Web Analytics Made Easy - Statcounter

سید محمد لطیف حسینی نسب امروز در گفتگو با خبرنگار فارس در سنندج ضمن اعلام این خبر اظهار کرد: کسب و کارهای مطبوعاتی و رسانه‌ای بیشترین خسارت و ضرر را از ابتدای شیوع ویروس منحوس کرونا دیده است.

وی افزود: هیات مدیره خانه مطبوعات با تلاش‌های فراوان درصدد جبران و کاهش این خسران بودند به همین دلیل تاکنون پنج نوبت بسته معیشتی و بهداشتی از ابتدای شیوع کرونا تاکنون در میان 180 نفر از اعضای خانه شامل برنج، مرغ زنده و منجمد، روغن، رب و لوبیا و شکلات کاکائو و همچنین اقلام بهداشتی شامل مایع دستشویی و ماسک و مواد ضد عفونی کننده اهداء شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اضافه کرد: علاوه بر حمایت‌های معیشتی، دستگاه‌های اجرایی استان در قالب برنامه‌های مانند روز خبرنگار و مناسبت‌های مختلف به ویژه در ایام شیوع ویروس کرونا حامی خانه مطبوعات و اعضای آن بوده‌اند.

حسینی نسب در خصوص خسارت‌های وارده به حوزه مطبوعات و رسانه اظهار داشت: به دلیل شیوع ویروس کرونا انواع آگهی‌ها و فروش نشریات محلی و سراسری با کاهش چشم گیری مواجهه شده است. 

وی یادآور شد: به دلیل افزایش هزینه چاپ و کاغذ امکان چاپ نشریات محلی نیز با کاهش مواجهه و بسیاری از نشریات قادر به چاپ نیستند همین امر اکثر نشریات محلی را با خطر تعطیلی روبرو هستند.

مدیرعامل خانه مطبوعات ضمن قدردانی از ادارات و سازمان‌های سطح استان خاطرنشان کرد: استانداری کردستان، بانک‌های ملی و کشاورزی، شهرداری سنندج، شرکت آب وفاضلاب و برق و شرکت آب منطقه‌ای، شرکت خورشید زریوار(ایستک)، شرکت تک دانه غرب کشور، شرکت ون، و شرکت بن بن، چاپخانه‌های معلم و فرهنگ، ادارات کل میراث فرهنگی و گردشگری، فرهنگ و ارشاد اسلامی، دامپزشکی، بهزیستی، فنی حرفه‌ای، حوزه هنری، شرکت شهرک‌های صنعتی، شرکت مخابرات استان، ستاد اجرایی فرمان امام(ره) از جمله نهادها وسازمان‌هایی هستند که ما در تهیه بسته‌های حمایتی کمک کردند.
انتهای پیام/۲۳۳۰/۷۲

منبع: فارس

کلیدواژه: کردستان ویروس کرونا حسینی نسب بسته های معیشتی خانه مطبوعات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۲۴۸۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اهدای اعضای یک بیمار پس از آمبولی ریه و ایست کامل قلبی

امیرحسام علیرضایی با اعلام این خبر، افزود: دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی ایران برای نخستین بار در کشور موفق به اهدای اعضای یک بیمار پس از آمبولی ریه و ایست کامل قلبی شد.

وی خاطرنشان کرد: واحد فراهم آوری اعضا و نسوج پیوندی دانشگاه مذکور به عنوان واحد پیشرو در امر اهدا پس از مرگ قلبی در کشور طی سه سال اخیر موفق به اهدای اعضای بیماران پس از مرگ قلبی به نیازمندان عضو شده است.

رئیس مرکز مدیریت پیوند و درمان بیماری های وزارت بهداشت  افزود: به تازگی تیم فراهم آوری اعضا این دانشگاه به سرپرستی دکتر سام زراعتیان نژاد، جراح قلب و عروق و عضو هیأت علمی دانشگاه موفق به فراهم آوری اعضای پیوندی از اهداکننده مبتلا به آمبولی ریه و ایست کامل قلبی شد که گیرندگان اعضا پس از دریافت عضو با شرایط عمومی خوب از بیمارستان ترخیص شدند.

علیرضایی عنوان کرد: این نوع اهدا در کشور و حتی در جهان بر اساس طبقه بندی ماستریخت بی نظیر و در صورت وجود کم نظیر است. در حال حاضر از افراد پس از مرگ مغزی (DBD) و در شرایط خاص از افراد پس از مرگ قلبی (DCD) با استفاده از فناوری‌های خاص که به آن فناوری برتر گفته می‌شود، اعضا با موفقیت به اهدا می‌رسد. علیرضایی افزود: این روش جدید اهدا در کشور به عنوان منبع جدید تامین اعضا می‌تواند میزان لیست بیماران در انتظار دریافت اعضا را کاهش دهد.

باشگاه خبرنگاران جوان علمی پزشکی بهداشت و درمان

دیگر خبرها

  • افزایش ۸۲ درصدی توزیع بسته‌های معیشتی میان نیازمندان زنجانی 
  • شروع کار نمایشگاه کتاب بعد از شیوع کرونا نیازمند شجاعت بود
  • خبر‌هایی از توزیع بسته های معیشتی بین نیازمندان بیارجمند
  • شارلاتان‌بازی نشریات توقیف‌شده به روایت اصلاح‌طلبان
  • رشد ۸۲ درصدی توزیع بسته‌های معیشتی هلال احمر استان زنجان
  • توزیع ۳۵ هزار بسته معیشتی در مناطق سیل‌زده سیستان و بلوچستان
  • اهدای اعضای یک بیمار پس از آمبولی ریه و ایست کامل قلبی
  • اهدای عضو بیمار پس از ایست کامل قلبی
  • توزیع ۳۵ هزار بسته معیشتی در مناطق سیل زده استان سیستان و بلوچستان توسط ستاد اجرایی فرمان امام
  • توزیع ۶۰ بسته‌ معیشتی در رشت