Web Analytics Made Easy - Statcounter

امام جمعه موقت اصفهان گفت: باید مدیران و مسئولان از حکومت داری امیرالمومنین درس بگیرند تا قدرت زده و سیاست زده نشوند و عامه مردم را به حساب بیاورند تا بتوانند مشکلات مردم را ببینند و راهکاری برای آن داشته باشند.

حجت الاسلام محمدتقی رهبر، امام جمعه موقت اصفهان در گفت‌و گو با خبرنگار سیاسی شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ با اشاره به اینکه در دوران دفاع مقدس آنچه باعث اداره 8 سال جنگ تحمیلی و همه جانبه علیه ایران شد شد، مدیریت جهادی و انقلابی جنگ و امور جاری کشور بود گفت: متاسفانه امروز چنین روحیه را در برخی مسئولان اجرایی کمتر می بینیم و همین مسئله موجب حل نشدن برخی مشکلات در حوزه اقتصادی، فرهنگی و سیاسی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه روحیه جهادی و انقلابی امروز در برخی طیف ها و گروه های جوان قابل مشاهده است تصریح کرد: در دفاع از حرم و مبارزه با داعش جوانان برای دفاع از این کشور و اعتقادات اسلامی بسیج شده و به شهادت رسیدند.

این نماینده سابق مجلس با اشاره به اینکه روحیه انقلابی و جهادی در کشور گم نشده است اما باید در عرصه خدمت گزاری در عملکرد مسئولان اجرایی نیز مشاهده شود عنوان کرد: باید مسئولان اجرایی کشور بدانند که وام دار این خون های پاک و خانواده شهدا هستند.

حجت الاسلام رهبر با اشاره به اینکه نباید فراموش کنیم امروز بر سر سفره ای نشستیم که با فداکاری بی دریغ ملت بزرگ ایران گسترده شده است تاکید کرد: توده مردم بعد از گذشت بیش از 40 سال از انقلاب هنوز روحیه انقلابی و جهادی را در خود زنده نگه داشتند اما آنطور که انتظار می رود مسئولان اجرایی کشور به روحیه جهادی و انقلابی توجه نمی کنند.

وی با اشاره به اینکه برخی مسئولان ذاتا دغدغه خدمت به مردم را دارند اما برخی از اساس این گونه نیستند گفت: باید مسئولان اجرایی نقد شده و مکرر در محافل مختلف مورد تذکر قرار گیرند. ما امروز در عرصه خدمت گذاری به روحیه جهادی و انقلابی که در دوران دفاع مقدس جاری و ساری بود نیاز داریم.

امام جمعه موقت اصفهان با بیان اینکه هر کسی در هر جایگاهی از دهیار و استاندار گرفته تا رئیس جمهور و مجلس باید خودش را وام دار مردم بداند عنوان کرد: امیر المومنین در نامه خود به مالک اشتر فرمودند که اگر حادثه ای برای حکومت پیش بیاید، خواص به یاری نخواهند آمد بلکه عامه مردم هستند که به یاری حکومت خواهند آمد.

حجت الاسلام رهبر با اشاره به اینکه حکومت داری امیرالمومنین باید به عنوان سیاست مدیریتی در ادارات و برای مدیران تدریس شود گفت: باید مدیران و مسئولان از حکومت داری امیرالمومنین درس بگیرند تا قدرت زده و سیاست زده نشوند و عامه مردم را به حساب بیاورند تا بتوانند مشکلات مردم را ببینند و راهکاری برای آن داشته باشند.

وی با اشاره به اینکه باید روحیه جهادی و انقلابی دوران دفاع مقدس برای زندگی امروز مسئولان فرهنگ سازی شود گفت: مدیران نباید گرفتار مدیریت اشرافی و غرب‌گرا شوند.

 

انتهای پیام/ک

 

 

منبع: دانا

کلیدواژه: روحیه جهادی و انقلابی مسئولان اجرایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۲۲۵۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خیرین و مسؤولان در رفع مشکلات مراکز نگهداری معولان کمک کنند

به گزارش خبرنگار مهر، مهدی مهر انگیزظهر سه شنبه در بازدید از مرکز نگهداری معلولان بهزیستی بوشهر گفت: یکی از مواردی که این مجموعه دچار مشکل بود نیاز به احداث آشپزخانه جدید با امکانات کامل بود که در این خصوص تقاضا می شود مسئولان و خیرین در صدد حل این مشکل باشند و این را مد نظر قرار دهند

رئیس کل دادگستری استان بوشهر افزود: یکی از مواردی که این مجموعه دچار کمبود است نداشتن گاز لوله کشی است که از مدیر عامل شرکت گاز استان تقاضا می شود این مسأله را مورد بررسی قرار دهد و در صدد حل این مشکل نیز برآیند و به این مجموعه کمک کند.

وی افزود: در بازدید قبل این مجموعه بلحاظ آب مصرفی دچار مشکل بودند که این مشکل حل شده و از کسانی که در این راستا کمک کردند تقدیر میکنم.

رئیس کل دادگستری استان بوشهر بیان کرد: این مجموعه در تهیه اقلامی مثل پوشاک و مایحتاج غذایی دچار کمبود هایی است که نیاز است از ظرفیت مردم و خیرین در جهت یاری رساندن به این مجموعه کمک گرفت

. مهر انگیز خطاب به مسئولین این مجموعه گفت: هر مشکل و کمبودی در این مجموعه باشد به دادستانی اعلام شود تا در این خصوص حمایت های لازم صورت گیرد.

رئیس کل دادگستری استان بوشهر در این بازدید پیرامون موارد دیگری نیز که مطرح شد توصیه های لازم به مسئولان این مجموعه ارایه کرد.

رئیس کل دادگستری استان بوشهر در بازدید از قسمت های مختلف مرکز نگهداری معلولان بوشهر ضمن تشکراز زحمات و تلاش های مسئولان و کارکنان این مجموعه از نزدیک در جریان کمبود ها و مشکلات این مجموعه قرار گرفت.

مهر انگیز از تک تک افراد معلول این مجموعه دیدار و با آنها گفتگو کرد و از مسئولان در جریان وضعیت آنها قرار گرفت.

کد خبر 6093075

دیگر خبرها

  • مسئولان مشکلات کارگران را مورد توجه قرار دهند
  • خیرین و مسؤولان در رفع مشکلات مراکز نگهداری معولان کمک کنند
  • (ویدیو) رئیسی: ما پای کار ایرانیم؛ کارگران ایران با روحیه جهادی پای کار ایران هستند
  • گیاهی مفید برای مشکلات معده
  • شگفت‌زدگی خارجی‌ها از دستگاه ایرانی درمان سرطان
  • نیازمند تقویت اقناع در دولت هستیم
  • شعار سال یک راهبرد اجرایی برای حل مشکلات است
  • معلم انقلابی باید در کشور تربیت شود
  • واکاوی ریشه‌های اعتراضات ضداسرائیلی در دانشگاه‌های آمریکا
  • تحقق شعار سال نیاز به مدیران انقلابی و جهادی دارد