Web Analytics Made Easy - Statcounter

رییس ستاد فرماندهی مقابله با کرونا در کلانشهر تهران از درخواست برای اعمال محدودیت‌های یک هفته‌ای در تهران خبرداد.

دکتر علیرضا زالی در حاشیه مراسم رونمایی از کتاب که در ستاد کرونای استان تهران برگزار شد در جمع خبرنگاران، در پاسخ به سوالی درباره واگذاری اختیار تعطیلی استانها به ستادهای استانی کرونا، اظهار کرد: همانگونه که امروز در ستاد ملی مطرح شد، بلافاصله بعد از آن ستاد کرونای تهران به همراه استانداری تهران طی نامه‌ای به وزیر بهداشت و وزیر کشور، در خواست اعمال محدودیت‌های کرونایی برای استان تهران را تهیه و ارسال کردیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: آن چیزی که در  ستاد ملی مصوب شد،  سقف و بازه زمانی یک هفته‌ای برای محدودیت‌ها بوده که بر این اساس ما نیز در بازه زمانی یک هفته‌ای خواستار اعمال محدودیت‌ها در استان و شهر تهران هستیم و  طبیعتا در انتهای هفته با تحلیل آماری و اپیدمیولوژیک بیماری در استان تهران، راجع به استمرار ، ادامه و یا تعلیق محدودیت‌ها اعمال نظر خواهیم کرد.

زالی با بیان اینکه متاسفانه در ۲۴ ساعت گذشته تعداد بیماران جدید بستری در بیمارستان‌های تهران به 800 نفر افزایش یافته است، گفت: از این تعداد حدود ۱۲۵ نفر در بخش مراقبت‌های ویژه بستری شده‌اند. در واقع شرایط جدید بیماری در تهران کماکان به گونه‌ای است که وضعیت شهر تهران را در وضعیت کاملاً بحرانی و پر خطر قرار داده است.

وی با بیان اینکه تا انتهای هفته گذشته تقریباً هر روز شاهد شیب رو به تزاید آمار بیماری بوده‌ایم، گفت: در هفته فعلی و پیش رو نیز آمار بررسی خواهد شد و بر اساس وضعیت تهران تصمیم‌گیری می‌شود.

ادامه دارد..

/ایسنا 

آخرین اخبار مربوط به کرونا در ایران و جهان را اینجا بخوانید

منبع: ایران آنلاین

کلیدواژه: اعمال محدودیت یک هفته ای

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۲۵۱۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بررسی وضعیت مناسبات اقتصادی ایران و همسایگان شمالی در وزارت امور خارجه

سومین جلسه ستاد هماهنگی روابط اقتصادی خارجی در سال ۱۴۰۳ با دستور کار «بررسی آخرین وضعیت پروژه‌های اقتصادی با کشور‌های آذربایجان، ارمنستان، ازبکستان و ترکمنستان» در محل وزارت امور خارجه برگزار شد.

مهدی صفری معاون دیپلماسی اقتصادی وزیر امور خارجه که ریاست جلسه را برعهده داشت، ضمن تبیین اهمیت توسعه مناسبات با کشور‌های یادشده، بر لزوم همکاری کلیه دستگاه‌های ذیربط و بخش خصوصی جهت بهره گیری حداکثری از ظرفیت توسعه مراودات تجاری - اقتصادی با این کشور‌ها به ویژه در زمینه صدور خدمات فنی و مهندسی، ترانزیت، صادرات محصولات دانش بنیان، انرژی، صنعت، معدن و همچنین تبادل استاد و دانشجو تاکید کرد.

آخرین وضعیت طرح‌ها و پروژه‌های همکاری اقتصادی ایران با این کشورها، موانع و راهکار‌های رفع آنها و تسهیل روند نهایی سازی و اجرای پروژه‌ها نیز در ادامه این نشست مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت.

در این نشست معاونان و مدیران دستگاه‌های اجرایی عضو ستاد و نمایندگان بخش خصوصی حضور داشتند.

باشگاه خبرنگاران جوان سیاسی سیاست خارجی

دیگر خبرها

  • رویداد اکسپو ایران و دفع ۶۰۰ تاجر به دلیل کمبود هتل در تهران
  • مسافران آخر هفته بخوانند ؛ محدودیت‌ های ترافیکی جاده های شمالی
  • اعمال محدودیت های ترافیکی در روز مراسم یادواره شهدای بازی دراز
  • اعمال محدودیت ترافیکی در قائم‌شهر
  • جریمه ۵۴۰۰۰۰ خودرویی که بر روی خط عابر پیاده توقف داشتند
  • آخرین وضعیت تامین داروهای تالاسمی اعلام شد
  • بررسی وضعیت مناسبات اقتصادی ایران و همسایگان شمالی در وزارت امور خارجه
  • کارت قرمز به جای تشویق به نجات جان! اخراج بازیکن به خاطر درخواست کمک برای هوادار بیمار
  • اعمال یک‌طرفه شدن کندوان از ساعت ۱۸ امروز
  • ارزیابی نامحسوس وضعیت حجاب در ادارات و مراکز آموزشی کردستان