Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ناطقان»
2024-04-26@04:41:10 GMT

کشف25تن روغن خوراکی در تهران

تاریخ انتشار: ۵ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۴۲۷۲۴۹

معاون بازرسی و نظارت سازمان صنعت، معدن و تجارت (صمت) استان تهران از کشف ۲۵ تن روغن خوراکی در یک انبار در تهران و توزیع آن از فردا در فروشکاه زنجیره‌ای خبر داد. ناطقان: سعید محمدی‌پور اظهار کرد: طی بازرسی‌های دوره‌ای، در یک انبار بدون صاحب ۲۵ تن روغن خوراکی کشف شد که تاریخ تولید آن فروردین امسال و تاریخ انقضای آن فروردین سال آینده بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی با بیان اینکه ماموران چندین ساعت منتظر پیدا شدن صاحب این انبار شدند اما کسی پیدا نشد، تصریح کرد: پلیس اقتصادی و تعزیرات حکومتی در این بازی حضور داشتند و این کالا را صورتجلسه کردند.

به گفته این مقام مسئول با توجه به اینکه تعزیرات حکومتی مقام قضایی است، دستور داد این ۲۵ تن روغن خوراکی از فردا در یکی از فروشگاه‌های زنجیره‌ای با نظارت سازمان صنعت، معدن و تجارت به قیمت مصرف کننده که روی کالا درج شده، توزیع شود.

وی افزود: اگر کسی به عنوان صاحب این اقلام معرفی نشود، پول حاصل از فروش محصول از طریق تعزیرات به خزانه دولت واریز می‌شود، اما اگر این فرد پیدا شود، پولی که بابت خرید روغن‌ها پرداخت کرده به او داده می‌شود، اما ما به خاطر شش ماه احتکار روغن در انبار جریمه خواهد شد. منبع: ایسنا برچسب ها: کشف ، روغن خوراکی ، تهران

منبع: ناطقان

کلیدواژه: کشف روغن خوراکی تهران روغن خوراکی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت nateghan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ناطقان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۲۷۲۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حریق گسترده انبار کالا در جنوب تهران

سخنگوی سازمان آتش نشانی از وقوع حریق گسترده انبار کالا در جنوب تهران خبر داد.

به گزارش ایسنا، جلال ملکی در این باره اعلام کرد: انبار کالای ۵۰۰ متری به همراه یک هزار متر فضای باز در مجاورت انبار لوازم یدکی دوچرخه مورد آتش سوزی قرار گرفته است.

وی ادامه داد: در یک محوطه نیز چندین انبار و کانتینر کالا وجود داشت که آتش نشانان مانع رسیدن آتش به این نقاط شدند اما صدای چندین انفجار در محل آتش سوزی شنیده می شود و سقف انبار نیز تخریب شده که تاکنون مورد مصدومی نداشته است.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • فال انبیا فردا جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • (تصاویر) آتش سوزی انبار لاستیک در جنوب تهران
  • حریق گسترده انبار کالا در جنوب تهران
  • فال انبیا فردا پنج شنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • عکسی از انبار رنو در تهران آذر ۱۳۵۵
  • گذر ۳۰ تیر در طراحی جدید چه تغییراتی می‌کند؟
  • جریمه ۲ میلیارد ریالی یک محتکر روغن موتور در زنجان
  • کشف ۴۰ تن روغن خوراکی قاچاق و دستگیری یک متخلف در زاهدان
  • کشف ۴۰ تن روغن خوراکی قاچاق ودستگیری یک متخلف در زاهدان
  • واژگونی تانکر روغن به دلیل خواب‌آلودگی راننده