Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرمانده سپاه حیدر کرار (ع) شهر پرند گفت: «معبری به آسمان» بزرگ‌ترین نمایش ارزشی و فاخر میدانی هفته دفاع‌مقدس در کشور است که تا هفتم مهر در شهر جدید پرند اجرا می‌شود. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از پرند، سرهنگ افشین سهیلی ارشدی اظهار داشت: بزرگترین آوردگاه نمایش ارزشی و فاخر میدانی  دفاع مقدس کشور با عنوان «معبری به آسمان» به نویسندگی و کارگردانی محمدمهدی پریزاد در شهر جدید پرند در حال اجرا است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرمانده سپاه حیدر کرار (ع) شهر پرند گفت: اجرای این نمایش میدانی به مناسبت هفته دفاع مقدس، از 31 شهریور شروع شده و تا 7 مهر ادامه دارد.

سرهنگ ارشدی افزود: این نمایش میدانی، هشت سال مجاهدت و از خودگذشتگی رزمندگان ایران اسلامی در جبهه های حق علیه باطل را روایت می کند و با جلوه های ویژه بصری و صوتی، لوکیشن های ویژه جبهه ها و مناطق جنگی اعم از مسجد، اعزام داوطلبان و رزمندگان، اتوبوس اعزام، معبر مین، خط مقدم جبهه، کانال کمیل، پل متحرک خیبر، شط اروندرود، بیمارستان صحرایی، نخلستان و ... با اجرای 40 بازیگر حرفه‌ای اجرا می شود.

فرمانده سپاه شهر پرند در ادامه افزود: این نمایشگاه و نمایش زیبا و هیجان انگیز با مشارکت و همکاری معاونت فرهنگی هنری و سایر معاونت‌های سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ناحیه مقاومت حیدر کرار (ع)پرند، دفتر امام جمعه‌، شرکت عمران‌، شهرداری‌، شورای ‌شهر‌، سپاه استان تهران‌، ارتش جمهوری اسلامی ایران‌، تیپ 20 رمضان‌، هوافضا‌، گردان های امام علی (ع) و بیت‌المقدس و بسیجیان شهر پرند و به تهیه کنندگی و کارگردانی محمد مهدی پریزاد طراحی‌، ساخت و اجرا می شود.

وی بیان کرد: مهدی اسدی، حسن شفیعی، یاشار خمسه، مرتضی حفار، میلاد اتابکی، حامد سوری، محمد عطایی، علیرضا رضایی، علیرضا شعاعی، الهه تنهایی، حمیدرضا محمدی پور، امید رهبر و محسن مکری، بازیگران این نمایش میدانی هستند که در موضوعات مختلف و مرتبط نمایش معبری به آسمان نقش آفرینی می کنند. تعدادی دیگر از عوامل این اثر نمایشی عبارتند از؛ علیرضا فرج‌نیا (ایده، طرح و اجرا)، امید رهبر (بازیگردان و دستیار کارگردان)، علیرضا فرج‌نیا (طراح لباس)، محمدمهدی پریزاد (گریم) و محمدحسین عبداللهی (مشاور رسانه‌ای)‌.

ارشدی در پایان یادآور شد: با توجه به حمایت‌های تمامی سازمان ها و ادارات و ارگان های مذکور این نمایشگاه و نمایش معبری به آسمان برای عموم مردم و بازدیدکنندگان رایگان می‌باشد و در هفته دفاع مقدس 31 شهریور لغایت 7 مهر‌ماه 1399 در هفت شب و هفت سانس بعداز نماز مغرب و عشاء با ظرفیت های بین 50 تا 70 نفر در هر سانس با رعایت پروتکل‌های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی در تهران‌، شهر پرند‌، میدان امام خمینی (ره) جنب پایانه اتوبوسرانی و تاکسیرانی و روبروی درمانگاه شهر پرند برگزار می شود‌.

انتهای پیام/ز 

منبع: تسنیم

کلیدواژه: معبری به آسمان هفته دفاع مقدس شهر پرند

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۲۹۷۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیکر ۵ شهید دفاع مقدس در منطقه عملیاتی والفجر یک تفحص شد

از ۲۹ فروردین تاکنون، پیکر ۱۲ شهید دوران دفاع مقدس از منطقه عملیاتی والفجر یک (فکه) تفحص شده است.

پیکر این شهدا قرار است، پس از مراسم استقبال برای شناسایی به معراج شهدای تهران منتقل شود.

باشگاه خبرنگاران جوان فرهنگی هنری قرآن و عترت

دیگر خبرها

  • پیکر ۵ شهید دفاع مقدس در منطقه عملیاتی والفجر یک تفحص شد
  • (ویدئو) آتش المپیک؛ نمایش پهپادها در آسمان فرانسه
  • تالیف و تدوین ۲۰۰ کتاب با موضوع ایثار و شهادت در استان
  • سپاه مقدس‌ترین نهاد و ناموس انقلاب اسلامی است
  • سعی کردیم به واقعیت وفادار باشیم / فیلم دفاع مقدس باید برای نسلی که جنگ را یک روز هم ندیده جذاب باشد
  • سعی کردیم وفادار به واقعیت باشیم/فیلم دفاع مقدس باید برای نسلی که جنگ را یک روز هم ندیده جذاب باشد
  • (ویدئو) متروی پرند تعطیل شد؟
  • گفتگو با نویسنده و بازیگر نمایش‌های طنز رادیو
  • ­کتاب تاریخ شفاهی دفاع مقدس منتشر شد
  • هر میدانی که سپاه با پشتیبانی مردم به آن وارد شد منجر به پیروزی شد