Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-26@09:43:22 GMT

دفاع مقدس نقطه شروع تشکیل جبهه مقاومت اسلامی بود

تاریخ انتشار: ۵ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۴۲۷۵۸۲

دفاع مقدس نقطه شروع تشکیل جبهه مقاومت اسلامی بود

گروه استان‌ها- فرمانده تیپ ۸۲ سپاه صاحب‌الامر(عج) استان قزوین گفت: دفاع مقدس نقطه شروع جبهه مقاومت اسلامی علیه استکبار جهانی در منطقه بود که با تدبیر سردار قاسم سلیمانی این جبهه قدرت بیشتری گرفت. - اخبار استانها -

سردار مهرداد افروزی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در قزوین، با بیان اینکه قدرت و عزت امروز جبهه مقاومت در منطقه ناشی از تجربیات ما در 8 سال دفاع مقدس بود اظهار داشت: دفاع مقدس نقطه شروع جبهه مقاومت علیه استکبار جهانی در منطقه بود که با تدبیر سردار شهید سپهبد قاسم سلیمانی این جبهه قدرت بیشتری گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اضافه کرد: سردار شهید سلیمانی که به‌حق سیدالشهدای مقاومت نامیده شده در طول سالیان مبارزه با گروه‌های تکفیری در کشورهای اسلامی که دست ‌ساخته آمریکا و اسرائیل هستند، به جبهه مقاومت عزت و قدرت بیشتری داد امروز می‌بینیم که کشورهای اسلامی ما در منطقه غرب آسیا یک قدرت بازدارندگی‌ را از سوی انقلاب اسلامی به‌دست آوردند.

افروزی حضور فرماندهان در خط مقدم جبهه مقاومت را یکی از درس‌های شهدای دفاع مقدس برای این جبهه دانست و ادامه داد: فرماندهان ما در دوران دفاع مقدس جزو نفرات اول درگیری با دشمن در زمان رزم بودند و با تمام وجود در کنار رزمندگان حاضر می‌شدند و این یکی از نکات بارز جان‌فشانی فرماندهان ما در دوران دفاع مقدس و امروز در جبهه مقاومت است.

بازدید فرمانده ارشد دفاع مقدس از دفتر تسنیم قزوین به‌روایت تصاویرکتاب‌سرای "معراج" ویژه دفاع مقدس در قزوین راه‌اندازی می‌شودقزوین| ایجاد روحیه خودباوری در ملت ایران مهمترین دستاورد دفاع مقدس بود

فرمانده تیپ 82 سپاه قزوین با اشاره به خاطرات خود از عملیات نصر 5 در منطقه سردشت گفت: هیچ‌ وقت یاد نخواهم برد که شهید «حاج احمد اللهیاری» که جانشین فرمانده محور در عملیات نصر 5 بود، با وجود این مسئولیت برای توزیع و تقسیم مهمات خودش دست به کار شده بود و شخصاً کار مهمات‌رسانی به عقبه خط مقدم و گردان عملیاتی امام رضا(ع) را به عهده گرفته بود.

وی افزود: رزمندگان ما در دوران دفاع مقدس با عشق و علاقه‌ای که به ولایت فقیه داشتند، با شور، عشق و توجه به فرمایشات امام خمینی(ره) با تمام وجود در مقابل دشمن ایستادگی کردند و امروز هم جوانان ما به فرمایش امام خامنه‌ای اگر از آن رزمندگان بالاتر نباشند، کمتر نیستند و مصداق این جمله را دفاع از حرم و نهضت مقاومت نشان دادند.

انتهای پیام/ح

منبع: تسنیم

کلیدواژه: شهدای دفاع مقدس جبهه مقاومت اسلامی استانداری قزوین شهید سپهبد قاسم سلیمانی سردار قاسم سلیمانی شهدای دفاع مقدس جبهه مقاومت اسلامی استانداری قزوین شهید سپهبد قاسم سلیمانی سردار قاسم سلیمانی جبهه مقاومت دفاع مقدس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۲۷۵۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

درختان محور قزوین به اقبالیه جابه جا می‌شوند

صالح صالحی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: با توجه به آغاز عملیات اجرایی پروژه احداث تقاطع غیر همسطح دفاع مقدس-نسیم شمال- اقبالیه و لزوم جا به جایی درختان واقع در مسیر اجرای این پروژه، با اخذ مجوز از کمیسیون حفظ و گسترش فضای سبز، عملیات انتقال این درختان آغاز شد.

وی افزود: مرحله اول جابجایی و انتقال درختان مذکور که مانع اجرای پروژه عمرانی می‌باشد، هم اینک در دستور کار قرار دارد، ضمن اینکه تاکنون تعدادی از درختچه‌های میدان دفاع مقدس نیز به گلخانه سازمان منتقل شده است.

مدیر عامل سازمان پارک‌ها و فضای سبز، یادآور شد: در اجرای تمام پروژه‌های توسعه شهری، چنانچه درختانی در مسیر اجرای پروژه قرار داشته باشد، به هیچ وجه قطع و نابود نمی‌شود، بلکه با رعایت کامل مسائل فنی و ایمنی به گلخانه سازمان منتقل و در اجرای پروژه‌های توسعه فضای سبز مورد استفاده قرار گیرد.

وی ادامه داد: در اجرای مرحله اول این عملیات حساس و مهم، ۲۵ اصله درخت در دست جابجایی و انتقال قرار دارد و کار جابه جایی سایر درختان منتهی به میدان دفاع مقدس (دوراهی همدان) به قوت خود ادامه خواهد داشت.

کد خبر 6086577

دیگر خبرها

  • سردار فدوی: شهید حجازی موجب اقتدار و اوج‌گیری جبهه مقاومت شد
  • سردار فدوی: شهید حجازی در توانمندسازی جبهه مقاومت نقش موثری ایفا کرد
  • فرماندهی که در تمامی مسئولیت‌ها موفق بود
  • گردشگری مقاومت یکی از راه‌های معرفی شهدا است
  • مقاومت، ایران را به ملت تعیین‌کننده برای بشریت تبدیل کرده است
  • گردشگری مقاومت یکی از راه‌های معرفی و نگه‌داشت یاد شهداست
  • سراسرنمای مقاومت باغ موزه دفاع مقدس پنج‌روز تعطیل شد
  • اقتدار جمهوری اسلامی ایران ثمره اتحاد نیرو‌های مسلح است
  • قتدار جمهوری اسلامی ایران ثمره اتحاد نیروهای مسلح است
  • درختان محور قزوین به اقبالیه جابه جا می‌شوند