Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش باشگاه خبرنگاران دانشجویی (ایسکانیوز)، واحدها و مراکز دانشگاه آزاد اسلامی در سراسر کشور با اجرای برنامه های گوناگون فرهنگی هفته دفاع مقدس را گرامی داشتند.

تغییر نام ساختمان آموزشی دانشگاه آزاد اسلامی واحد ایلام به نام شهید حاج قاسم سلیمانی

دکتر محمد میرزایی حیدری رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان ایلام گفت: زنده نگه داشتن نام و یاد شهدا یکی از مهمترین رویکرد های دانشگاه آزاد اسلامی است و در این راستا به پاس تجلیل از رشادت های ماندگار حاج قاسم سلیمانی امروز شاهد تغییر نام ساختمان آموزشی دانشگاه به نام این شهید والامقام هستیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: امنیت و پیشرفت کنونی ایران اسلامی مدیون شهداست و اگر امروز ما در جهان در تمام زمینه های به قله های علمی جهان رسیده ایم، حاصل خون شهداست.

دیدار دانشگاهیان دانشگاه آزاد اسلامی واحد خمینی شهر با خانواده شهید مدافع حرم

دکتر فرید نعیمی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد خمینی شهر به همراه جمعی از مسئولان این واحد دانشگاهی با حضور در منزل شهید حمیدرضا باب الخانی با خانواده و والدین این شهید مدافع حرم دیدار کردند.

دکتر نعیمی در این دیدار گفت: جامعه دانشگاهیان همانند سایر طبقات جامعه خود را وامدار و مدیون خون شهداء، ایثارگری و رشادت های رزمندگان اسلام می داند و آماده است تا در سنگر علم و فناوری، ادامه دهنده مسیر نورانی آنان باشد.

گرامیداشت چهلمین سالگرد هفته دفاع مقدس در دانشگاه آزاد اسلامی لنجان

مراسم گرامیداشت چهلمین سالگرد هفته دفاع مقدس و پاسداشت شهدا با حضور مسئولان شهرستان لنجان، در مزار گلزار شهدای گمنام دانشگاه آزاد اسلامی لنجان به همراه قرائت زیارت عاشورا و غبارروبی گلزار شهدای گمنام برگزار شد.

حجت‌الاسلام مهدی صادقی امام جمعه شهر سده لنجان در این مراسم با تأکید بر افتخارات ملت ایران در دفاع از مرزهای کشور گفت: هشت سال دفاع مقدس، امتحانی سترگ برای اثبات قدرت ایمان، حقانیت و ایستادگی ملت ایران است. روزهای حساس و سرنوشت ساز دفاع مقدس، سرشار از حماسه آفرینی‌ها و دلاوری‌های بهترین فرزندان این کشور است.

نامگذاری ساختمان دانشکده کشاورزی دانشگاه آزاد اسلامی واحد شهر قدس بنام سردار شهید حاج حسین همدانی

مراسم نامگذاری ساختمان دانشکده کشاورزی بنام سردار شهید حاج حسین همدانی در محل دانشگاه آزاد اسلامی واحد شهر قدس برگزار شد.

حجت الاسلام والمسلمین رضا جوکار امام جمعه شهرستان قدس در این مراسم گفت: آنچه که از دانشگاه انتظار می رود، این است که در عرصه های مختلف جامعه نقش آفرین باشد.

وی افزود: در دوران دفاع مقدس جوانان انقلاب نشان دادند که ما قوی هستیم و زیر بار ظلم و ذلت نمی رویم و امروز در گام دوم انقلاب، رهبر انقلاب فرمودند باید قوی تر شویم.

غبار روبی و عطر افشانی گلزار شهدا توسط دانشگاهیان دانشگاه آزاد اسلامی استان کردستان

در چهلمین سالگرد دفاع مقدس دانشگاهیان دانشگاه آزاد اسلامی استان کردستان، مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه های آزاد اسلامی استان کردستان، بسیج اساتید، بسیج کارکنان و بسیج دانشجویی با حضور در آرامستان بهشت محمدی سنندج و گلزار شهدا نسبت به مقام شامخ شهدای 8 سال دفاع مقدس با غبار روبی و عطر افشانی ادای احترام کردند.

مراسم گرامیداشت هفته دفاع مقدس در دانشگاه آزاد اسلامی واحد گرمسار

مراسم گرامیداشت چهلمین سالگرد دفاع مقدس در واحد گرمسار با حضور جمعی از مسئولان شهرستان گرمسار، خانواده های شهداء، استادان، کارکنان و دانشجویان برگزار شد.

حجت الاسلام والمسلمین سید علیرضا آرام، امام جمعه گرمسار در این مراسم، ایستادگی در برابر ظلم و ظالم را راه شاگردان مکتب کربلا و اباعبدالله الحسین (ع) دانست و گفت: انسان آزاده و شاگرد مکتب اباعبدالله الحسین (ع) کسی است که در مقابل ظلم و فساد بایستد و باید یزید را شناخت، ظالم را شناخت و یزد صفت را شناخت و در مقابلش ایستاد.

مراسم گرامیداشت هفته دفاع مقدس در دانشگاه آزاد اسلامی فسا

مراسم بزرگداشت دفاع مقدس و قرائت زیارت عاشورا در جوار قبور شهدای گمنام دانشگاه آزاد اسلامی واحد فسا برگزار شد.

در این مراسم حجت الاسلام محمد راهوار مدیر حوزه فرهنگی دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد فسا گفت: دفاع مقدس ویژگی های بزرگی داشت که یکی از شاخص ترین آنها بصیرت کربلایی شهدای ما بود که بین ماندن و رفتن، بین آسودن و خدایی شدن بزرگترین تصمیمشان را گرفتند و با تاسی از مولایشان اباعبدالله(ع) چراغ راه آیندگان شدند.

انتهای پیام/

حمید انصاری کد خبر: 1073754 برچسب‌ها هفته دفاع مقدس برنامه فرهنگی شهید قاسم سلیمانی

منبع: ایسکانیوز

کلیدواژه: دانشگاه آزاد اسلامی دانشگاه آزاد اسلامی دانشگاه آزاد اسلامی هفته دفاع مقدس برنامه فرهنگی شهید قاسم سلیمانی دانشگاه آزاد اسلامی واحد دانشگاه آزاد اسلامی آزاد اسلامی استان هفته دفاع مقدس مراسم گرامیداشت چهلمین سالگرد حجت الاسلام گلزار شهدا برگزار شد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۲۳۴۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جزئیاتی از سهم 60 درصدی سوابق تحصیلی در آزمون سراسری

علی محمدی ترکاشوند سرپرست معاونت آموزش و نماینده تام‌الاختیار آزمون‌های سازمان سنجش دانشگاه آزاد اسلامی در واحد دانشگاهی شهرقدس اظهار کرد: چند وقتی است که خبر‌هایی در مورد کنکور‌های دو مرحله‌ای منتشر شده و آن هم این است که در سال ۱۴۰۳ کنکور در دو نوبت برگزار می‌شود، اما آیا این تاریخ‌ها و این تغییرات به نفع دانش‌آموزان است یا به ضرر آنها؟ باید اشاره کنم فرصت انتخاب و تلاش برای دانش آموزان در دو مر حله بازتاب بهتری خواهد داشت و با توجه به اینکه سهم سوابق تحصیلی در کنکور ۱۴۰۳، ۵۰ درصد قطعی و از نمرات امتحانات نهایی پایه دوازدهم است؛ از کنکور ۱۴۰۴ به بعد سهم سوابق تحصیلی ۶۰ درصد خواهد شد. این تغییرات تاثیر مثبتی در روند تحصیلی دواطلبان متقاضی تحصیلات عالیه خواهد داشت.

وی با توجه به اقدامات دانشگاه آزاد اسلامی در برپایی آزمون سراسری در واحد شهر قدس افزود: امسال دانشگاه آزاد شهر قدس میزبان ۱۸۰۰ نفر داوطلب در گروه‌های علوم انسانی و علوم تجربی بود و به همت همکارانم این آزمون در روز‌های پنج شنبه و جمعه در تاریخ‌هایی که عرض کردم با موفقیت برگزار شد.

معاون آموزش دانشگاه آزاد اسلامی واحد شهرقدس متذکر شد: پیشرفت علمی، اقتصادی، فرهنگی، توسعه کشور و توجه به ظرفیت بالای علمی مردم شهیدپرور و فهیم کشور اسلامی‌مان می‌تواند در گذر از بحران‌هایی مانند رکود اقتصادی، اشتغال و ناهنجاری‌های فرهنگی موثر باشد و امروز دانشگاه آزاد اسلامی به عنوان بزرگترین دانشگاه حضوری جهان با ورود به دهه چهارم فعالیت خود تلاش دارد زمینه رشد و شکوفایی علمی را با ایجاد مدارس عالی مهارتی، مراکز تحقیقاتی رشد، راه‌اندازی شرکت‌های دانش‌بنیان و همچنین توسعه فعالیت‌های تحقیقی، پژوهشی و مهارتی فراهم کند.

محمدی ترکاشوند تبیین کرد: برای دستیابی به این اهداف طرح‌هایی با مدیریت دکتر افشاری ریاست واحد پیش‌بینی شده و سعی داریم با تیم‌سازی‌هایی که انجام می‌شود در راستای اجرای تحقق شعار سال گام برداریم و برای رسیدن به این مهم در گام اول با ایجاد رویداد صدرا ابتدا گام‌هایی برای اهداف منطقه برداریم و سپس با همکاری صنایع منطقه‌ای برنامه‌های از پیش تعیین شده را اجرایی خواهیم کرد؛ بنابراین در این زمینه برنامه ریزی‌هایی در واحد شهر قدس صورت گرفته است.

وی افزود: در ایام برپایی آزمون خودم شاهد بودم که همکارانم و استادان مجموعه واحد شهرقدس از هیچ کوشش و تلاشی دریغ نکرده و خالصانه در مسیر مدیریت صحیح ایام آزمون گام برداشتند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • تحول بی‌واسطه با مردم
  • قهرمانی تیم والیبال کارکنان دانشگاه آزاد میانه در مسابقات منطقه دو شمال‌غرب کشور
  • اعلام همبستگی دانشجویان هرمزگانی با دانشگاهیان سراسر جهان در دفاع از مردم غزه
  • همبستگی دانشگاهیان هرمزگانی با دانشگاهیان سراسر جهان در دفاع از مردم غزه
  • سومین کنگره شهدای دانشگاه آزاد اسلامی استان تهران برگزار می‌شود
  • جزئیاتی از سهم 60 درصدی سوابق تحصیلی در آزمون سراسری
  • برگزاری مراسم بزرگداشت شهید مدافع حرم محرم علیپور در مرند
  • مراسم بزرگداشت شهید مدافع حرم "محرم علیپور" برگزار شد
  • مراسم سومین سالگرد شهادت سردار حجازی برگزار شد
  • رئیس جدید دانشگاه آزاد اسلامی لرستان منصوب شد