Web Analytics Made Easy - Statcounter

حجت الاسلام علی نسب از رزمندگان دوران دفاع مقدس به بیان خاطراتی از 8 سال جنگ تحمیلی پرداخت و گفت: جوانان ما در آن دوران، نسل مقتدر و معنوی بودند که با دستان خالی دشمن بعثی را از پای انداختند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حجت الاسلام حمید علی نسب از رزمندگان دوران دفاع مقدس و مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه پیام نور اردبیل در گفتگو با پایگاه خبری تحلیلی سبلان‌ما، به بیان خاطراتی از دوران دفاع مقدس پرداخت و گفت: جوانان دوران دفاع مقدس، نسل مقتدر و معنوی بودند که با دستان خالی دشمن بعثی را از پای انداختند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه در ابتدای جنگ تحمیلی حتی خبری از سنگر برای رزمندگان اسلام نبود، گفت: این استقامت جوانان انقلابی بود که به رزمندگان در استحکام ریشه های انقلاب در آن دوران سرنوشت ساز کمک کرد.

حجت الاسلام علی نسب با بیان اینکه اگر همه خاطرات دفاع مقدس بصورت کتاب تدوین شود باز هم کم است، گفت: در دوران دفاع مقدس همه با تمام توان به میدان آمده بودند و هرچه در توان داشتند ارائه دادند.

وی به مقایسه جنگ های فعلی با دوران دفاع مقدس پرداخت و گفت: الگوی رزمندگان جبهه نرم همان شهدای دفاع مقدس است و آنهایی که سرشته ای از جنگ نرم ندارند باید با الگوگیری از فعالیت های پشتیبانی در دوران دفاع مقدس وارد میدان شوند و کارهای روی زمین مانده را از پیش رو بردارند.

حجت الاسلام علی نسب در ادامه سخنان خود به مقایسه فعالیت های پشتیانی در دوران دفاع مقدس پرداخت و گفت: ایام بلایای طبیعی همچون وقوع سیل در ابتدای سال گذشته و ایام کرونا  به خصوص تولید و توزیع ماسک و کمک های مومنانه همگی حکایت از تداوم روحیه مقاومت، ایستادگی و تداوم دوران دفاع مقدس در عصر حاضر دارد.

وی به کارهای پژوهشی نیز اشاره کرد و گفت: دفاع از نظام وظیفه همگان است و در این راستا دانش آموزان و دانشجویان باید همراه با تعهد به تحصیل بپردازند تا با آموزش مفاهیم به کاربردی کردن علوم بپردازند.

مسئول دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه پیام نور اردبیل تصریح کرد: در شرایط فعلی تنها با تکیه بر نیروهای درونی و داشته های خودمان می توانیم با ایستادن روی پای خود در پیشرفت و آبادانی کشور ایفای نقش کنیم.

مرورگر شما از نمایش ویدیو پشتیبانی نمیکند. حجت الاسلام علی نسب دانلود

منبع: دانا

کلیدواژه: دوران دفاع مقدس پرداخت و گفت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۲۹۴۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جذب و به کارگیری پرستاران دوران کرونا

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، عباس عبادی گفت: ۲۱ هزار نفر از پرستاران که بخش عمده آنها در دوران کرونا نیرو‌های طرحی بودند، استخدام شده اند و در حال حاضر جذب پرستاران در مراکز درمانی در اولویت وزارت بهداشت است .

 


وی با بیان اینکه تعداد محدودی از پرستارانی که در مناطقی که مجوز استخدام در آنها وجود ندارد، برای جذب باقی مانده‌اند ، افزود: در حال حاضر، ۲۰۹ هزار کادر درمان اعم از پرستار، اتاق عمل، هوشبری، بهیار و کمک پرستار در مراکز درمانی وزارت بهداشت، بخش خصوصی، تأمین اجتماعی و نیرو‌های مسلح مشغول خدمت هستند.
معاون پرستاری وزارت بهداشت همچنین از تدوین لایحه مادی و معنوی پرستاران خبر داد و گفت: این لایحه دارای ۳۱ ماده است که یک ماده آن به جذب پرستارانی که بحران‌هایی مانند کرونا، در خدمت نظام سلامت هستند، اختصاص دارد و امیدواریم با تصویب آن در مجلس بتوان اقدامات موثرتری برای این قشر زحمتکش برداریم.
عبادی با بیان اینکه کمبود نیروی پرستاری یکی از چالش‌های جهانی است، افزود: با افزایش پذیرش دانشجویان پرستاری در دانشگاه‌ها و تسهیلاتی که برای استخدام و تبدیل وضعیت آنها در حال انجام است، چنانچه قانونگذار از این بابت به نظام سلامت کمک کند، امیدوار خواهیم بود تا چند سال آتی مشکل کمبود پرستار در کشور کاهش یابد.

دیگر خبرها

  • دفاع مقدس برگرفته از تاسوعا و عاشورای حسینی است/ عملیات وعده صادق نتیجه خون شهداست
  • پیدا شدن پیکر مطهر ۷ شهید دوران هشت سال دفاع مقدس در فکه دهلران
  • جذب و به کارگیری پرستاران دوران کرونا
  • لزوم استفاده از ظرفیت‌های استانی در ساخت موزه دفاع مقدس
  • گردشگری مقاومت یکی از راه‌های معرفی شهدا است
  • مقاومت، ایران را به ملت تعیین‌کننده برای بشریت تبدیل کرده است
  • گردشگری مقاومت یکی از راه‌های معرفی و نگه‌داشت یاد شهداست
  • تشییع و خاکسپاری پیکر مطهر ۶ شهید گمنام در پایتخت
  • حجت الاسلام علم الهدی: بشارت خداوند به استقامت کنندگان در راه حق
  • دفاع مقدس یکی از درخشان ترین دوران سپاه پاسداران انقلاب اسلامی است