Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-05-06@07:35:42 GMT

اخبار مهم امروز گروه سیاسی برنا

تاریخ انتشار: ۵ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۴۲۸۷۴۰

اخبار مهم امروز گروه سیاسی برنا

خبر، مصاحبه و گزارش‌های پر بازدید گروه سیاسی را هر روز در ساعت 20 در خبرگزاری برنا بخوانید.

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری برنا؛ اخبار پر بازدید گروه سیاسی خبرگزاری برنا را بخوانید:

رئیس جمهور در جلسه ستاد ملی کرونا:

افرادی که ماسک ندارند مجازات می‌شوند/ هیچ قاره‌ای از کرونا مصون نمانده است/ همه جنایات پای کاخ سفید است

رئیس جمهور گفت: نباید از کسی که ماسک نمی زند به سادگی عبور کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

///

عضو فراکسیون زنان مجلس شورای اسلامی:

می‌شود جایگاه زنان را در سیاست ارتقا داد/ باید نیمی از مجلس را زنان تشکیل می‌دادند

عضو فراکسیون زنان مجلس شورای اسلامی گفت: اگر با این دیدگاه که نیمی از جامعه را زنان تشکیل‌ می‌دهند، به قضیه نگاه کنیم، باید نیمی از نمایندگان را زنان تشکل می‌دادند.

///

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی خبر داد؛

قول مساعد وزیر نیرو برای حل مشکل کیفیت آب شرب در اسلامشهر

نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس در مجلس شوای اسلامی گفت: با قول مساعد وزیر نیرو مقرر شد، طرح و برنامه ای برای حل مشکل سختی آب شرب و کمبود کیفیت آن در برخی مناطق شهرستان اسلامشهر، تدوین و به اجرا در بیاید.

///

رمز احساس مسئولیت دولت و مجلس برای مردم

مصطفى میرسلیم - عضو کمیسیون اصل ٩٠ مجلس شوراى اسلامى

///

جهانگیری در بدو ورود به بندرعباس:

بندرعباس از اصلی‌ترین کانون‌های توسعه کشور است

معاون اول رئیس جمهور در بدو ورود به بندرعباس گفت: بندرعباس از اصلی‌ترین کانون‌های توسعه کشور است.

///

افتتاح فاز دوم فولاد سازی شرکت فولاد کاوه جنوب کیش

با حضور معاون اول رئیس جمهور فاز دوم فولاد سازی شرکت فولاد کاوه جنوب کیش مورد بهره برداری قرار گرفت.

///

رئیس پیشین ستاد جوانان احزاب اصلاح طلب:

برای انتخابات ریاست جمهوری بعید می‌دانم، بسیاری از جوانان فعال و خوش‌فکر پای کار بیایند/ هیچ یک از کاندیداهای اصلاح طلبان را قبول ندارم

رئیس پیشین ستاد جوانان احزاب اصلاح طلب گفت: بسیاری از کسانی که اکنون از اصلاح طلبان مطرح هستند، یقینا شخص بنده نه تنها به آنها رأی نخواهم داد بلکه هیچ فعالیتی برایشان ندارم و شاید، هیچ مشاوره ای هم نخواهم به این دوستان بدهم.

///

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی:

روابط خود را با کشورهای همسایه در زمینه تسلیحات نظامی ادامه می‌دهیم/ تحریم بر حوزه دفاعی تاثیر نداشته است

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی گفت: با توجه به مدیریت ممتاز کشور، روابط خود را با کشورهای همسایه و منطقه در همه زمینه‌ها، حتی در زمینه تسلیحات نظامی ادامه می دهیم.

///

جهانگیری از بخش‌های مختلف مجتمع بندر شهید رجایی بازدید کرد؛

بهره برداری از ۱۲ پروژه دریایی و بندری به ارزش ۱۴۰۰ میلیارد ریال

معاون اول رییس جمهور از بخش‌های مختلف مجتمع بندر شهید رجایی به عنوان یکی از مهمترین دروازه‌های واردات و صادرات جمهوری اسلامی ایران بازدید کرد و همزمان با این بازدید از ۱۲ پروژه دریایی و بندری در سطح استان هرمزگان به ارزش ۱۴۰۰ میلیارد ریال بهره برداری شد.

///

وزیر دفاع به مناسبت گرامیداشت چهلمین سالگرد دفاع مقدس:

ارتش و سپاه بازوی امنیت ساز ایران اسلامی هستند

وزیر دفاع به مناسبت گرامیداشت چهلمین سالگرد دفاع مقدس در یادداشتی گفت: این دو سازمان مقتدر و پرصلابت نیروهای مسلح (ارتش و سپاه)، در کنار هم به‌عنوان یک بازوی توانمند و شمشیر ذوالفقار و دست امنیت‌ساز برای کشورمان، دستاوردهای ارزشمند و افتخارات عظیمی را برای جمهوری اسلامی به ارمغان آوردند.

///

تحلیلگر ارشد مرکز بررسی‌های استراتژیک ریاست‌جمهوری:

بایدن خود را برای توافقی بهتر با ایران آماده می‌کند/ با پیروزی بایدن، وضعیت نتانیاهو متزلزل می‌شود/ بازگشت آمریکا به برجام بدون دردسر نخواهد بود

تحلیلگر ارشد مرکز بررسی‌های استراتژیک ریاست‌جمهوری گفت: آمریکای جو بایدن به احتمال زیاد به برجام بازخواهد گشت اما این بازگشت، بازگشت آسان و بدون دردسر نیست.

///

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی:

برای خرید سلاح از سایر کشورها پول نقل و انتقال نمی‌شود/ ایران به ونزوئلا نفت داد و کالا گرفت/ در چین، هند و کره جنوبی پول بلوکه شده داریم

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی گفت: درحال حاضر ایران، در هند، کره جنوبی و چین پول‌های بلوکه شده دارد، پیشنهاد این کشورها به ایران این است که به جای پول‌ کالا ببرید.

///

نخست وزیر لبنان استعفا داد

نخست وزیر مکلف لبنان امروز شنبه از ماموریت تشکیل دولت استعفا داد.

///

وزیر خارجه عراق به ایران سفر می‌کند

سخنگوی وزارت امور خارجه از سفر امروز وزیر امور خارجه عراق به ایران و دیدار با محمد جواد ظریف خبر داد.

///

دبیر کل شورای هماهنگی جبهه اصلاحات:

دو حزب جدید به شورای هماهنگی جبهه اصلاحات پیوستند/ اصلاح‌طلبان در بحث معرفی کاندیدا راحت‌تر به جمع‌بندی می‌رسند

دبیر کل شورای هماهنگی جبهه اصلاحات گفت: تجربه نشان داده است که اصلاح‌طلبان در بحث معرفی کاندیدا راحت‌تر به جمع‌بندی می‌رسند، راهکارهای متنوعی را مطرح می‌کنند و در نهایت کلیت مجموعه بر روی یک موضع به تفاهم می‌رسند.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: اخبار مهم سیاسی عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی اصلاح طلبان رئیس جمهور اسلامی گفت گروه سیاسی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۲۸۷۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

راه حل رفع مشکلات حضور آگاهانه در انتخابات است‌

امیرحسین فراهانی در گفتگو با خبرنگار مهر، رأی دادن برای هریک از افراد جامعه یک حق مسلم است، بنابراین باید از این حق دفاع کرد و اگر این حق مطالبه نشود در نهایت منجر خواهد شد انتخاب‌گری و تصمیم‌گیری برای افرادی که در انتخابات شرکت نمی‌کنند از بین برود.

وی افزود: راه حل رفع موانع و مشکلات، حضور آگاهانه در انتخابات است و باید تلاش کنیم و نامزدی را که به نظر ما گره گشای مشکلات است رأی بدهیم زیرا اگر من و شما رأی ندهیم، امور مملکت اداره نخواهد شد.

فراهانی ادامه داد: اگر مجلسی قوی‌تر داشته باشیم، بدون تردید دولتی قوی و مقتدر نیز خواهیم داشت و به عقیده من، ریشه عمده ضعف‌ها و مشکلاتی که در کشور داریم، به مجلس شورای اسلامی برمی‌گردد.

وی گفت: بهترین مشوق برای حضور مردم در پای صندوق رأی آگاهی مردم از اهمیت مشارکت آن‌هاست، انتخابات می‌تواند نقش بسیاری مهمی در تعیین سرنوشت مردم داشته باشد، قوانین مجلس توسط کسانی نوشته می‌شود که با رأی مردم به مجلس می‌روند؛ بنابراین نیاز است که مردم با دقت بیشتری نسبت به انتخاب افراد شایسته اقدام کنند.

فراهانی ادامه داد: انقلاب اسلامی در ۴ دهه اخیر همواره روند صعودی خود را حفظ کرده و تلاش شده با تقویت گفتمان مردم‌سالارانه دینی خود، نقش مردم را در صحنه سیاسی کشور حفظ کند

وی اضافه کرد: مردم ملایر همواره نسبت به گردهمایی و رویدادهای سیاسی در جمهوری اسلامی نگاه مثبت و ویژه‌ای داشتند که آخرین نمونه آن را می‌توان حضور در راهپیمایی روز قدس مشاهده کرد، مشکلات اقتصادی و تبلیغات منفی نیز نتوانسته بر حضور مردم تأثیر منفی بگذارد.

فراهانی تصریح کرد: مشکلات اقتصادی کشور در زمان جنگ به‌مراتب بیشتر از امروز بود؛ اما مردم به حاکمیت و تلاش مدیران دولتی برای حل مشکلات اعتقاد داشتند، این اعتماد امروزه نیازمند ترمیم دوباره است، برخی از مدیران با اقداماتی اشتباه به این اعتماد خدشه وارد کردند که در سایه دولت مردمی می‌توان نسبت به حل آن امیدوار بود.

وی گفت: مقام معظم رهبری گام دوم انقلاب را در راستای تحولات شگرف سیاسی و اقتصادی اعلام کرده بود و انتخابات این دوره نیز ادامه همان مسیر است. باتوجه به گذشت ۴ دهه از عمر انقلاب اسلامی شاهد تغییر نسل در مدیران هستیم؛ ازاین‌جهت نیز انتخابات این دوره حائز اهمیت است.

کد خبر 6097875

دیگر خبرها

  • راه حل رفع مشکلات حضور آگاهانه در انتخابات است‌
  • اخبار سیاسی ۱۶ اردیبهشت؛ ۶ مرحله اخذ رای الکترونیک/ نشست رئیسی و استانداران
  • اخبار سیاسی ۱۶ اردیبهشت؛ ۶مرحله اخذ رای الکترونیک/نشست رئیسی با استانداران
  • با نامزدهای دور دوم انتخابات مجلس در استان اردبیل آشنا شوید
  • مسیر اجرایی با انتخاب نماینده اصلح ترسیم می‌شود/نمایش نشاط عمومی با مشارکت مردم
  • وحدت نیرو‌های انقلاب رمز عبور از تهدیدات است
  • تک‌روی و سهم‌خواهی به نظام و مردم آسیب می‌زند
  • محسن رضایی از جلسات با گروه‌های سیاسی دنبال چه هدفی است؟
  • محسن رضایی: سهم‌خواهی به نظام و مردم آسیب می‌زند
  • واکنش محمد مهاجری به دلایل رد صلاحیت روحانی