاده کنند.

زارعی بیان کرد: با توجه به اینکه همه خدمات شهری در سامانه جامع خدمات شهروندی (اردبیل من) تجمیع شده است، شهروندان محترم با مراجعه به آدرس فوق و نصب این اپلیکیشن از قسمت صفحات، بدون نصب سایر نرم‌افزارها می‌توانند از همه خدمات شهرداری اردبیل بهره‌مند شوند.

کد خبر 748840

دیگر خبرها

  • هشدار هواشناسی برای کشاورزان یزدی/ بروز مداخلات جوی در بافق
  • سامانه ثبت تخلفات پارک خودروها در قرچک راه اندازی شد
  • خسته هستید؟ این غذاها را بخورید
  • راه‌اندازی سامانه مدیریت هوشمند پارک حاشیه‌ای خودرو در اردبیل
  • راه‌اندازی سامانه بر خط سراسری برای اعلام کمبودهای دارویی در کشور
  • راه‌اندازی سامانه برخط رصد کمبودهای دارویی در کشور
  • سامانه بارشی همراه با رعدوبرق در راه آسمان اصفهان/ هوا گرم می‌شود
  • پاسخگویی به بیش از ۲۲ هزار گزارش مردمی در سال ۱۴۰۲
  • ثبت بیش از ۴۳۴ هزار تماس با سامانه ۱۴۱ استان البرز
  • پاسخگویی مدیران شهری شیراز از طریق سامانه ۱۳۷