Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، سردار علی استاد حسینی عصر امروز در جمع خبرنگاران در حاشیه رزمایش مواسات خراسان شمالی اظهار کرد: در شرایطی که دشمنان فشار آورده‌اند، یکی از مواردی که می‌تواند اثرات این فشار را کاهش دهد رزمایش مواسات است که مردم از طریق هلال احمر، کمیته امداد، سپاه و دیگر نهادهای مردمی به محرومان کمک می‌کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جانشین قرارگاه جهاد سازندگی و محرومیت‌زدایی (قرب کوثر) سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با اشاره به توزیع صدها هزار بسته معیشتی در سطح کشور گفت: این رزمایش یک مجاهدت است و مطمئن باشیم این مجاهدت و ایستادگی‌ها به زودی با گشایش و پیروزی همراه خواهد شد.

وی با اشاره به شیوع کرونا و آسیب دیدن بسیاری از کسب و کارها بیان کرد: اکنون خط مقدم جبهه نبرد کمک به مستضعفان است و باید در این مسیر همراه باشیم تا از مشکلات عبور کنیم.

کد خبر 5033514

منبع: مهر

کلیدواژه: قرارگاه محرومیت زدایی قرب کوثر علی استاد حسینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی مواسات ویروس کرونا چهل سالگی دفاع مقدس هفته دفاع مقدس شیراز آمار کرونا بوشهر شیوع کرونا شهرکرد کرمانشاه دفاع مقدس جنگ تحمیلی دفاع مقدس گرگان خطبه های نماز جمعه اردبیل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۲۸۵۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پسکوف: روسیه پیروز جنگ است

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از اسپوتنیک، سخنگوی ریاست جمهوری روسیه اعلام کرد که روسیه و اروپا باید برای تعامل در آینده آماده شوند.

«دیمیتری پسکوف» سخنگوی ریاست جمهوری روسیه روز جمعه اعلام کرد که روسیه هیچ کشوری را در اروپا تهدید نمی کند و انتظار دارد که هیچ کشور اروپایی نیز تهدیدی برای روسیه نباشد.

سخنگوی ریاست جمهوری روسیه تاکید کرد که روسیه و اروپا دیگر نمی توانند روابطی مانند گذشته داشته باشند و مسکو تجربیات فعلی را در نظر خواهد گرفت.

پسکوف گفت که عملیات ویژه نظامی با موفقیت برای روسیه به پایان می رسد و پس از آن روسیه و اروپا باید در خصوص نحوه تعامل با هم به توافق برسند.

سخنگوی کرملین تاکید کرد که مقدمات سفر رییس جمهور روسیه به چین در مراحل پایانی آماده سازی است و مسائل زیادی در دستور کار این سفر قرار دارد.

کد خبر 6089136

دیگر خبرها

  • جادوگر آرژانتینی یکی یکی جام‌ها را درو می‌کند
  • کافی است انسان باشد!
  • به زودی زیرساخت‌ دارورسانی از طریق سکو‌ها فراهم می‌شود
  • مسی، مسی است و هر کار بخواهد می‌کند!
  • زاخارووا: در دام ناتو برای محدودکردن توان رزمی روسیه نمی‌افتیم
  • رزمایش جهادی بسیجیان مخابرات گلستان بمنظور بازسازی شبکه مخابراتی گنبد کاووس
  • شیری: می‌توانستیم کار را در ۹۰ دقیقه تمام کنیم
  • دختران ایران، تاجیکستان را گلباران کردند
  • پسکوف: روسیه پیروز جنگ است
  • دور دوم انتخابات در کرج جدی گرفته شود