Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرمربی تیم فوتبال السد قطر گفت: یک بازی سخت و دشوار مقابل پرسپولیس بهترین تیم ایران داریم و این بازی برای ما شبیه یک فینال است. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، ژاوی هرناندز در نشست خبری پیش از دیدار با پرسپولیس در مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا گفت:  برای رسیدن به پیروزی و صعود به مرحله یک چهارم نهایی بسیار هیجان‌زده هستیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با پرسپولیس بازی داریم که بهترین تیم ایران است و می‌دانیم یک بازی سخت و دشوار برای ما خواهد بود که برای ما شبیه به یک فینال است.

 وی افزود: برای پیروزی باید کنترل شده و با اشتیاق زیاد بازی کنیم و امیدوارم با ارائه بهترین بازی خود در زمین به آن برسیم. در بازی قبلی مقابل سپاهان اولویت ما استراحت به برخی از بازیکنان بود تا آنها را با اطمینان برای این بازی در اختیار داشته باشیم. پرسپولیس برای ما حریفی قدرتمند و دشوار خواهد بود و در این بازی باید سعی کنیم، مالکیت توپ و کنترل بازی را در دست داشته باشیم. باید در اوج آمادگی خود قرار حضور داشته باشیم و این مهم‌ترین نکته است.

سرمربی السد اظهار داشت: پرشورترین مسابقاتی که در طول زندگی حرفه‌ای خود دیده‌ام، همیشه مقابل تیم‌های ایرانی از جمله پرسپولیس بوده است. این را به بازیکنانم گفته‌ام که آنها همیشه با شور و شوق زیاد بازی می‌کنند، به همین دلیل ما هم باید بسیار پرشور باشیم، چون این یک فینال است.

گل‌محمدی: برای رسیدن به اهداف‌مان حاضریم فداکاری کنیم و حتی از جان‌مان بگذریم/ پرسپولیس فقط یک ستاره دارد

 

انتهای پیام/ 

منبع: تسنیم

کلیدواژه: لیگ قهرمانان آسیا پرسپولیس تیم فوتبال السد قطر لیگ قهرمانان آسیا پرسپولیس تیم فوتبال السد قطر یک فینال برای ما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۲۳۵۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صعود بایرلورکوزن به فینال لیگ قهرمانان اروپا با تساوی 1-1 مقابل منچستریونایتد (30 آوریل 2002)

در حالی که بازی رفت دو تیم در منچستر با نتیجه 2-2 خاتمه یافته بود، در این بازی شاگردان سر الکس فرگوسن ابتدا از میزبان آلمانی پیش افتادند اما الیور نویل با به ثمر رساندن گلی دیدنی نتیجه بازی را به تساوی کشاند.

دانلود (33.2MB)

دیگر خبرها

  • ده روسی: امشب، شب لورکوزن بود و در کل امسال، سال لورکوزن است
  • یک هفته کار کردیم تا اینطور از دورتموند گل نخوریم!
  • هوملس: مقابل پی‌اس‌جی پخته بازی کردیم
  • لوئیز انریکه: در پاریس تیم بسیار قدرتمندی خواهیم بود
  • ژابی آلونسو: شکست فصل گذشته مقابل رم دردناک بود؛ از آن بازی درس گرفتیم
  • صعود بایرلورکوزن به فینال لیگ قهرمانان اروپا در شب تساوی 1-1 مقابل منچستریونایتد (2002/5/1) / فیلم
  • ترزیچ: ما برای فینال گرسنه‌تر از پاریسیم!
  • صعود بایرلورکوزن به فینال لیگ قهرمانان اروپا با تساوی 1-1 مقابل منچستریونایتد (30 آوریل 2002)
  • خرید بازیکن آمریکایی توسط باشگاه ایرانی
  • اوسمار: برابر سپاهان، جزئیات تعیین‌کننده است/ هواداران تنهایمان نگذارند