Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/خراسان رضوی نخستین دوره مسابقات فوتبال بانوان خراسان رضوی در ورزشگاه تختی مشهد برگزار شد.

نخستین دوره مسابقات فوتبال بانوان خراسان رضوی به مناسبت هفته دفاع مقدس در ورزشگاه تختی مشهد با حضور ۸ تیم از سراسر خراسان رضوی از روز پنجشنبه آغاز و در نهایت با قهرمانی آکادمی طیبی، ظهر امروز به پایان رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این دوره از رقابت‌ها، تیم‌های هیئت فوتبال قوچان، مهاجرنوین، آکادمی طیبی، ناحیه ۵، کیان نیشابور، امید طرقبه و شاندیز، هیئت فوتبال گناباد و پرسپولیس در رقابت‌ها حضور داشتند که دو تیم آکادمی طیبی و کیان نیشابور راهی فینال شدند. در رقابت فینال، تیم طیبی موفق شد با یک گل حریف خود را شکست دهد.

همچنین در دیدار رده‌بندی نیز تیم بانوان پرسپولیس مشهد موفق شد تیم ناحیه ۵ را شکست دهد و به عنوان سوم دست یابد. گفتنی است تیم هیئت فوتبال گناباد به عنوان تیم اخلاق مسابقات برگزیده شد و خانم گل مسابقات نیز از تیم آکادمی طیبی با ۴ گل زده بود.

این مسابقات در قالب مینی‌فوتبال در رده سنی آزاد و در دو وقت ۲۵ دقیقه‌ای برگزار شد. بازیکنان بالای ۱۴ سال در رشته‌های فوتبال و فوتسال در این رقابت‌ها حضور داشتند.

یونس پیمان، دبیر، الهام میرزاده، مسئول کمیته‌ بانوان و انسیه مافی‌نژاد، داور برجسته خراسانی و مسئول کمیته بانوان هیئت فوتبال مشهد از جمله عوامل اجرایی این رقابت‌ها بودند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی ورزشی هیئت فوتبال خراسان رضوی رقابت ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۲۴۳۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز به کار ستاد برگزاری نخستین المپیاد هنر در مشهد

  به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز خراسان رضوی، جلسه ستاد برگزاری نخستین المپیاد ملی آموزش هنر با حضور معاون هنری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی و کارشناسان آموزشگاه‌های آزاد هنری در این استان برگزار شد.   معاون هنری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی گفت: برگزاری این جلسه به منظور هماهنگی و برنامه‌ریزی و سازماندهی برای برگزاری باشکوه این المپیاد و در حاشیه وبینار کشوری آموزش توجیهی در خراسان رضوی بود.   جلیل سروری با بیان اینکه اطلاع رسانی‌ها و هماهنگی‌های اولیه با آموزشگاه‌های آزاد هنری و هنرستان‌های هنر‌های زیبا در استان انجام شده است، افزود: به منظور کشف استعداد‌های برتر و هدایت آنان برای حضور اجتماعی متعهدانه در مسابقات گروهی، تیم‌های تخصصی هنرجویان مراکز آموزش هنر سراسر کشور در رشته‌های مختلف در سه سطح آموزشگاهی، استانی و ملی، در این المپیاد ملی شرکت می‌کنند.    وی افزود: مهلت نام نویسی تیم‌ها و بارگذاری آثار برای شرکت در این رویداد ملی برای آموزشگاه‌های آزاد هنری، ۳۱ خرداد و برای هنرستان‌های هنر‌های زیبا، ۲۰ اردیبهشت تعیین شده است که علاقمندان می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر درباره نخستین المپیاد ملی آموزش هنر به نشانی اینترنتی https://olympiart.ir مراجعه کنند.   در خراسان رضوی، ۲۸۹ آموزشگاه به تفکیک نوع فعالیت شامل ۲۳ آموزشگاه نمایشی، ۶۹ آموزشگاه موسیقی، ۱۴۹ آموزشگاه تجسمی، ۱۰ آموزشگاه هنر‌های سنتی و ۳۶ آموزشگاه خوشنویسی فعالیت می‌کند.

دیگر خبرها

  • تعلیق مسابقات لیگ دو تهران به دلیل ضرب و شتم داور
  • برگزاری اردوی تدارکاتی تیم‌های هندبال بانوان و جوانان دختر
  • در سال ۱۴۰۲ در ورزش خراسان رضوی چه گذشت؟
  • آغاز به کار ستاد برگزاری نخستین المپیاد هنر در مشهد
  • نمایندگان خراسان رضوی در اردوی انتخابی تیم ملی سپک تاکرای بانوان
  • مسابقات جام رمضان تنیس روی میز بانوان در سمنان پایان یافت
  • پایان رقابت‌های فوتبال روستایی شهرستان مریوان
  • پیام تبریک وزیر ورزش به مناسب قهرمانی ووشو
  • اولین دوره رقابت‌های بین‌المللی تنیس ساحلی قرعه‌کشی شد
  • قهرمانی نسر در مسابقات جودوی نونهالان خراسان رضوی