Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فردا»
2024-04-26@22:07:23 GMT

نظر سرلشکر صفوی درباره مدیریت جنگ اقتصادی

تاریخ انتشار: ۵ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۴۲۶۳۸۶

نظر سرلشکر صفوی درباره مدیریت جنگ اقتصادی

ایسنا: سرلشکر پاسدار سید یحیی صفوی دستیار و مشاور عالی فرمانده معظم کل قوا که در حاشیه نشست واکاوی عملیات ثامن الائمه (ع) که در موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس برگزار شد، در جمع خبرنگاران در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه در چهل‌سالگی دوم انقلاب و دفاع مقدس جوانان به چه موضوعاتی باید توجه کنند، توضیح داد: به جوانان عزیز می‌گویم این ۴۰ سالی که گذشت، پدران و برادران شما از این انقلاب، ملت و امنیت ملی کشور به خوبی دفاع کردند و این باعث شده تا ارزش‌ها، آرمان‌ها و استقلال ملی ما حفظ شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: برای همین از جوانان می‌خواهم که مؤلفه‌های قدرت ملی کشورمان اعم از مؤلفه‌های اقتصادی، جغرافیایی وتاریخی و دیگر موارد را که ما به‌عنوان منابع و عوامل قدرت ملی می‌شناسیم، خوب تشخیص دهند.ما کشوری هستیم که انقلاب و دفاع مقدس آن در جهان بی نظیر است.

این فرمانده دوران دفاع مقدس تأکید کرد: ما در جنگ تحمیلی زمانی به پیروزی رسیدیم که امام (ره) توانست مردم را در برابر دشمن بسیج کند؛ یعنی بدون بکارگیری توان مردم در صحنه جنگ، به پیروزی نمی‌رسیدیم؛ برای همین اکنون هم که جنگ اقتصادی است، دولت به تنهایی نمی‌تواند در این جنگ پیروز شود بر این اساس برای پیروزی در جنگ اقتصادی، نیازمند حضور مردم و انسجام و وحدت گروه‌های سیاسی هستیم.

مشاور عالی فرمانده معظم کل قوا یادآور شد: آن‌هایی که سرمایه‌های خود را از کشور خارج می‌کنند بزرگترین‌ خیانت را علیه مردم انجام می‌دهند. اگر امروز ملت و حکومت، وحدت و انسجامی را که در زمان انقلاب و دفاع مقدس داشتند، حفظ کنند، اساس پیروزی ما در هر جنگی خواهد بود.

منبع: فردا

کلیدواژه: سرلشکر صفوی مدیریت جنگ اقتصادی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۲۶۳۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زوایای پنهان دفاع مقدس برای نسل جدید بیان شود

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی، منصور یوسفی، در نشست هماهنگی کنگره ملی شهدای غریب آزاده که در ارومیه برگزار شد، گفت: زوایای پنهان هشت سال دفاع مقدس و لحظه به لحظه آن باید برای نسل جدید اعم از نوجوانان و جوانان کشورمان به صورت واضح و روشن بیان شود و روایتگری دفاع مقدس جدی‌تر دنبال شود.

وی ادامه داد: نسل جدید ایران اسلامی لازم است بدانند در پشت پرده جنگ تحمیلی و دوران دفاع مقدس چه اتفاق‌هایی افتاده است و ایادی استکبار جهانی چه ظلم‌های بزرگی را در حق ملت بزرگ ایران اسلامی کرده‌اند.

مسئول حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس سپاه شهدای آذربایجان غربی اضافه کرد: هشت سال دفاع مقدس باعث شد روحیه و تفکر جهادی بیش از گذشته به فرهنگ بی‌بدیل ایران اسلامی وارد شود و مکتب جهادی سرشار از درس و نکته شکل پیدا کند.

وی گفت: هدف اصلی از برگزاری این کنگره  شناسایی و معرفی شهدایی است که در اسارت با مظلومیت به شهادت رسیده‌اند؛ شهدا در معنویت، عرفان و معرفت به اوج رسیده بودند بنابراین لازم است آنها را خوب بشناسیم و به دیگران نیز معرفی کنیم.

دیگر خبرها

  • نگاه رهبر انقلاب به مسائل حوزه کتاب همه جانبه است
  • بازدید سرلشکر رحیم صفوی از دستاوردهای پالایشگاه ستاره خلیج فارس
  • ­کتاب تاریخ شفاهی دفاع مقدس منتشر شد
  • هر میدانی که سپاه با پشتیبانی مردم به آن وارد شد منجر به پیروزی شد
  • زوایای پنهان دفاع مقدس برای نسل جدید بیان شود
  • فرمانده کل ارتش: عملیات وعده صادق جلوه زیبایی از وحدت ارتش، سپاه و وزارت دفاع بود
  • تقدیر از رزمندگان عملیات حمله به اسرائیل | هشدار مهم فرمانده کل ارتش
  • تبیین دستاوردهای نظام مقدس اسلامی؛ماموریت‌ مهم شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کشور
  • مقاومت، ایران را به ملت تعیین‌کننده برای بشریت تبدیل کرده است
  • مشارکت باانگیزه کارگران، دفاع مقدس از عزت ملی