Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، امام جمعه بندر دیر پیش از ظهر شنبه در مراسم یادواره سردار شهید محمد خالدی و ۴۵ شهید شهر دیر، اظهار داشت: فلسفه بزرگداشت شهدا الهام گرفته از تجلیل خداوند از شهدا در آیات قرآن است.

حجت الاسلام سیدعلی حسینی افزود: پیشکسوتان دفاع مقدس و خانواده معظم شهدا مسئولیت سنگینی دارند و باید فرهنگ دفاع مقدس را بصورت شفاهی و مکتوب ثبت کرده و به نسل امروز و فردا منتقل کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی عنوان کرد: با پیروزی انقلاب اسلامی منافع آمریکا در ایران به خطر افتاد و کار ارزشمند شهدا و رزمندگان در دفاع مقدس این بود که با رهبری امام راحل و توکل بر خدا انقلاب و اسلام را نجات دادند.

حسینی با تأکید بر لزوم ترویج فرهنگ شهادت طلبی در جامعه، گفت: دشمن در دفاع مقدس از رزمندگان ما چنان سیلی خورد که دیگر جرأت راه اندازی جنگ نظامی ندارد لذا با جنگ اقتصادی و روانی به دنبال تضعیف ایمان نسل جوان ماست.

وی با بیان اینکه هدف دشمن سست کردن باور ما به اسلام است که این آرزو را به گور می‌برد، یادآور شد: پیام سردار شهید خالدی دفاع از اسلام و اطاعت از رهبری و عمل به وصیت نامه شهدا است و رمز پیروزی ما در عرصه‌های مختلف پیروی از ولایت فقیه است.

امام جمعه دیر بیان کرد: نسل جوان ارتباط خود با بسیج را تقویت کرده و روحیه بسیجی در جامعه گسترش یابد.

شهدا گره گشایی می‌کنند

فرمانده سپاه سیدالشهداء شهرستان دیر با گرامیداشت چهلمین سالگرد دفاع مقدس، گفت: دفاع مقدس نباید به یک هفته مختصر باشد بلکه در طول سال این رشادت‌ها و ایثارگری‌ها بیان شود.

سرهنگ ایرج سلیمانی اضافه کرد: مهمترین پیام شهدا داشتن روحیه خودباوری، تبعیت از ولایت فقیه و حفظ حجاب خواهران و مادران است و اگر ما این دو موضوع پایبند باشیم هیچ ابرقدرتی نمی‌تواند ایران ما و باورهای دینی ما را متزلل کند.

وی یادآور شد: اکثر رزمندگان از جوانان و با روحیه جهادی بودند که برای ایران و اسلام جنگیدند.

فرمانده سپاه سیدالشهداء شهرستان دیر با تأکید براینکه توصیه‌های شهدا را سرلوحه خود قرار دهیم، عنوان کرد: استقلال، آزادی، عزت، غیرتمندی، رکورداری در عرصه‌های مختلف علمی و دفاعی همه اینها از دستاوردهای چهل سال دفاع مقدس است.

سلیمانی با اشاره به اینکه شهدا گره گشایی می‌کنند، بیان کرد: با توسل به شهدا بر مشکلات پیروز می‌شویم.

کد خبر 5033170

منبع: مهر

کلیدواژه: بوشهر بندر دیر حجت الاسلام سید علی حسینی دفاع مقدس چهل سالگی دفاع مقدس ویروس کرونا چهل سالگی دفاع مقدس هفته دفاع مقدس شیراز آمار کرونا شهرکرد بوشهر شیوع کرونا کرمانشاه دفاع مقدس جنگ تحمیلی دفاع مقدس گرگان خطبه های نماز جمعه اردبیل دفاع مقدس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۲۴۱۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حضور استاندار ایلام در منزل شهید تازه‌تفحص‌شده دوران دفاع مقدس

ایسنا/ایلام هم‌زمان با سال‌روز شهادت امام جعفرصادق(ع) استاندار ایلام با حضور در منزل شهید تازه‌تفحص شده دوران دفاع مقدس«محمدشفیع فیضی‌زاده» ضمن قرائت فاتحه، به مقام شامخ شهدا ادای احترام کرد.

استاندار ایلام در این دیدار گفت: هر چه داریم از برکت وجود شهداست و ادامه راه، آرمان، اهداف آنان و خدمت‌گذاری به مردم از انتظارات شهدا از ما است که در این مسیر باید ثابت‌قدم باشیم.
بهرام‌نیا افزود: شهدا رستگار شدند و نزد پروردگار متعال روزی دارند این شهید والامقام، برای کشور، استان ایلام و خانواده فیضی‌زاده افتخاری بزرگ است.
استاندار ایلام یادآور شد: امروز که مصادف با سال‌روز شهادت امام جعفرصادق(ع) است بعد از ۴۱ سال، شاهد شناسایی و تفحص پیکر این شهید والامقام هستیم. ما از خانواده شهدا تشکر و قدردانی داریم چرا که خانواده شهدا صاحب اصلی این نظام هستند.
وی با بیان این‌که شهید فیضی‌زاده مظهر ایثار و فداکاری است، گفت: این شهید بزرگوار در آن مقطع، از دنیا و مادیات دنیا گذشت و برای دفاع از خاک این کشور در میدان حق علیه باطل به لقاءالله پیوست. 
انتهای پیام

دیگر خبرها

  • برای حفظ اسلام روحانیون در میدان باشند و با جان خود دفاع کنند
  • حضور استاندار ایلام در منزل شهید تازه‌تفحص‌شده دوران دفاع مقدس
  • یادواره شهدای طلاب و روحانی زرین دشت برگزار شد
  • برگزاری مراسم سالگرد پدر ۴ شهید دفاع مقدس در مبارکه
  • تشییع پیکر شهدای تازه تفحص شده فردا در اصفهان
  • یادواره شهدای سنگر سازان بی سنگر مرند
  • ۲۵۰۰ یادواره محله‌محور و خانه‌محور در کهگیلویه و بویراحمد برگزار می‌شود
  • استقبال از پیکر مطهر دو شهید گمنام دفاع مقدس
  • استقبال از ۲ شهید گمنام در فرودگاه کرمان
  • سومین یادواره ۳۵۷ شهید گتوند برگزار گردید