Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس فوتبال»
2024-04-26@04:41:42 GMT

هشدار جدی فنونی زاده به استقلالی ها

تاریخ انتشار: ۵ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۴۲۵۱۶۰

هشدار جدی فنونی زاده به استقلالی ها

پیشکسوت باشگاه استقلال گفت: تیم‌های ازبکستانی چغر و بدبدن هستند و باید آن‌ها را با تاکتیک از پا درآورد.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

مهدی فنونی‌زاده از فوتبالی که از تیم محبوبش در مصاف با الاهلی دیده بود غرق در لذت بود. او درباره همان دیدار و البته بازی امشب حرف زد.

آقای مهدی فنونی‌زاده ! بازی استقلال را پسندیدید؟

رفقای پرسپولیسی از جمله برادرم می‌گفت استقلال عالی بود و این فوتبال زیباست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

چیزی که پرسپولیس هم پنج‌شنبه شب، روبه‌روی شارجه نشان داد. فوتبال ایرانی یعنی این! باید از دقیقه یک حریف را تحت فشار گذاشت و برنده شد.

نقطه قوت استقلال کجا بود؟

مهدی فنونی‌زاده گفت:

بیش از همه انگیزه! بعد آنالیز درست تیم حریف و بعد هم کار خوب خط میانی و ترکیب‌شان با خط حمله. بچه‌های خط وسط فوق العاده هستند.

چطور؟

هم در مهار هافبک دفاعی در خط میانی و هم در بازیسازی. علی کریمی یکی از بهترین بازیکنان سال‌های اخیر در کمربند میانی استقلال است و امیدوارم باشگاه او را حفظ کند. بقیه بچه‌ها هم که عالی هستند.

استقلال بازی را با سه فوروارد شروع کرد؟

مهدی فنونی‌زاده گفت:

این فوتبال زیباست. فوتبالی که تیم روبه‌روی تا بخواهد به خودش بیاید دو گل عقب باشد. بعد برای جبران می‌آید و گل‌های بعدی. فوتبالی که بخواهید دست به عصا در آن بازی کنید نه در قاموس ایرانی است و نه مردم دوستش دارند. به مجید نامجومطلق و همه کادر فنی هم تبریک می‌گویم و امیدوارم این برد را روبه‌روی پاختاکور هم تکرار کنند.

خط حمله تیم را چطور ارزیابی کردید؟

ماشاءا… به این بچه‌ها! یکی از یکی بهتر هستند. یکی می‌سازد، دیگری می‌نوازد. مهدی قایدی را باید قدر دانست. این بچه با این سن کم فوق العاده باهوش و زیبا فوتبال بازی می‌کند. هم گل می‌زند و هم گلسازی می‌کند. شوتی که از راه دور زد اصلاً به سایزش نمی‌خورد، ولی بارک‌ا… به او که چنین روحیه‌ای دارد و از آن فاصله تصمیم به شوتزنی می‌گیرد. دیاباته و مطهری هم که جای تعریف کردن ندارند از بس که در پست‌شان عالی کار می‌کنند.

و پاختاکور؟

مهدی فنونی‌زاده گفت:

تیم‌های ازبکستانی چغر و بدبدن هستند و باید آن‌ها را با تاکتیک از پا درآورد. من فکر می‌کنم اگر تیم همان بازی قبلی را در دیدار با پاختاکور هم ارائه بدهد قطعاً می‌تواند این تیم را هم شکست دهد و تا فینال پیش می‌رود.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: استقلال استقلال لیگ قهرمانان آسیا مهدی فنونی زاده مهدی فنونی زاده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۲۵۱۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هافبک استقلال پایش را به تیغ جراحان سپرد

مهدی مهدی پور هافبک تیم فوتبال استقلال که از ناحیه رباط پا دچار پارگی شده بود با نظر پزشکان عمل جراحی کرد و طبق گفته پزشکان از نیم فصل دوم رقابت‌های لیگ برتر فصل آینده می‌تواند به میادین بازگردد.

باشگاه خبرنگاران جوان ورزشی فوتبال و فوتسال

دیگر خبرها

  • گلر استقلالی با دستکش سیدحسین مقابل سپاهان
  • هلندی‌ها به دنبال ملی پوش استقلالی/ مهدی قایدی در مسیر جهانبخش؟
  • جواب استقلالی‌ها را در زمین می‌دهیم | فوتبال تدافعی هوادار ندارد
  • علی نعمتی: جواب استقلالی‌ها را در زمین می‌دهیم
  • عکس‌| نکونام و استقلالی‌ها میزبان یک هوادار خاص
  • شاگردان نکونام میزبان یک استقلالی متفاوت (عکس)
  • جواد نکونام یک استقلالی را به آرزویش رساند + عکس
  • جوان استقلالی به آرزویش رسید
  • هافبک استقلال پایش را به تیغ جراحان سپرد
  • مطلق‌زاده: فوتبال برای مسئولان خوزستان مهم نیست