Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش روز شنبه ایرنا، محمود واعظی در صفحه شخصی خود در اینستاگرام افزود: وزارت صنعت، معدن و تجارت با توجه به گستره وسیع ماموریت‌ها و شرح وظایف از نقاط بسیار کلیدی دستگاه اجرایی است.این وزارتخانه علاوه بر حوزه صنعت و معدن نقش بسیار مهمی در مدیریت بازار دارد.

 رییس دفتر ریییس جمهوری افزود: تنظیم بازار جزو نیازهای اساسی این روزهای کشور است و از همین رو تعیین تکلیف وزارت صنعت، معدن و تجارت برای دولت و شخص رییس‌ جمهوری فوق العاده حائز اهمیت و برای کشور بسیار ضروری است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی خاطرنشان کرد: خوشبختانه جمع‌بندی‌ها برای انتخاب وزیر پیشنهادی به نتیجه رسیده و گزینه بسیار توانمند و کارنامه‌داری از سوی رییس‌ جمهوری به مجلس معرفی شده است هم رییس جمهوری و هم مجموعه دولت به صلاحیت و توانمندی علیرضا رزم‌حسینی ایمان و اعتقاد کامل دارند.

رییس دفتر رییس جمهوری تاکید کرد: امیدواریم ایشان با کوله‌باری از تجربه و کارنامه قابل قبولی که در عرصه‌های مختلف خدمتگزاری از جمله در سمت استانداری دو استان مهم کرمان و خراسان رضوی دارند، با اعتماد نمایندگان ملت، راهی وزارت صنعت، معدن و تجارت شوند و این وزارتخانه با تمرکز و ظرفیت کامل در مسیر حل مشکلات مردم فعال شود.

رییس‌جمهوری روز سه شنبه در نامه‌ای به مجلس شورای اسلامی علیرضا رزم‌حسینی را به عنوان وزیر پیشنهادی صنعت، معدن و تجارت معرفی کرد. رزم‌حسینی در دولت تدبیر و امید استاندار استان‌های خراسان رضوی و کرمان بوده است.

 رزم‌حسینی سابقه مدیریت چند شرکت بزرگ، عضویت در هیات مدیره چند واحد تولیدی و فعالیت‌های بازرگانی را در کارنامه خود دارد و نیز عضو هیات مدیره چند واحد معدنی نیز بوده است و با امور صنعت، معدن و تجارت آشنایی کامل دارد.

برچسب‌ها وزارت صنعت معدن و تجارت دفاع مقدس دولت تدبیر و امید علیرضا رزم‌حسینی محمود واعظی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: وزارت صنعت معدن و تجارت دفاع مقدس دولت تدبیر و امید علیرضا رزم حسینی محمود واعظی وزارت صنعت معدن و تجارت دفاع مقدس دولت تدبیر و امید علیرضا رزم حسینی محمود واعظی اخبار کنکور معدن و تجارت وزارت صنعت رزم حسینی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۲۸۳۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ایران می‌تواند توانمندی خود در حوزه صنعت دارو را به کشورهای دیگر ارائه دهد

به گزارش حوزه جامعه خبرگزاری تقریب، حمیدرضا اینانلو افزود: ۲۰ کشور آفریقایی و ۲۰۰ تاجر در اجلاس اخیر اقتصادی تجاری ایران و آفریقا حضور داشتند که با توجه به ظرفیت‌های صنعتی بالای کشورمان زمینه همکاری با آنان مورد بحث و گفت و گو قرار گرفته و بررسی شد.

وی با بیان توانمندی‌های ایران در عرصه سلامت، ادامه داد: ایران با توجه به پشتوانه بومی‌سازی که در حوزه صنعت دارو و تجهیزات پزشکی داشته است می‌تواند توانمندی خود را به کشورهای دیگر ارائه دهد، همچنین در مورد خدماتی که برای تجهیز بیمارستان و بیمارستان سازی لازم است، آمادگی داریم که به کشورهای آفریقایی کمک کنیم و این مراکز را با صد در صد تجهیزات پزشکی به مرحله بهره برداری برسانیم.

به گفته اینانلو، زمینه همکاری در مورد انتقال تکنولوژی و مشاوره صنعت دارو و تجهیزات پزشکی نیز با توسعه روابط با این کشورها امکان پذیر است. 

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • وزیر صنعت، معدن و تجارت به استان مرکزی سفر می‌کند
  • مجوز واردات ۲ هزار دستگاه اتوبوس برون‌شهری صادر شد+ سند
  • مجوز واردات ۲ هزار دستگاه اتوبوس برون‌شهری با عمر کمتر از پنج سال صادر شد
  • صدور مجوز واردات ۲ هزار دستگاه اتوبوس برون شهری دست دوم
  • صادرات ۱۰۸ هزار تنی کالا به روسیه در فروردین ماه
  • مجوز واردات ۲ هزار دستگاه اتوبوس برون شهری صادر شد
  • کنایه به اظهارات سخنگوی شورای نگهبان درباره ردصلاحیت حسن روحانی
  • برای تولید اتوبوس و کشنده نیازمند خارجی‌ها نیستیم
  • چرا پاسخ سخن‌گوی شورای نگهبان درباره رد صلاحیت رییس جمهور پیشین قانع کننده نیست؟
  • ایران می‌تواند توانمندی خود در حوزه صنعت دارو را به کشورهای دیگر ارائه دهد