Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از پایگاه اطلاع رسانی دفتر هیئت دولت، هیئت وزیران در جلسه مورخ ۲ مهر ۱۳۹۹، با اصلاح آئین نامه اجرایی مربوط به قانون تعیین تکلیف استخدامی معلمین حق التدریس و آموزشیاران نهضت سوادآموزی در وزارت آموزش و پررورش موافقت کرد.

به موجب اصلاحیه مذکور، مربیان پیش دبستانی، آموزشیار نهضت سوادآموزی و آموزش دهنده مستمر نهضت سوادآموزی مندرج در این آئین نامه، حق الزحمه خود را از محل اعتبارات دولتی یا سرانه مدارس و مشارکت‌های مردمی دریافت می‌نمایند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین براساس اصلاح آئین نامه یاد شده، به افرادی که طی سال‌های تحصیلی ۱۳۸۸-۱۳۸۷ و یا ۱۳۸۹-۱۳۸۸ با دارا بودن مدرک تحصیلی دانشگاهی از طریق شرکت‌های خرید خدمات آموزشی با اداره کل آموزش و پرورش قرارداد مستقیم داشته و حقوق خود را از اعتبارات دولتی (شرکت‌های طرف قرارداد با آموزش و پرورش) دریافت نموده اند، «خرید خدمات آموزشی» اطلاق می‌شود.

مصادیق مربوط به سرانه مدارس و مشارکت‌های مردمی (سازکار مدیر مدرسه، انجمن اولیا و مربیان، کارفرما، مؤسس یا شرکت‌های طرف قرار داد با آموزش و پرورش) در شیوه نامه موضوع ماده (۲) آئین نامه، ظرف یک ماه توسط وزارت تعیین و ابلاغ خواهد شد.

لازم به ذکر است، استمرار به کارگیری مشمولان مواد (۴) و (۵) این آئین نامه که نمره قبولی در آزمون داخلی کسب نکنند، در صورت نیاز آموزش و پرورش صرفاً در سال تحصیلی ۱۳۹۹-۱۴۰۰، مانعی ندارد.

کد خبر 5033408 طیبه بیات

منبع: مهر

کلیدواژه: نهضت سوادآموزی وزارت آموزش و پرورش اسحاق جهانگیری مجلس شورای اسلامی دفاع مقدس ایالات متحده امریکا محمد باقر قالیباف هفته دفاع مقدس صحن مجلس حجت الاسلام حسن روحانی سعید خطیب زاده برجام چهل سالگی دفاع مقدس محمدجواد ظریف اسحاق جهانگیری حسن روحانی هیئت دولت آموزش و پرورش آئین نامه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۲۷۰۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای قانون نظام رتبه بندی معلمان در نهضت سوادآموزی

به گزارش خبرگزاری مهر، دیوان محاسبات کشور مستند به مفاد ماده ۴ قانون نظام رتبه بندی معلمان و تبصره ۱ ماده ۳ آیین نامه اجرایی قانون مذکور و اصلاحیه آن، آموزشیاران و راهنمایان تعلیماتی سازمان نهضت سوادآموزی را مشمول امتیازات قانون نظام رتبه بندی معلمان اعلام کرد.

کد خبر 6086136 هادی رضایی

دیگر خبرها

  • ۱۰۰۰ هنرستان جدید در کشور ساخته می‌شود
  • آیین‌نامه طبیعتگردی منتشر شد/تدوین دستورالعمل نظارت بر آفرودسواری
  • تصویب نخستین آیین‌نامه سند تحول بنیادین آموزش‌وپرورش پس از ۱۲ سال
  • تصویب نخستین آیین نامه سند تحول بنیادین آموزش و پرورش
  • نخستین آیین نامه سند تحول بنیادین آموزش و پرورش تصویب شد
  • آئین نامه مدرسه تراز سند تحول نهایی شد
  • صحرایی: ۱۰۰ هنرستان به ظرفیت پذیرش دانش آموزان مهارتی اضافه شد + فیلم
  • صحرایی خبر داد: ۱۰۰۰ هنرستان در کشور ساخته می‌شود
  • اجرای قانون نظام رتبه بندی معلمان در نهضت سوادآموزی
  • بیش از ۹۵۰ نفر در دوره‌های مختلف تحصیلی سوادآموزی بوشهر جذب شده‌اند