Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-26@12:30:57 GMT

صعود نفسگیر الاهلی در لیگ قهرمانان آسیا

تاریخ انتشار: ۵ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۴۲۸۷۸۸

صعود نفسگیر الاهلی در لیگ قهرمانان آسیا

الاهلی عربستان در دیداری نزدیک موفق شد شباب الاهلی امارات را در ضربات پنالتی شکست دهد و به جمع ۸ تیم برتر لیگ قهرمانان راه پیدا کند.

به گزارش "ورزش سه"، در مسابقه آغازین مرحله یک هشتم نهایی فصل ۲۰۲۰ لیگ قهرمانان آسیا، تیم الاهلی عربستان که صدرنشین گروه A شده بود، از ساعت ۱۷:۱۰ امشب در ورزشگاه الجنوب شهر الوکره قطر به مصاف شباب الاهلی امارات، تیم دوم گروه B رفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

شباب الاهلی که با توجه به حذف الهلال عربستان مجوز صعود از مرحله گروهی را گرفته بود، در دقیقه ۲۸ روی پاس محمد جمعه و شوت راه دور عزیزجان گانی‌اف ازبک که در میانه راه به مدافع حریف اصابت کرد، گل اول را به ثمر رساند و به برتری یک نیمه‌ای مقابل الاهلی دست پیدا کرد.

 

عمر السومه در دقیقه ۵۳ از روی نقطه پنالتی و با شوت به کنج دروازه شباب الاهلی، گل تساوی سعودی‌ها را به ثمر رساند و در ادامه تلاش دو تیم برای زدن گل برتری نتیجه‌ای نداشت تا بازی به وقت‌های اضافه کشیده شود.

 

 

در وقت‌های اضافه دو تیم نمایش نسبتا پایاپایی داشتند که البته موقعیت‌های الاهلی عربستان جدی‌تر بود ولی در پایان ۱۲۰ دقیقه هیچ یک از دو تیم برنده نبودند تا ضربات پنالتی مشخص کننده تیم پیروز این مسابقه باشد.

 

الاهلی عربستان پنالتی اول را توسط حسین عبدالغنی تبدیل به گل کرد، اما شوت احمد خلیل، مرد سال آسیا در سال ۲۰۱۵ و ستاره شناخته شده شباب الاهلی امارات به تیرک دروازه خورد تا سعودی‌ها در شروع کار پیش بیفتند.

 

در ادامه لوکاس لیما، عبدالرحمن غریب و معتز هوساوی برای الاهلی عربستان و یوسف جابر، عزیز جان گانی‌اف، سعید احمد برای شباب الاهلی امارات سه پنالتی متوالی را تبدیل به گل کردند تا آخرین پنالتی تعیین کننده برنده این بازی نفسگیر باشد.

 

عمر السومه، ستاره سوری الاهلی عربستان که در جریان مسابقه گل تساوی تیمش را از روی نقطه پنالتی به ثمر رسانده بود، پنجمین پنالتی تیمش را با ضربه چیپ عجیب به تیرک افقی دروازه زد تا تیمش را به استرس ببرد.

 

اما پنجمین پنالتی شباب الاهلی که می‌توانست نتیجه را مساوی کند، عبدالله النقبی تعویضی هدر داد و با شوت محکم به بیرون زد تا در نهایت الاهلی عربستان به‌عنوان نخستین تیم راهی مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا شود.

الاهلی عربستان

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: الاهلی عربستان شباب الاهلی امارات الاهلی عربستان لیگ قهرمانان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۲۸۷۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تاریخ و ساعت پخش فینال قهرمانان آسیا؛ العین و یوکوهاما

بازی رفت دو تیم فوتبال العین امارات و یوکوهاما در فینال جام باشگاه‌های آسیا در تاریخ ۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ و ساعت ۱۳:۳۰ دقیقه به وقت ایران برگزار خواهد شد. دیدار رفت دو تیم در ژاپن برگزار خواهد شد و بازی برگشت نیز ۵ خردادماه در امارات انجام خواهد شد.

تیم فوتبال العین امارات در نیمه نهایی توانست در دو بازی رفت و برگشت و با درخشش سفیان رحیمی تیم الهلال عربستان را حذف کند و به فینال برسد. همچنین تیم یوکوهاما توانست اولسان کره‌جنوبی را در نیمه نهایی طی دو دیدار رفت و برگشت شکست دهد و به فینال برسد. بازی رفت فینال در تاریخ ۲۲ اردیبهشت ماه و دیدار برگشت در تارخ ۵ خرداد ماه برگزار خواهد شد.

سایر اخبار آیا قدرت‌های فوق‌بشری واقعیت دارند؟ چطور انسان به این قدرت‌ می‌رسد؟ بعد از فضا چه چیزی وجود دارد، جهان کجا تمام می‌شود؟! (تصاویر) مرکز واقعی جهان کجا است؟ فضانوردان چگونه در فضا دستشویی می‌کنند؟ | سرنوشت مدفوع انسان در فضا چه می‌شود؟

دیگر خبرها

  • عکس‌| عملکرد عالی علیرضا فغانی در نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان
  • فرهاد مجیدی مهمان ویژه فینال لیگ قهرمانان آسیا شد!
  • یک استقلالی میهمان افتخاری فینال لیگ قهرمانان آسیا
  • فرهاد مجیدی مهمان مخصوص فینال لیگ قهرمانان آسیا
  • تاریخ و ساعت پخش فینال قهرمانان آسیا؛ العین و یوکوهاما
  • صعود بایرن مونیخ به فینال لیگ قهرمانان اروپا با غلبه بر رئال مادرید در ضربات پنالتی (2012/4/25) / فیلم
  • لیگ قهرمانان آسیا/ یوکوهاما ۱۰ نفره فینالیست شد
  • نماینده ژاپن با برد در ضربات پنالتی فینالیست آسیا شد
  • لیگ قهرمانان آسیا| صعود العین امارات به فینال با حذف الهلال
  • الهلال (۴) ۲ - ۱ (۵) العین/ شگفتی بزرگ در آسیا با صعود شاگردان کرسپو به فینال+ فیلم