Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرآنلاین»
2024-04-27@05:22:36 GMT

امیری: السد همیشه مقابل ما مشکل داشته

تاریخ انتشار: ۵ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۴۲۶۵۱۵

امیری: السد همیشه مقابل ما مشکل داشته

وحید امیری درباره برتری مقابل شارجه امارات اظهار داشت: از وقتی به قطر آمدیم، تمام بازی های ما راحت نبوده و سراسر استرس بوده است. در تمام دیدارها نیاز مبرمی به برد داشتیم و خدا را شکر می کنم توانستیم سه امتیاز مسابقه با شارجه را کسب کرده و به عنوان صدرنشین صعود کنیم.

وی افزود: می دانستیم کار راحتی مقابل شارجه نداریم زیرا حریف تیم خوبی بود که کیفیت بازیکنانش به ویژه در خط حمله بالا بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

خدا را شکر آنالیز خیلی خوبی داشتیم و همین باعث شد زود به گل برسیم و در همان نیمه اول کار را تمام کنیم. هدیه خوبی به هواداران دادیم و امیدوارم با دعای خیرشان بتوانیم به مراحل بالاتر صعود کنیم.

بازیکن تیم پرسپولیس درباره گل خود به شارجه گفت: این گل زحمت تک تک بازیکنان بود. در بازی با شارجه دل بازیکنان نیمکت نشین و سکونشین با تیم بود و انرژی مثبت آنها سبب شد ۱۱ بازیکن داخل زمین از تمام وجودشان مایه بگذارند. خدا را شکر توانستم زحمات شان را به ثمر بنشانم. امیدوارم این اتفاق ها برای هواداران بیشتر رقم بخورد و تمام تلاش ما خوشحالی هواداران است. امیدوارم روز به روز پرچم پرسپولیس و هوادارانش بالاتر برود.

امیری درباره بازی پرسپولیس و السد در مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان توضیح داد: کل بازی های این تورنمنت در قطر برگزار می شود و تمام تیم ها شرایط برابری دارند. الدحیل در کشور خودش نتوانست از گروهش صعود کند و این موضوع نشان می دهد شرایط برای تمام تیم ها مساوی است. می توان گفت پس از یک تعطیلی طولانی تمام تیم ها از شرایط آرمانی خود دور هستند اما امیدوارم اتفاق ها به شکلی باشد که با صعود پرسپولیس همراه شود.

بازیکن پرسپولیس ادامه داد: می دانیم همانگونه که تا اینجا کارمان راحت نبوده، مقابل السد هم کار سختی داریم. با این وجود از هیچ تلاشی فروگذاری نمی کنیم. تمام وجودمان را می گذاریم تا یک بازی خوب همراه با صعود به مرحله بعدی را به نمایش بگذاریم. هرچند بازی خیلی سختی داریم اما السد در سال های اخیر همیشه با تمام شرایط خوب و امکانات زیادی که دارد مقابل پرسپولیس به مشکل خورده است. اطمینان دارم در این بازی هم تمام تلاش خود را انجام می دهیم و امیدوارم بتوانیم از این مرحله صعود کنیم.

256 251

کد خبر 1436655

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: باشگاه پرسپولیس وحید امیری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۲۶۵۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازوبند به کاپیتان چهارم پرسپولیس رسید

به گزارش "ورزش سه"، در هفته‌‌های اخیر بازوبند کاپیتانی پرسپولیس بر بازوی امید عالیشاه، کاپیتان اول پرسپولیس بسته می‌شد اما او در بازی با صنعت نفت مصدوم شد و در این مسابقه غایب است.

علاوه‌بر او وحید امیری که کاپیتان دوم سرخ‌هاست در این بازی از روی نیمکت کار را آغاز خواهد کرد. کاپیتان سوم پرسپولیس نیز که علیرضا بیرانوند است همچنان به علت مصدومیت دور از مستطیل سبز است.

در این شرایط بازوبند کاپیتانی در بازی برابر آلومینیوم از ابتدا بر بازوی مهدی ترابی بسته شده و در صورت ورود امیری به زمین، او کاپیتان خواهد شد.

دیگر خبرها

  • (عکس) پیام وحید امیری پس از خراب کردن پنالتی
  • شیری: می‌توانستیم کار را در ۹۰ دقیقه تمام کنیم
  • عکس‌| پیام وحید امیری پس از حذف پرسپولیس
  • پست عذرخواهی وحید امیری از پرسپولیسی‌ها
  • بازوبند به کاپیتان چهارم پرسپولیس رسید
  • امیری: قلعه‌نویی بخواهد در خدمت تیم ملی هستم
  • پیام وحید امیری برای امیر قلعه‌نویی
  • پیام وحید امیری برای سرمربی تیم ملی/ ستاره پرسپولیس قصد خداحافظی ندارد
  • امیری: از مردم برای رای به صحنه‌های ماندگار بازی با ژاپن تشکر می‌کنم
  • وحید امیری: تصمیمی برای خداحافظی از تیم ملی ندارم