Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قم، به نقل از روابط عمومی استانداری قم، بهرام سرمست، استاندار قم در حاشیه جلسه ویدئوکنفرانس ستاد ملی کرونا که به ریاست حجت الاسلام حسن روحانی رئیس جمهوری برگزار شد طی سخنانی ضمن گرامیداشت هفته دفاع مقدس، گزارش وضعیت استان‌ها در این جلسه را مورد توجه قرا داد و گفت: متاسفانه رعایت مسائل بهداشتی از سوی  مردم روند کاهشی داشته است و به همین دلیل میزان شیوع کرونا در قم افزایش یافته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


 
او با اشاره به افزایش تعداد مبتلایان بستری شده در بیمارستان‌ها و نیز قربانیان ویروس کرونا افزود: بایستی همه‌مردم همچون موج اول و دوم رعایت کنند تا از گسترش این بیماری جلوگیری شود.
 
سرمست تشدید نظارت‌های نهاد‌های متولی را مورد تاکید قرار داد و با اشاره به تفویض اختیار اعمال محدودیت‌ها به ستاد‌های  استانی تصریح کرد: مراکز آموزشی، مدارس، دانشگاه‌ها و حوزه‌های علمیه استان قم  تا اطلاع ثانوی به صورت غیرحضوری برگزار خواهند شد.
 
او افزود: صنوف پرخطر و گروه‌های شغلی رسته ۴ بنا بر تشخیص دانشگاه علوم پزشکی با اعمال محدودیت و تعطیلی به مدت یک هفته مواجه خواهند شد.
 
استاندار قم با بیان این که مردم بیشترین نقش را برای مهار بیماری کرونا ایفا می‌کنند عنوان کرد: از همه‌ی رسانه‌ها  و گروه‌های مرجع تاثیرگذار درخواست می‌کنیم تا مردم را به رعایت موارد بهداشتی و پرهیز از تجمعات فرابخوانند.
 
سرمست با اشاره به این که در حال حاضر حدود ۵۰ درصد مردم در قم شیوه نامه های بهداشتی را رعایت می‌کنند گفت: کاهش رعایت موارد بهداشتی در حالی است که دور اول و دوم  شیوع این بیماری در قم را با رعایت حداکثری نکات بهداشتی توانستیم مهار کنیم.
 
او همچنین عزاداری‌های دهه آخر ماه صفر را مورد توجه قرار داد و بیان کرد: در این ایام بنابر تشخیص ستاد ملی کرونا در داخل و خارج از کشور راهپیمایی نخواهیم داشت و توصیه بزرگان دینی در این مورد مورد استدعا است.

انتهای پیام/ش

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: کرونا در قم ویروس کرونا استاندار قم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۲۸۶۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

غیرحضوری شدن مدارس نوبت صبح آبادان و خرمشهر

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما آبادان، با اعلام دبیر کمیته اضطرار آلودگی هوای استان فعالیت مدارس کلیه مقاطع تحصیلی نوبت صبح در شهرستان های آبادان، خرمشهر، باوی، کارون، شادگان و اهواز فردا سه‌شنبه ۱۱ اردیبهشت غیر حضوری شد.

براین اساس فعالیت آموزشی تمامی مدارس در این شهرستان‌ها بر روی سامانه شاد انجام می‌شود.

 

 

 

دیگر خبرها

  • مرگ ۳ میلیون کارگر در جهان در پی حوادث و امراض/ ۵ شغل پرخطر
  • اتفاقی که «تانیا» از پشت صحنه «نون خ» فاش کرد
  • کشف ۹۰۰ کیلوگرم موادغذایی فاسد در آبادان
  • غیرحضوری شدن مدارس نوبت صبح آبادان و خرمشهر
  • مدارس چند شهر خوزستان فردا سه‌شنبه تعطیل شد
  • افزایش ۵۰ درصدی مراکز آموزشی جوار کارگاهی در کشور
  • پایش معادن شهرستان تفت
  • محیط زیست معادن تفت پایش می شود/متولیان الزامات را رعایت کنند
  • تعطیلی مرکز غیرمجاز طب سنتی در قم
  • روستای رودریش شهرستان کهگیلویه درگیر اپیدمی بیماری تب مالت است