Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گفته علی اکبر علیزاده, عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس شورای اسلامی ادعای وزیر بهداشت در خصوص عدم تخصیص اعتبارات کرونایی در دیوان محاسبات و کمیسیون تخصصی برنامه و بودجه مجلس پیگیری خواهد شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ علی اکبر علیزاده در گفتگو با خبرنگار شبکه اطلاع رسانی مرصاد ، درباره تخصیص یک میلیارد یورو به منظور مقابله با ویروس کرونا از صندوق توسعه اظهار داشت: رئیس جمهور از مقام معظم رهبری درخواست تخصیص یک میلیارد یورو برای مقابله با کرونا را داشته اما از سوی وزیر بهداشت نامه‌ای خطاب به سردار سلیمانی نوشته شد که از این مبلغ اظهار گلایه و نگرانی شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی افزود: این مطلب به دلیل نوع کار و شکلی که انجام خواهد شد توسط دیوان محاسبات پیگیری می شود اما از آنجا که به تازگی مطرح شده در نخستین جلسه کمیسیون برنامه و بودجه دنبال می شود.

علیزاده گفت: در حال حاضر وزیر بهداشت ادعا کرده که این اعتبار تخصیص داده نشده است که ساز و کار قانونی آن در دیوان محاسبات و کمیسیون تخصصی برنامه و بودجه پیگیری خواهد شد.

وی عنوان کرد: در این راستا وزیر بهداشت باید نسبت به ارائه اسناد اقدام ‌کند و دیوان محاسبات از نظر قانونی موضوع را پیگیری خواهد کرد.

عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس شورای اسلامی گفت: درآمدهای ارزی جاری از محل صادرات، واردات و حوزه نفت تامین می شود که رئیس جمهور به این نتیجه رسید این درآمدها محدودیت هایی دارد بنابراین با نامه‌ای به مقام معظم رهبری درخواست تخصیص یک میلیارد یورو از صندوق ذخیره ارزی برای مقابله با بیماری کرونا را ارائه کرد.

علیزاده تصریح کرد: مقام معظم رهبری نیز  با توجه به اهمیت سلامتی مردم با این موضوع موافقت کردند.

وی درباره اینکه دولت به وظیفه خود عمل کرده یا خیر افزود: مطالبی که وزیر بهداشت مطلبی ارائه کرده باید بر اساس مستندات بررسی شود زیرا این یک مطلب جدید است.

انتهای پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: دیوان محاسبات وزیر بهداشت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۲۳۹۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دیوان محاسبات گزارش «تفریغ بودجه» را به موقع به مجلس داده است

به گزارش خبرنگار مهر، محمدباقر قالیباف در جلسه علنی امروز (دوشنبه) مجلس و در پاسخ به تذکر یکی از نمایندگان مبنی بر لزوم قرائت گزارش تفریغ بودجه پیش از بررسی جداول در مجلس، گفت: دیوان محاسبات به موقع گزارش تفریغ بودجه را به مجلس ارائه کرد و کمیسیون تلفیق نیز در زمان بررسی لایحه بودجه به این گزارش توجه کرده است.

وی بیان کرد: با توجه به اینکه در ماه‌های گذشته مجلس درگیر بررسی لوایح برنامه و بودجه بود، فرصتی برای قرائت این گزارش در صحن مجلس فراهم نشد، اما در زمان خود در مجلس قرائت خواهد شد.

کد خبر 6091917 زهرا علیدادی

دیگر خبرها

  • سازمان برنامه مکلف به نظارت برنحوه نقشه‌برداری سازمان ثبت شد
  • سازمان برنامه موظف به نظارت جدی بر نحوه نقشه‌برداری سازمان ثبت شد
  • مبلغ این جدول بودجه خیلی درشت است /جدول برآورد اعتبارات ردیف‌های متفرقه بودجه ۱۴۰۳ به تصویب رسید؟
  • دیوان محاسبات گزارش تفریغ بودجه را به موقع به مجلس داده است
  • دیوان محاسبات گزارش «تفریغ بودجه» را به موقع به مجلس داده است
  • فرهنگ و هنر در بخش دوم لایحه بودجه ۱۴۰۳
  • اختصاص ردیف بودجه‌ای به ۳۰ دانشگاه برتر
  • ادعای وزیر خارجه رژیم صهیونیستی در خصوص تعلیق در حمله زمینی به رفح
  • قیمت دو برابری کالا‌های اساسی با جود تخصیص ارز ترجیحی
  • از ساماندهی بازار آهن شادآباد تا تسریع پیگیری طرح شن‌چاله‌ها