Web Analytics Made Easy - Statcounter

سلیمانی دشتکی با بیان اینکه برای تسریع در ساخت ۴۴۶۰ واحد مسکن محرومان در استان قرارگاه ساخت مسکن محرومان در استان ایلام تشکیل می شود، گفت: برای اتمام طرح های اولویت دار به تعداد ۲۳ پروژه اعتباری بیش از یک هزار و ۳۷۰ میلیارد تومان اختصاص یافته است.

به گزارش خبرگزاری شبستان از ایلام، استاندار ایلام، عصر امروز(۵ مهر) در نشست شورای تامین مسکن این استان، اظهار کرد: در چند روز گذشته معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور طی ۲ روز به ایلام سفر کرد که این سفر رهاوردها و برکات زیادی برای استان به ویژه در حوزه ساخت مسکن محرومان داشته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

« قاسم سلیمانی دستکی» با اشاره به اینکه در این سفر بیش از ۲ هزار میلیارد تومان اعتبار به طرح و پروژه های استان اختصاص یافته است، ابراز کرد: در این سفر ۳ تفاهم نامه اصلی و چند تفاهم نامه فرعی برای تامین اعتبار ساخت مسکن محرومان و همچنین اتمام طرح های عمرانی تا پایان فعالیت دولت منعقد شده است  که انتظار می رود مدیران دستگاه های اجرایی مربوطه نسبت به پیگیری ابلاغ و تخصیص این اعتبارات تلاش کرده و زمینه های تسریع کار را فراهم کنند.

 

استاندار ایلام ابراز کرد: همچنین ۴ شهر بالای بیست و پنج هزار نفر جمعیت در استان ایلام داریم که تفاهم نامه ای جداگانه برای ساخت مسکن در این شهرستان ها از جمله  دهلران، ایلام، ایوان و چرداول منعقد شده است و در سفری که ریاست محترم بنیاد شهید و امور ایثارگران به استان ایلام نیز داشتند تفاهم نامه ساخت ۱۱۰۴ واحد مسکونی ایثارگران در ایلام منعقد شده که مراحل اجرایی این تفاهم نامه نیر در دست اقدام است.

 

وی بیان کرد: در سفر معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور به استان همچنین در قالب طرح ها جهش تولید اعتبارات خوبی به طرح های تامین آب اراضی مناطق مختلف و مستعد کشاورزی، احداث ۴ واحد مجتمع گلخانه ای، احداث زیرساخت ها شهرک صنفی ایلام، احداث راه اصلی ایلام به ایوان، تولید کنسانتره دام، تولید بسته بندی حبوبات، واحدهای دام و طیور و ایلام کشتارگاه آبدانان و طرح های دیگر تولیدی و عمرانی، حدود 376میلیارد تومان برای  30 طرح و پروژه اختصاص یافته است.

 

سلیمانی دشتکی با بیان اینکه همچنین در این سفر برای اتمام طرح های اولویت دار  به تعداد ۲۳ پروژه  اعتباری بیش از یک هزار و ۳۷۰ میلیارد تومان اختصاص یافته است، گفت: در سفر اوحدی، معاون رئیس جمهور و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور به ایلام تفاهم‌نامه ساخت ۱۱۶۰ واحد مسکونی ايثارگران، در سفر دکتر نوبخت تفاهم نامه ۲۳۰۰ واحد مسکونی محرومین در استان شامل  ۲ هزار واحد در مناطق و شهرهای زیر ۲۵ هزار نفر و ۳۰۰ واحد هم برای ۴ شهر بالای ۲۵ هزار نفر استان ساخته  منعقد شده است.

 

استاندار ایلام با بیان اینکه در مجموع رهآورد سفر معاونین رئیس جمهور به استان منجر به تفاهم نامه ساخت ۴۴۶۰ واحد مسکونی در استان شد، ابراز کرد: ساخت مسکن محرومین  یکی از اولویت های مهم دولت است و همچنین در سفر معاونین بنیاد مستضعفان کشور به استان ایلام، تفاهم نامه ساخت یک هزار واحد مسکونی منعقد شد.

 

وی  با بیان اینکه برای تسریع در ساخت واحدهای مسکونی محرومان در استان قرارگاه ساخت مسکن محرومان با حضور دستگاه های اجرایی مرتبط در استان تشکیل می شود، یادآور شد: لازم است دستگاه های متولی پیگیر مصوبات و توافقات به عمل آمده باشند و در کنار قرارگاه سازندگی محروميت زدایی استان و قرارگاه ساخت مسکن محرومین به صورت هفتگی فرایند ساخت و ساز ۴۴۶۰ واحد مسکونی را ظرف یکسال پایانی دولت گزارش کنند.

 

 

پایان پیام/92

منبع: شبستان

کلیدواژه: محرومان قرارگاه مسکن ایلام ساخت مسکن محرومان قرارگاه ساخت مسکن اختصاص یافته مسکن محرومان تفاهم نامه ساخت واحد مسکونی استان ایلام رئیس جمهور منعقد شده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۲۸۷۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بیش از ۱۹ هزار واحد مسکونی در سمنان در حال ساخت است

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ مرکز سمنان،️  محمد حمیدی در شورای مسکن استان سمنان با بیان اینکه آماده سازی و افتتاح واحد‌های درحال ساخت مهم‌ترین اولویت دولت سیزدهم است گفت: در این جلسه مصوب شد واحد‌های مسکونی با بیش از  ۷۰ درصد پیشرفت فیزیکی به تفکیک شهرستان‌ها مشخص شود تا این واحد‌ها  با کمک‌های مالی وزارت راه و شهرسازی به بهره برداری برسد.
وی خاطرنشان کرد: از تیرماه امسال بصورت ماهانه تعدادی از این واحد‌ها آماده بهره برداری هستند و پیش بینی میکنیم در تیرماه امسال حدود یک هزار واحد مسکونی در استان به بهره برداری برسد.

استاندار سمنان  هم با اشاره به وضعیت مطلوب این استان در اجرای طرح نهضت ملی مسکن  گفت : این استان توانست رتبه دوم کشور را در ۶ ماهه دوم سال گذشته در اجرای طرح نهضت ملی مسکن کسب  کند.

وی همچنین بر لزوم تکمیل این طرح در ایوانکی تاکید کرد .

مشخص کردن برنامه زمانبندی آماده سازی زیرساخت‌ها ادارات راه و شهرسازی با شهرداری‌ها تا هفته آینده و همچنین تسریع درنحوه پرداخت تسهیلات بانک‌ها به متقاضیان واحد‌های مسکونی از دیگر مطالبی بود که در این جلسه مطرح شد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • ساخت هزار واحد مسکونی برای محرومان قم
  • بسته‌های تشویقی ساخت‌وساز برای بافت‌های فرسوده پیگیری شود
  • ساخت بیش از ۵۰ واحد مسکونی در صومعه سرا
  • تخصیص اعتبار برای مسکن نیرو‌های مسلح
  • ۷۱ هزار واحد مسکونی در استان قم درحال ساخت است
  • امضاء تفاهم‌نامه همکاری بانک مسکن و بیمه مرکزی
  • بیش از ۶۰۰۰ واحد نهضت ملی مسکن در ایلام در حال ساخت است
  • بیش از ۱۹ هزار واحد مسکونی در سمنان در حال ساخت است
  • امضای تفاهم‌نامه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد و دادگستری شاهرود
  • ساخت ۱۹ هزار و ۵۰۰ واحد مسکونی نهضت ملی مسکن در استان بوشهر