Web Analytics Made Easy - Statcounter

خرداد: «آویخای ادرعی» سخنگوی ارتش رژیم صهیونیستی در حساب توییتری خود تصویری از «ضیاء سبع» فوتبالیست اسرائیلی در هواپیما منتشر کردو زیر آن نوشته  که وی در  راه دبی است تا به عنوان اولین بازیکن اسرائیلی به لیگ فوتبال امارات بپیوندد.


به گزارش آرتی عربی، ادرعی در توییتر خود نوشت: ضیاء سبع فوتبالیست اسرائیلی در راه دبی است تا به تیم فوتبال النصر امارات بپیوندد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او اولین بازیکن اسرائیلی در لیگ های خلیج(فارس) به شمار می رود.
براساس گفته منابع نزدیک به این بازیکن اسرائیلی، وی در آستانه پیوستن به باشگاه النصر امارات قرار دارد و پیش از این در باشگاه گوانجو چین بازی می کرده است.
قرار است این بازیکن به زودی با باشگاه اماراتی قراردادی برای ۳ فصل امضا کند.از  ضیاء سبع بهترین به عنوان بهترین بازیکن اسرائیل نام می برند که دارای اصالتی عربی فلسطینی است . برچسب ها: اسرائیل ، لیگ فوتبال امارات

منبع: خرداد

کلیدواژه: اسرائیل لیگ فوتبال امارات بازیکن اسرائیلی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khordad.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خرداد» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۲۹۰۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ستاره سیتی بازیکن سال فوتبال انگلیس شد

به گزارش "ورزش سه"، فیل فودن فصل فوق‌العاده‌ای را پشت سر گذاشته و ۲۲ گل و ۱۰ پاس گل در این فصل ثبت کرده است و بالاتر از کوین دی‌بروینه و ارلینگ هالند بهترین بازیکن منچستر سیتی بوده است.

فودن ۴۲ درصد آرا را کسب کرد و دکلان رایس، ستاره خط هافبک آرسنال و رودری، هم‌تیمی خود فودن هم در رتبه‌های دوم و سوم بهترین بازیکنان سال قرار گرفتند.

در جایگاه‌های بعدی هم مارتین اودگارد، اولی واتکینز و کول پالمر حضور داشتند و افرادی مانند برناردو سیلوا، ویرژیل فن‌دایک، محمد صلاح و بوکایو ساکا نیز بخش کوچکی از آرا را کسب کردند.

فودن پس از انتخاب به‌عنوان بهترین بازیکن سال گفت:«بهترین فوتبالیست سال توسط انجمن نویسندگان فوتبال، افتخار بزرگی است. من بسیار بسیار خوشحالم که این جایزه را دریافت کردم اما بدون کمک هم‌تیمی‌هایم نمی‌توانستم این کار را انجام دهم.
ما یک تیم بسیار ویژه از بازیکنان در سیتی داریم و من مفتخرم که بخشی از آن گروه باشم. می‌خواهم از همه هم‌تیمی‌هایم و همچنین پپ و دیگر مربیانم برای حمایت‌ها و توصیه‌هایی که به من کردند تشکر کنم.»

بانی شاو، ستاره تیم زنان سیتی هم با کسب ۵۳ درصد آرا، لارن جیمز را شکست داد و بهترین بازیکن سال در بخش زنان شد.

دیگر خبرها

  • رونمایی از برند جام جهانی فوتبال ساحلی 2025 سیشل
  • الوحده در حضور احمد نوراللهی قهرمان لیگ کاپ امارات شد
  • چهره اولین سرمربی زن در فوتبال مردان آلمان
  • ستاره سیتی بازیکن سال فوتبال انگلیس شد
  • مسی بازیکن ماه لیگ برتر آمریکا شد
  • لیونل مسی بازیکن ماه MLS شد
  • الاهلی و حسرتی به نام قایدی!
  • شانس کم استقلال برای جذب مهدی قایدی
  • آمار شگفت‌انگیز مهدی قائدی در این فصل لیگ امارات
  • حذف اتحاد کلبا از جام حذفی در شب گلزنی قائدی