Web Analytics Made Easy - Statcounter

سردار سیدضیاءالدین حزنی روز شنبه در آغاز دومین رزمایش مواسات، همدلی و کمک های مومنانه جمعیت هلال احمر و سپاه حضرت جوادالائمه (ع) خراسان شمالی در بجنورد اظهار داشت: دشمن می خواهد کمبودها و مشکلات اقتصادی را به حساب رهبری بگذارد و باید مراقب باشیم تا این شبهه افکنی ها سبب نشود مردم از قطار انقلاب پیاده شوند و البته مردم ما هوشیار هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: این انقلاب صاحب دارد و این شبهه افکنی ها ته دل مردم را خالی نمی کند، مردم ما مستحکم پای نظام ایستاده و دلسرد نمی شوند.  

دبیر قرارگاه محرومیت‌زدایی سپاه با اشاره به هفته دفاع مقدس گفت: در جنگ با عراق و در دوران دفاع مقدس، بیش از ۸۰ کشور جهان به کمک دشمن ما آمدند، اما ما پیروز شدیم و یک وجب از خاک خود را به دشمن ندادیم.

وی افزود: این از برکات دفاع مقدس است که امروز ایران اسلامی، بزرگ و عزتمند است، بزرگ است از این رو که هرجا وزیر امور خارجه ایران با مقامی ارتباط می گیرد، برای استکبار دارای اهمیت است و اگر بزرگ نبودیم برای دشمن اهمیت نداشتیم.

سردار حزنی خاطرنشان کرد: این بزرگی را با ارزش های اسلامی، به کمال می رسانیم و پرچم را به صاحب اصلی اش تقدیم می کنیم.

وی گفت: عظمت ایران اسلامی با خون شهدا به دست آمده است، خونی که در دفاع مقدس، در سوریه و در دفاع از حرم ریخته شد،  شهدایی که نه به اجبار بلکه به اختیار و با عشق به جنگ دشمنان رفتند.  

دبیر قرارگاه محرومیت‌زدایی سپاه با تاکید بر نقش ولایت فقیه در ترویج ارزش های اسلام گفت: در این میان، ولایت فقیه نقش ارزنده ای در عشق بازی شهدا دارد، امام (ره) همان روحیه ای را داشت که امام حسین(ع) داشتند.

سردار حزنی خاطرنشان کرد: امروز آمریکا ایران را قدرتمند می داند، آن روزها به فرموده امام (ره) آمریکا هیچ غلطی نکرد، اکنون هم که ایران در اوج قدرت است و خواب راحت را از دشمن گرفته است، هیچ غلطی نمی تواند بکند.

وی تصریح کرد: ایران به لحاظ نظامی در جهان از کشورهای قدرتمند است و البته به لحاظ اقتصادی مشکلاتی داریم اما آن هم با تبعیت از رهبر معظم انقلاب حل می شود.

دبیر قرارگاه محرومیت‌زدایی سپاه خاطرنشان کرد: توجه به تولید، کمک به جهش تولید و اجرای رزمایش مواسات از راهکارهایی است که می تواند مشکلات اقتصادی را کاهش دهد.  

علی بیگ زاده معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استاندار خراسان شمالی هم در این آیین با بیان اینکه مواسات و همدلی از زمان دفاع مقدس شکل گرفت، گفت: مقاومت جهان اسلام در برابر دشمنان،  از نتایج کمک های مومنانه و همدلی مسلمانان است.

سرپرست جمعیت هلال احمر خراسان شمالی هم در این آیین گفت: در قالب طرح مواسات، چهار هزار بسته غذایی، میان آسیب دیدگان از ویروس کرونا در استان توزیع می شود.

ابوالفضل محبان، ارزش هر بسته غذایی ارائه شده را پنج میلیون ریال عنوان کرد.

برچسب‌ها بجنورد ویروس کرونا دفاع مقدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی مقام معظم رهبری هفته دفاع مقدس خراسان شمالی جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی ایران

منبع: ایرنا

کلیدواژه: بجنورد ویروس کرونا دفاع مقدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی مقام معظم رهبری هفته دفاع مقدس خراسان شمالی جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی ایران بجنورد ویروس کرونا دفاع مقدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی مقام معظم رهبری هفته دفاع مقدس خراسان شمالی جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی ایران اخبار کنکور خراسان شمالی دفاع مقدس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۲۴۹۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رویداد فرهنگی هنری «باغ راه گفتگو» برگزار می‌شود

رویداد فرهنگی هنری باغ راه گفتگو «مسیری برای تفکر و تامل در موضوع عفاف و حجاب» در موزه ملی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس برگزار می‌شود. - اخبار فرهنگی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، همزمان با آغاز دهه کرامت و در آستانه میلاد مبارک حضرت معصومه (س) ، و در راستای احیای فضای گفتمان سازی در حوزه عفاف و حجاب، به همت موزه ملی انقلاب اسلامی  و دفاع مقدس و با همکاری و مشارکت مجموعه «دختران چادری»،  رویداد فرهنگی هنری باغ راه گفتگو «مسیری برای تفکر و تامل در موضوع عفاف و حجاب» در موزه ملی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس برگزار می شود.

بازدید از موزه فاطمی در روز میلاد حضرت معصومه(س) رایگان شد

گفتنی است این رویداد فرهنگی و هنری که در راستای ترویج فرهنگ عفاف و حجاب و فراهم ساختن بستر مناسب جهت تعامل و هم افزایی میان جوانان و نوجوانان و به‌ کارگیری و اشاعه نمادها، نشان‌ها و مؤلفه‌های هویت اسلامی، ایرانی در پوشش و سبک زندگی؛ با برپایی میزهای تخصصی مشاوره و گفتگو، نمایشگاه آثار هنری، ایستگاه تفکر، ایستگاه حس خوب، ایستگاه کودک، ایستگاه  بازی و سرگرمی برای دختران و ... از تاریخ 21 لغایت 25 اردیبهشت ماه از ساعت 16 الی 20 و در روز دختر از ساعت 9 الی 20 در محل پل پیروزی- حدفاصل موزه ملی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس و باغ کتاب پذیرای علاقمندان خواهد بود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • سپاه پاسداران با عملیات وعده صادق، هیمنه دشمن را در هم کوبید
  • دیدار اعضای تیم ملی فوتسال با رهبر معظم انقلاب
  • رویداد فرهنگی هنری «باغ راه گفتگو» برگزار می شود
  • رویداد فرهنگی هنری «باغ راه گفتگو» برگزار می‌شود
  • آمریکا در ۴۵ سال اخیر هیچ پیروزی‌ای در مقابل جمهوری اسلامی نداشته است
  • «سروان شوذب مشکینی» زیر تیغ نقد
  • رهبر معظم انقلاب: حج امسال باید برائت از دشمن جنایتکار صهیونیستی و حامیانش باشد/ حجاج باید بتوانند منطق قرآنی برائت ابراهیمی را برجسته‌تر از همیشه نشان دهند/ برای دفاع از فلسطین منتظر دیگران نمی‌مانیم
  • قدردانی رهبر انقلاب از فعالیت‌های دفتر مطالعات جبهه فرهنگی‌انقلاب
  • تشکر مجدد رهبر انقلاب از فعالیت‌های دفتر مطالعات جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی
  • حضور نشر سرو با بیش از ۱۱۳ عنوان اثر در نمایشگاه کتاب تهران