Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-26@16:34:27 GMT

قرارگاه جهاد و مقاومت در مشهد افتتاح شد

تاریخ انتشار: ۵ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۴۲۸۰۷۹

قرارگاه جهاد و مقاومت در مشهد افتتاح شد

رییس مرکز رسیدگی به امور مساجد خراسان در این مراسم گفت: این قرارگاه با هدف شناسایی و تجمیع ظرفیت‌هایی که در عرصه نشر ارزش‌ها فعالیت دارند و برنامه‌ریزی در راستای هم‌افزایی این ظرفیت‌ها به منظور اتصال به مساجد و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت، افتتاح شده است.

حجت الاسلام مجتبی مهدوی ارفع افزود: لازمه زنده نگهداشتن ارزش‌ها توجه به ارزش‌هاست و داشتن مسجد انقلابی نیازمند توجه به ایثار و شهادت است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی با بیان اینکه رهبر معظم انقلاب همواره از دوران دفاع مقدس به عنوان اوج افتخارات ملت ایران یاد می‌کنند ادامه داد: باید به صورت جدی در راستای زنده ‌نگهداشتن یاد و خاطره آن دوران و ترویج فرهنگ دفاع مقدس تلاش کنیم.

نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی هم در این مراسم گفت: امروز در زمانی زندگی می‌کنیم که حاکمیت اسلامی بیشترین ظرفیت خود را در اختیار دین قرار داده است و به خوبی می‌شود در حوزه مسجد فعال شد.
آیت الله سید احمد علم الهدی افزود: اگر با این امکانات و موقعیتی که داریم یک روحانی همراه مردم باشد می‌توان کارهای بسیار انجام داد. ۴۰ سال از انقلاب می‌گذرد و فرزندان ما بزرگ شده این انقلاب هستند که اگر ما وارد عرصه بشویم می‌توانیم حرکت های انقلابی بسیار انجام دهیم.

وی ادامه داد: مسجد قرارگاه جهاد و دفاع مقدس و محل رشد جوانان ما برای دین است. بسیاری از فرماندهان جوان ما از دل مسجد بیرون آمدند. اگر بخواهیم جایی داشته باشیم که در مقابل دشمنان در فضای مجازی و فضای حقیقی مقاومت کنیم باید از مسجد آغاز کنیم. مسجد کانون حرکت های جهادی است.
امام جمعه مشهد گفت: امروز در عصری هستیم که باید برای وجود اقدس حضرت امام زمان(عج) کار کنیم ، اگر کاری نکنیم هیچ عذری در محضر امام عصر (عج) نداریم.

هم اکنون ۱۰ هزار مسجد در استان‌های خراسان رضوی، خراسان شمالی و خراسان جنوبی وجود دارد که از این تعداد پنج هزار و ۸۹۲ مسجد در استان خراسان رضوی است و هزار و ۱۴ مسجد در شهر مشهد فعال است.

برچسب‌ها مسجد سید احمد علم الهدی مشهد هفته دفاع مقدس

منبع: ایرنا

کلیدواژه: مسجد سید احمد علم الهدی مشهد هفته دفاع مقدس مسجد سید احمد علم الهدی مشهد هفته دفاع مقدس اخبار کنکور دفاع مقدس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۲۸۰۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دشت ارغوان طرقبه مشهد در یک روز بارانی + فیلم

شهرستان مشهد در استان خراسان رضوی واقع شده است. هر ساله این شهرستان مذهبی به دلیل بارگاه مقدس امام هشتم شیعیان امام رضا (ع) میزبان گردشگران بسیاری است. یکی از مهم‌ترین مکان های دیدنی این شهر مقدس که انواع جاذبه‌های طبیعی، تاریخی و تفریحی را در دل خود جای داده طرقبه است. در این منطقه خوش آب وهوا دشت گل‌های ارغوان وجود دارد که تا مسافت‌های طولانی چشم نوازی می‌کند.

در این روز‌های بهاری که اقصی نقاط کشور با باران همراه شده است، زیبایی این دشت نیز در یک روز بارانی دو چندان شده است.

شهروندخبرنگار ما فیلمی ارسال کرده است که مشاهده می‌کنید.

منبع: حسین ابراهیمی گنجه ای - خراسان رضوی

بیشتر بخوانید:

سفری به یادماندنی به طبیعت روستای نیاکان در قالب تصاویر

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

برای یادگیری اصول تصویربرداری خبری به صفحه «آموزش تصویربرداری برای شهروندخبرنگاران» مراجعه کنید.

 

باشگاه خبرنگاران جوان شهروند خبرنگار شهروند خبرنگار

دیگر خبرها

  • برگزاری ششمین نشست تخصصی گردشگری مقاومت در اهواز+فیلم
  • دشت ارغوان طرقبه مشهد در یک روز بارانی + فیلم
  • لزوم استفاده از ظرفیت‌های استانی در ساخت موزه دفاع مقدس
  • ضرورت معرفی جلوه‌های ایثار و شهادت به نسل جدید
  • گردشگری مقاومت یکی از راه‌های معرفی شهدا است
  • گیلان، مهد شهیدان و سرداران دفاع مقدس است
  • مقاومت، ایران را به ملت تعیین‌کننده برای بشریت تبدیل کرده است
  • گردشگری مقاومت یکی از راه‌های معرفی و نگه‌داشت یاد شهداست
  • سراسرنمای مقاومت باغ موزه دفاع مقدس پنج‌روز تعطیل شد
  • کارگاه دوخت لباس شیرخوارگان حسینی در مشهد مقدس افتتاح می‌شود