Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-26@18:43:52 GMT

جای خالی وریا و میلیچ؛ چپ و راست را دریابید!

تاریخ انتشار: ۵ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۴۲۹۵۲۸

جای خالی وریا و میلیچ؛ چپ و راست را دریابید!

در نیمه نخست دیدار استقلال و پاختاکور جای خالی وریا غفوری و هرویه میلیچ کاملا احساس شد.

به گزارش "ورزش سه"، استقلال در شرایطی شنبه شب مقابل پاختاکور ازبکستان قرار گرفت که وریا غفوری رابه دلیل مصدومیت و هرویه میلیچ را به دلیل محرومیت در اختیار نداشت. غیبت این دو بازیکن باعث شد تا کادرفنی استقلال به اجبار تغییراتی را در خط دفاعی تیمش ایجاد کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


در این شرایط محمد دانشگر در پست دفاع راست و میلاد زکی پور در پست دفاع چپ به میدان رفتند اما عدم هماهنگی این دو بازیکن با سایر نفرات کمی مشهود بود. پاختاکور که از غیبت دو ستاره استقلال خبر داشت، فشار زیادی از دوجناح به استقلال آورد و ارسال های زیادی نیز از کناره ها روی دروازه آبی ها انجام شد که یکی از همین ارسال ها تک گل نماینده ازبکستان نیز را به همراه داشت.


در این شرایط باید منتظر ماند و دید مجید نامجومطلق برای ادامه مسابقه چه تدبیری خواهد اندیشید تا بتواند شرایط کناره های تیمش را بهبود ببخشد و از زیر فشار پاختاکور که از جناحین وارد می شود بیرون بیاید.

استقلال تهران وریا غفوری هروویه میلیچ

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: استقلال تهران وریا غفوری هروویه میلیچ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۲۹۵۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

غیرمنتظره: مدافع راست پرسپولیس خط خورد

به گزارش "ورزش سه"، پرسپولیس در شرایطی به اراک سفر کرده که غایبان زیادی برای بازی با آلومینیوم در جام حذفی دارد.

علیرضا بیرانوند بعد از باز کردن گچ دستش به این مسابقه نرسید. عالیشاه هفته گذشته مصدوم شد و این بازی را از دست داد. همچنین سعید صادقی به علت سرماخوردگی به اراک نرفت.

در شرایطی که انتظار می‌رفت وحدت حنانوف پس از یک ماه مصدومیت به لیست پرسپولیس برگردد اما نام او در جمع نیمکت نشینان سرخ‌ها نیز وجود ندارد.

پرسپولیس باتوجه به محرومیت دانیال اسماعیلی‌فر از بازی بعدی لیگ برابر سپاهان در صورت آمادگی وحدت می‌تواند روی او حساب کند اما او بازی با آلومینیوم را نیز از دست داد.

دیگر خبرها

  • غیرمنتظره: مدافع راست پرسپولیس خط خورد
  • «وعده صادق» خروشی در دل مؤمنان دنیا ایجاد کرد
  • قابی زیبا از سیدحسین حسینی کنار دخترش؛ یار همیشگی! + عکس
  • علاقه میلان به جذب تیاگو سانتوس
  • گلایه ستاره سابق استقلال از علی دایی و کارلوس کی‌روش!
  • شغل جدید وریا غفوری مشخص شد
  • عکسی که شغل جدید وریا غفوری را مشخص کرد
  • (عکس) شغل جدید وریا غفوری مشخص شد
  • دوری کاپیتان استقلال از فوتبال؛ کافه وریا افتتاح می‌شود! + عکس
  • رسیدن به سن تکلیف آغاز مرحله جدید زندگی است