Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی آذربایجان شرقی، در بیانیه روابط عمومی این اداره کل در خصوص اظهارات امام جمعه صوفیان در خطبه‌های نماز جمعه که از رعایت نشدن پروتکل‌های بهداشتی در ماه محرم و بعداز آن در شهرستان صوفیان و دیگر شهرهای استان آذربایجان شرقی گلایه شده، آمده است:

طبق فرمایش مقام معظم رهبری که فرمودند «من یک تشکّر هم بکنم از برگزارکنندگان مجالس عزاداری که تا امروز بحمدالله اکثر [آنها] مراعات کردند؛ حالا شاید بعضی‌ها گوشه‌کنار باشند که مراعات نکرده باشند که به آنها هم توصیه می‌کنیم مراعات کنند؛ امّا هم برگزارکنندگان، هم منبری‌های محترم و مدّاحان محترم مراعات کردند این جهات سلامت را و توصیه‌های ستاد ملّی را که من باز هم [آن را] تأکید می‌کنم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

و امیدواریم ان‌شاءالله خداوند به همه اجر بدهد، مورد توجّه حضرت سیّدالشّهداء (سلام الله علیه‌) قرار بگیرند و این عزاداری‌ها و شوق و شوری که مردم نشان می‌دهند، ان‌شاءالله مقبول درگاه پروردگار و ائمّه‌ی هدیٰ (علیهم السّلام) باشد.»، خدمت مردم استان اعلام می‌کنیم که با تلاش تمام عاشقان اباعبدالله الحسین و خادمان هیأت‌های حسینی در مراسم‌های ماه محرم اکثر پروتکل‌های بهداشتی رعایت شد که به اذعان تمام مسؤولین بهداشتی و ستاد مدیریت کرونای استان نمره قابل قبولی گرفتند.

در ادامه این بیانیه آمده است: در خصوص اظهارات نسنجیده امام جمعه صوفیان که از سر ناآگاهی و با لحنی تند مسئولان خدمت گذار سازمان تبلیغات اسلامی را مورد هجمه قرارداده بود اعلام می‌کند که این اداره کل حق قانونی خود می‌داند که از طریق مراجع قانونی پیگیری نماید تا حقی از هیئات مذهبی و دلدادگان امام حسین (ع) استان تضییع نشود.

کد خبر 5033400

منبع: مهر

کلیدواژه: مقام معظم رهبری ویروس کرونا ماه محرم محرم 99 تبلیغات اسلامی آذربایجان شرقی ویروس کرونا چهل سالگی دفاع مقدس هفته دفاع مقدس شیراز آمار کرونا شهرکرد بوشهر شیوع کرونا کرمانشاه دفاع مقدس جنگ تحمیلی دفاع مقدس گرگان خطبه های نماز جمعه اردبیل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۲۷۰۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پلمب یک واحد قصابی در شهرستان آوج

اصلانی رئیس اداره دامپزشکی شهرستان آوج گفت: در راستای نظارت‌های بهداشتی بازرسان اداره دامپزشکی شهرستان آوج از مراکز عرضه فرآورده‌های خام دامی، یک باب قصابی به دلیل کشتار غیر مجاز دام پلمب شد.

وی افزود: ذبح دام فقط باید در کشتارگاه انجام شود تا مراحل معاینه دام زنده قبل از کشتار و بازرسی بهداشتی لاشه دام در کشتارگاه انجام و پس از تایید سلامت وارد مراکز عرضه شود.

رئیس اداره دامپزشکی شهرستان آوج به عموم مردم توصیه کرد: در هنگام خرید گوشت قرمز به مندرجات لیبل روی لاشه دقت کنند که تاریخ مصرف آن منقضی نشده باشد و در صورت مشاهده تخلف مراتب را از طریق شماره تلفن ۴ رقمی ۱۵۱۲ با اداره کل دامپزشکی در میان بگذارند.

باشگاه خبرنگاران جوان قزوین قزوین

دیگر خبرها

  • حسینی: دولت به موضوع انتخاب رئیس مجلس دوازدهم ورود نمی‌کند
  • رعایت نکات بهداشتی در استفاده از حشره کش‌های خانگی
  • قدردانی از متصدیان سه واحد نمونهٔ بهداشتی در مه ولات
  • وحیدی: تعداد اندکی از بانوان حجاب را رعایت نمی‌کنند
  • تاکید امام جمعه کیش بر التزام به حجاب و عفاف و رعایت قوانین کشور
  • کودکان پسر ۴ برابر بیشتر از دختران به اختلال طیف اوتیسم مبتلا می‌شوند
  • چرا باید حتما از پروتکل TLS (SSL سابق) استفاده کنیم؟
  • پلمب یک واحد قصابی در شهرستان آوج
  • لغزنده بودن معابر وآب گرفتگی خیابانهای شهر زرند
  • هشدار پلیس زرند به رانندگان وسائل نقلیه