Web Analytics Made Easy - Statcounter

عباس قلی‌پور روز شنبه در گفت‌وگو  با ایرنا افزود: با توجه به قرارداشتن در موج سوم شیوع کرونا در کشور و افزایش میزان مبتلایان و فوتی‌‏ها انتظار است ماسک زدن حفط فاصله‌گذاری اجتماعی با دقت و حساسیت بیشتری دنبال شود.

وی بیان کرد: در استان بوشهر تاکنون ۱۰۲ هزار و ۵۶۴ بازرسی از اماکن مختلف صورت گرفته است که در این بازرسی‏‌ها وضعیت ۸۳ درصد مطلوب و مابقی نامطلوب گزارش شده‌است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

قلی پور ادامه داد: در این ارتباط سه هزارو ۵۶۸ پرونده تخلف تشکیل شده که این از میزان ۹۲ درصد پیگیری و اعمال قانون شده‌است.

وی گفت: در این ارتباط۷۵۰ مکان نیز به دلیل رعایت نکردن پروتکل‎ها پلمب شدند.

قلی پور اظهار کرد: بررسی‌ها نشان می‌دهد ۹۶ درصد کارکنان در ادارات استان بوشهر از ماسک استفاده و ۸۹ درصد فاصله‌گذاری اجتماعی و پروتکل‌های بهداشتی را رعایت می‌کنند.

وی گفت: میزان استفاده از ماسک در بانک‌‏های استان ۹۶، صنوف، اماکن و کارگاه‌ها ۹۰ و در مدارس نیز ۹۶ درصد گزارش شده‌است.

قلی پور اظهار داشت: در سواحل، تفریحگاه‌ها و معابرعمومی نیز میزان استفاده از ماسک  و رعایت فاصله‌گذاری اجتماعی ۶۰ درصد است.

 وی ادامه داد: استفاده از ماسک در فرودگاه‌های استان‌بوشهر ۱۰۰ و در  مطب‌ها، داروخانه‌ها و مراکز درمانی این  استان ۹۲ درصد است.

برچسب‌ها بوشهر ماسک ویروس کرونا فاصله گذاری اجتماعی پروندهٔ خبری کرونا در ایران؛ آخرین اخبار و گزارش‌ها

منبع: ایرنا

کلیدواژه: بوشهر ماسک ویروس کرونا فاصله گذاری اجتماعی بوشهر ماسک ویروس کرونا فاصله گذاری اجتماعی اخبار کنکور فاصله گذاری اجتماعی قلی پور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۲۳۶۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۱۵ درصد گوشت قرمز خراسان رضوی توسط عشایر تولید می‌شود

ایسنا/خراسان رضوی مدیر کل امور عشایر خراسان رضوی گفت: با توجه به آمار تولید گوشت قرمز استان توسط جهاد کشاورزی میزان ۱۵ درصد تولید گوشت متعلق به عشایر است.

محمدحسین جعفری در گفت‌وگو با ایسنا در خصوص تولید گوشت قرمز توسط عشایر خراسان رضوی طی سال گذشته اظهار کرد: تولید گوشت قرمز عشایر استان طی سال ۱۴۰۲ به میزان ۱۲ هزار و ۷۱۸ تن بوده است.

وی افزود: میزان تولید گوشت قرمز توسط عشایر خراسان رضوی نسبت به سال قبل ۱۱۷۲ تن افزایش داشته است.

مدیرکل امور عشایر خراسان رضوی درخصوص اینکه چند درصد تولید گوشت استان با عشایر است، تصریح کرد: با توجه به آمار تولید گوشت قرمز استان توسط جهاد کشاورزی میزان ۱۵ درصد تولید گوشت متعلق به عشایر است.

جعفری همچنین با اشاره به استقبال عشایر استان از طرح تولید قراردادی گوشت قرمز که از سال گذشته آغاز شده است بیان کرد: استقبال عشایر از طرح فوق بسیار زیاد بود، به گونه‌ای که با پیگیری‌های صورت گرفته مقدار ۵۰۰۰ تن جو مدت دار (۶ ماهه) در اسفندماه از شرکت پشتیبانی امور دام اخذ و تعداد ۱۱۰ راس دام عشایر تحت پوشش قرار گرفت. همچنین مقرر شد با توجه به محدویت نهاده و متقاضی زیاد به ازای هر راس ۴۵ کیلو گرم جو اختصاص پیدا کند.

وی درباره میزان تحویل علوفه در قالب طرح تولید قراردادی دام سبک عشایر خراسان رضوی گفت: در قالب طرح تولید قراردادی دام سبک عشایر استان در آذر ماه ۱۴۰۲ مقدار ۹۰۰۰ تن جو ۴ ماهه به سررسید ۱۵ فروردین‌ماه سال جاری بین ۶۸۲ نفر از عشایر توزیع شد. رقم ریالی  این طرح ۹۲۷ میلیارد ریال بوده است. با این میزان نهاده تعداد ۵۰ هزار راس دام عشایر تحت پوشش قرار گرفت که ۲۰ درصد دام طرح، یعنی ۱۰ هزار راس دام را عشایر پروار و مقدار حدود ۲۰۰ تن گوشت روانه باز مصرف شده است. ضمنا در طی سال ۱۴۰۲ مقدار ۴۷ هزار تن انواع علوفه تامین و برای تغذیه و تعلیف دام بین عشایر استان توزیع شده است. 

جعفری ادامه داد: ۸۲۰۰ خانوار عشایر در خراسان رضوی شناسایی شده است.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • بارندگی در همدان تصادفات را ۴۰ درصد افزایش داد
  • احتمال سیلاب و ریزش کوه در محورهای کوهستانی خوزستان/ پیش‌بینی افزایش ۱۵ درصدی تردد
  • ۱۵ درصد گوشت قرمز خراسان رضوی توسط عشایر تولید می‌شود
  • محصولات غذایی در اراضی اشغالی فلسطین گران شد
  • بهداشت حرفه ‌ای عمر مفید کارگران را افزایش می‌دهد
  • توزیع ۳۶۰۰ دستگاه لوازم سرمایشی و گرمایشی بین مددجویان بوشهری
  • ترددهای بین استانی در بوشهر ۲۵ درصد افزایش یافت
  • سهام تسلا به دلیل شایعات مربوط به قرارداد چین افزایش یافت
  • کرونا ویروس چگونه با تغییرات آب و هوایی گسترش یافت؟
  • ثروت ایلان ماسک روی دور افزایش افتاد