Web Analytics Made Easy - Statcounter

در اکثر مواقع، دریافت خدمات حقوقی تخصصی با قیمت مناسب، به یکی از دغدغه‌های کسب‌وکار و افراد تبدیل می‌شود.

به گزارش ایسنا، بنابراعلام لامینگو، در اکثر مواقع نرخ‌های بالای وکلا و موسسات حقوقی، افراد را از اخذ مشاوره و دریافت خدمات تخصصی منصرف می‌کند که نمی‌توان از تبعات و خسارات این امر چشم‌پوشی کرد.

خدمات حقوقی در بستر اینترنت می‌تواند علاوه بر تسریع فرایندها، مقرون به صرفه نیز باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

لامینگو به عنوان یک استارتاپ حقوقی در کشور، به ارائه خدمات حقوقی آنلاین مطابق با بروزترین فناوری‌های حقوقی (LegalTech) می‌پردازد. خدمات این مجموعه که تاکنون با استقبال خوبی مواجه بوده است، علاوه بر دسترسی آسان، اقتصادی و مقرون به صرفه است.

یکی از خدمات پرطرفدار این مجموعه، بانک قرارداد است که طیف گسترده‌ای از قراردادها با دسته‌بندی قراردادهای کسب و کار، قراردادهای پیمانکاری، قراردادهای استارتاپی، قراردادهای شراکت، قراردادهای ملکی، قراردادهای خرید و فروش و اجاره و... را شامل می‌گردد.

قراردادهای لامینگو به دو صورت هوشمند و تمپلیت ارائه شده است. قراردادهای هوشمند مبتنی بر الگوریتم‌های پیشرفته حقوقی و بر اساس پرسش و پاسخ عمل می‌کند.

بدین ترتیب کاربر با پاسخ به پرسش‌های گزینه‌ای مختص به هر قرارداد، می‌تواند قرارداد سفارشی‌سازی شده خود را دانلود کند. علاوه بر این امکان استفاده از تمپلیت آماده قرارداد نیز برای کاربران فراهم شده است.

امضای الکترونیک، راهکاری اثربخش در بحران کرونا

شیوع ویروس کرونا و محدودیت تردد و حضور در اجتماعات، نیاز به خدمات آنلاین را تشدید نموده است. به منظور پاسخ به این نیاز و پشتیبانی از فرایند عقد قرارداد، لامینگو به تازگی از محصولی دیگر یعنی امضای الکترونیکی رونمایی کرده است.

خدمت امضای الکترونیکی به افراد و کسب ‌و کارها این امکان را می‌دهد تا فارغ از محدودیت‌های مکانی، اسناد و قراردادهای خود را امضا کنند. صاحبان امضا در هر نقطه از ایران که باشند به وسیله این پلتفرم می‌توانند امضای خود را به صورت کاملا قانونی به ثبت برسانند.

در این خدمت، علاوه بر احرازهویت قانونی و معتبر صاحبان امضا، الگوریتم‌های امنیتی جهت جلوگیری از هر گونه سو استفاده بکار گرفته شده‌اند.

دریافت مشاوره تخصصی از برترین وکلا

در موضوعات مختلف حقوقی همواره دریافت مشاوره راه‌حلی مطمئن و سودمند است. با این حال یافتن مشاور متخصص و  مجرب امری زمان‌بر و گاهی هزینه‌بر است. به همین منظور لامینگو به آسانی این امکان را فراهم نموده تا با توجه به نیاز خود، وکیل خود را انتخاب کنید.

تیم حقوقی این مجموعه متشکل از وکلای پایه یک دادگستری و مشاوران خبره است که هر یکی در موضوعات تخصصی حقوقی صاحب نام هستند.

همچنین رزومه این اشخاص در اختیار کاربران قرار گرفته تا با شناخت کافی و خیال راحت مشاور خود را انتخاب و وقت خود را رزرو کنند. البته با توجه به بحران کرونا این خدمت به صورت تلفنی، آنلاین تصویری و صوتی صورت می‌پذیرد.

البته گاهی نیاز ما به مشاوران حقوقی در حد پرسش چند سوال است. لامینگو راهکاری که در این خصوص در نظر گرفته، مشاوره حقوقی آنلاین است. این خدمت که به صورت رایگان ارائه گردیده این امکان را فراهم می‎‌کند تا بی دغدغه و به صورت آنلاین پرسش و ابهامات حقوقی خود را مطرح کنید.

مشاوران و متخصصان در اسرع وقت به شما پاسخ خواهند داد و از طریق پیامک شما را مطلع خواهند کرد.

همچنین تمام خدمات لامینگو از قرارداد و امضای الکترونیک تا مشاوره حقوقی با پشتیبانی آنلاین و تلفنی همراه است. کافیست تا در هر لحظه وارد این سامانه شوید و با چند کلیک به آسانی نیاز حقوقی خود را برآورده کنید.

انتهای رپرتاژ آگهی

منبع: ایسنا

کلیدواژه: خدمات حقوقی آنلاین امضا الکترونیکی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۲۷۴۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ممنوعیت ارائه خدمات به دارندگان مجوزهای کاغذی در استان مرکزی

مدیرکل امور اقتصادی و دارایی استان مرکزی از ممنوعیت ارائه خدمات دولتی و بانکی به دارندگان مجوزهای کاغذی از ابتدای مردادماه امسال خبر داد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اراک، سعید ملااسماعیلی پیش از ظهر امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به صدور مجوزهای کسب و کار الکترونیکی در استان، اظهار داشت: تاکنون 55 هزار و 514 مورد درخواست صدور مجوز کسب و کار الکترونیکی در استان مرکزی ثبت شده است که ثبت این مجوزها منجر به صدور 31 هزار و 763 مجوز کسب‌وکار الکترونیکی در استان شده است.

وی افزود: از مجموع درخواست‌های صدور مجوز الکترونیکی در استان 24 هزار و 750 مورد مربوط به مجوزهای ثبت‌محور بوده است، طبق اعلام مرکز ملی پایش و بهبود محیط کسب‌وکار کشور، در استان مرکزی از ابتدای زمستان سال گذشته تا کنون 6 هزار و 148 مورد معادل 11.9 درصد از کل مجوزهای صنفی قدیمی موجود در استان به شناسه یکتا تبدیل شده‌اند.

مدیرکل امور اقتصادی و دارایی استان مرکزی با تأکید بر ممنوعیت ارائه خدمات دولتی و بانکی به دارندگان مجوزهای کاغذی گفت: بر اساس اطلاعیه‌های منتشره از سوی مرکز ملی پایش و بهبود محیط کسب و کار کشور، از ابتدای خرداد ماه امسال ارائه خدمات دولتی و بانکی به دارندگان مجوزهای کاغذی قدیمی و فاقد QR کد، ممنوع است و با هوشمندشدن خدمات دولت در آینده نزدیک، صاحبان کسب وکارهایی که مجوز الکترونیکی نداشته باشند و نامشان در بانک اطلاعات کسب‌وکار کشور به آدرس qr.mojavez.ir  نباشد، برای دریافت خدمت در ادارات دولتی و بانک‌ها دچار مشکل می‌شوند. 

ملااسماعیلی تصریح کرد: دارندگان مجوزهای قدیمی و کاغذی با مراجعه به درگاه ملی مجوزها در کمتر از پنج دقیقه می‌توانند مجوزهای خود را به مجوزهای الکترونیکی جدید تبدیل کنند. دارندگان مجوزهای کاغذی و قدیمی می‌توانند با گوشی همراه خود و با ورود تنها سه کد (شماره سریال کارت ملی، شناسه/کد صنفی و کد پستی محل کسب) در درگاه ملی مجوزها، به سرعت، رایگان و بدون مراجعه حضوری به دستگاه‌های دولتی مجوز الکترونیکی دریافت کنند. 

وی خاطرنشان کرد: طبق قانون تسهیل صدور مجوزها، تمامی مجوزهای قدیمی و کاغذی باید، تبدیل به مجوز الکترونیکی شوند و کسب و کارهایی که شناسه یکتا نداشته باشند، از نظر قانونی فاقد مجوز محسوب می‌شوند، لازم است با برگزاری میزهای خدمت در محل اتحادیه های اصناف، بازار و محل برگزاری نماز جمعه، با استفاده از ظرفیت اتاق‌های اصناف، تعاون و مراجع صدور مجوزها در سطح هر شهرستان، تسریع در تبدیل مجوزهای قدیمی انجام شود.

انتهای پیام/711/

دیگر خبرها

  • دستمال مسی ۳۰ میلیارد!
  • فروش اولین قرارداد مسی: یک برگ دستمال 30 میلیارد!‏
  • امضای یک میلیارد دلار قرارداد نفتی با ۶۷۰ شرکت دانش‌بنیان
  • ممنوعیت ارائه خدمات به دارندگان مجوزهای کاغذی در استان مرکزی
  • ۷ قرارداد تولید بار اول از سوی مناطق نفت‌خیز جنوب امضا می‌شود
  • خرید و فروش خودرو به زودی آنلاین می‌شود؛ شفافیت و امنیت بیشتر با حذف واسطه‌ها
  • تپسل و شیپور قرارداد همکاری امضا کردند
  • رده‌بندی گران‌ترین قراردادهای تاریخ با ورزشکاران
  • آخرین خبرها از لایحه اصلاح قانون کار برای قراردادهای کاری
  • آخرین وضعیت لایحه اصلاح قانون کار برای قراردادهای کاری