Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش باشگاه خبرنگاران دانشجویی(ایسکانیوز) ،  رویداد استارتاپی صنعت هوشمند فولاد، با همکاری ستاد توسعه فناوری‌های اقتصاد دیجیتال و هوشمندسازی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری،  صندوق نوآوری و شکوفایی و توسط پارک علم و فناوری دانشگاه تهران و با حمایت مجتمع فولاد مبارکه اصفهان، رویداد استارتاپی صنعت هوشمند فولاد برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

از جمله چالش‌های صنعت فولاد که قرار است با توان دانش‌بنیان‌ها رفع شود، می‌توان به نیاز این صنعت در «به‌کارگیری فناوری بلاک‌چین در واحد خرید و فروش»، «تهاتر بدهی در واحد خرید با به‌کارگیری فناوری بلاک‌چین»، «شفافیت در قیمت فروش محصولات نهایی شرکت‌های تابعه فولاد مبارکه با استفاده از فناوری بلاک‌چین» و «امن‌سازی مناقصه در فرایند خرید با روش‌های MPC» و غیره اشاره کرد.

«پیاده‌سازی سیستم رای‌گیری امن در سامانه مدیریت ارتباط با مشتریان فولاد مبارکه»، «کدینگ یکپارچه کالا، مواد و قطعات برای تحقق دوقلوی دیجیتال کارخانه فولاد مبارکه»، «تشخیص عیوب ظاهری تختال و ورق با استفاده از پردازش تصویر و یادگیری عمیق و لجستیک» و «انبارداری هوشمند با استفاده از RFID و IoT»، از دیگر چالش‌های این صنعت به شمار می‌رود.

بر اساس اعلام مرکز اطلاع رسانی معاونت علمی، این وبینار ۲۳ مهرماه جاری برگزار می‌شود.  

انتهای پیام/

کد خبر: 1073776 برچسب‌ها ستاد توسعه ویژه فناوری نانو اقتصاد دیجیتال فولاد فناوری بلاک‌چین

منبع: ایسکانیوز

کلیدواژه: ستاد توسعه ویژه فناوری نانو اقتصاد دیجیتال فولاد فناوری بلاک چین فناوری بلاک چین فولاد مبارکه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۲۶۱۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کتاب «چالش‌های تاریخی» رونمایی شد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری صدا وسیما، این کتاب که هشت مقطع مهم تاریخ ایران را مورد بررسی قرار داده تالیف عباس سلیمی نمین و کاری از دفتر مطالعات و تدوین تاریخ ایران است. این کتاب در هشت فصل اصلی و تعدادی زیربخش در هر فصل به بررسی موضوعاتی همچون باستان با عظمت، مشروطه به غارت رفته، سیر تاریخی کودتای ۱۲۹۹، نهضت ملی و مشت آهنین، دردی جانکاه، خیزش سراسری یک ملت از دریچه مستند «انقلاب ۵۷»، فرجام تمسک به منابع نامعتبر، منشا تقابل آقای منتظری با امام پرداخته است.

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • صنعت نشر هند برای تولید کتاب‌های صوتی با هوش مصنوعی آماده می‌شود
  • امضا دو تفاهم نامه علمی در همایش ملی تحول دیجیتال
  • دعوت هندبالیست های سپاهان به اردوهای تیم ملی
  • شهر هوشمند را تبدیل به تجربه عملیاتی کردیم
  • تعاملات سایپا با فولاد مبارکه در راستای افزایش ۱۰۰ درصدی تولید خودرو
  • کتاب «چالش‌های تاریخی» رونمایی شد
  • نظارت هوشمند بر دفاتر اسناد رسمی سال جاری انجام می شود
  • عملیاتی شدن نظارت هوشمند بر دفاتر اسناد رسمی
  • نظارت هوشمند بر دفاتر اسناد و ابلاغ دیجیتال سردفتری عملیاتی می‌شود
  • طرح «ایران دیجیتال» در کردستان اجرا می‌شود