Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: در فصل‌های پاییز و زمستان افزایش تخت‌ها و بیمارستان‌های ویژه بیماران کرونایی پیش‌بینی شده تا مدیریت بهتری در امر درمان این نوع بیماران شاهد باشیم.

به گزارش قدس آنلاین، شاپور بدیعی اظهار کرد: در راستای انجام اقدامات لازم در خصوص مدیریت بروز احتمالی در مشهد هماهنگی لازم با تمامی بخش‌ها و مدیریت‌های حوزه معاونت درمان دانشگاه علوم پزشکی مشهد صورت پذیرفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی مشهد افزود: در برنامه‌ریزی جدید صورت گرفته بهره‌گیری از تمامی ظرفیت‌های درمانی تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی مشهد را دیده‌ایم و به لحاظ کیفیت کار نیز به دنبال عملکرد و مدیریت بهتر در دوره شیوع احتمالی موج سوم بحران کرونا در مشهد هستیم. وی در خصوص برنامه‌های این معاونت در نیمه دوم سال ۹۹، گفت: در فصل‌های پاییز و زمستان به‌صورت ویژه‌تر از ظرفیت درمانگاه‌ها و کلینیک‌ها استفاده خواهیم کرد و برنامه‌های بیمارستان‌های درگیر بیماران کرونایی تدوین و تنظیم شده و مراحل اجرایی شدن آن در حال پیگیری است. بدیعی اضافه کرد: در فصل‌های پاییز و زمستان افزایش تخت‌ها و بیمارستان‌های ویژه بیماران کرونایی پیش‌بینی شده تا مدیریت بهتری در امر درمان این نوع بیماران شاهد باشیم و مردم در صورت نیاز به درمان در بیمارستان به نزدیک‌ترین مرکز درمانی به محل سکونتشان مراجعه کنند. معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی مشهد با ذکر این نکته که یکی از همکاری‌های خوب مردم با خادمان حوزه سلامت را در ماه‌های محرم و صفر شاهد بودیم، بیان کرد: علی‌رغم نگرانی‌هایی که بابت افزایش آمارها در مراسم‌های عزاداری بود خوشبختانه این برنامه‌ها مطابق دستورالعمل‌های بهداشتی بود و  فعلا مشکلی از این بابت شاهد نبودیم. وی خاطرنشان کرد: از ابتدای بحران کرونا تاکنون از ظرفیت بیمارستان‌های غیردانشگاهی و پزشکان و پرستاران کمکی استفاده شده که نمونه ‌آن به‌کارگیری از نیروهای شرکتی ۸۹ روزه و بهره‌گیری از ظرفیت کادر درمان آموزش دیده مراکز درمانی غیردانشگاهی بود؛ همچنین در راستای تأمین نیروی انسانی موردنیاز در حوزه درمان سهمیه ویژه‌ای در آزمون استخدامی پیش‌رو لحاظ شده است. منبع: فارس انتهای پیام/

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: مشهد کرونا بیمارستان درمان دانشگاه علوم پزشکی مشهد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۲۷۶۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اهدای زندگی دوباره به ۴ بیماربا اهدای عضو در مشهد

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی، مسئول واحد فراهم آوری اعضای پیوندی دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: در هزار و چهارصد و نود و یکمین عمل اهدای عضو از اهدا کننده مرگ مغزی در مرکز پیوند اعضای منتصریه دانشگاه، ۴ عضو بانوی مرگ مغزی راحله اکبری ۶۱ ساله برای پیوند به بیماران نیازمند به طور رایگان اهدا شد.

دکتر ابراهیم خالقی افزود: کبد زنده یاد راحله اکبری به آقای  ۵۷ ساله ساکن مشهد که سال‌ها از بیماری کبدی رنج می‌برد؛ پیوند شد.

وی گفت: قرنیه‌های مرحومه راحله اکبری برای پیوند به بانک چشم دانشگاه علوم پزشکی مشهد و قسمتی از پوست وی برای پیوند به بیماران بخش سوختگی بیمارستان امام رضا (ع) مشهد ارسال شد.

مسئول واحد فراهم آوری اعضای پیوندی دانشگاه علوم پزشکی مشهد افزود: مرحومه راحله اکبری از بیمارستان امام حسین (ع)  تربت حیدریه به واحد فراهم آوری اعضای پیوندی در مرکز پیوند اعضای دانشگاه مشهد معرفی شد و پس از دریافت رضایت از خانواده اش، در بیمارستان منتصریه تحت عمل جراحی اهدای عضو قرار گرفت.

دیگر خبرها

  • هزینه درمان کودکان زیر هفت سال در بیمارستان‌های سیستان و بلوچستان رایگان شد
  • صدور ۱۰ مجوز فعالیت گردشگری سلامت در مشهد
  • صدور ۱۰ مجوز جدید فعالیت در حوزه گردشگری سلامت در خراسان رضوی
  • هزینه‌های درمان کودکان زیر ۷ سال در بیمارستان‌های زاهدان رایگان شد
  • انجام ۵۲ هزار زایمان در بیمارستان‌های فارس
  • هزینه‌های درمان کودکان زیر ۷ سال در بیمارستان‌های دانشگاه علوم پزشکی زاهدان رایگان شد
  • بیمارستان نیایش به ابر بیمارستان تبدیل خواهد شد
  • انجام موفق ۲ عمل اهدای عضو در مشهد به ۵ نفر زندگی دوباره بخشید
  • ۲ عمل اهدای عضو در مشهد نجات بخش جان پنج بیمار شد
  • اهدای زندگی دوباره به ۴ بیماربا اهدای عضو در مشهد