Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها - مدیرعامل منطقه‌ مخابراتی چهارمحال و بختیاری گفت: ۱۹۵ میلیارد تومان اعتبار ملی در بخش ارتباطات و فناوری اطلاعات چهارمحال و بختیاری هزینه شد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از شهرکرد، حسن آقایی عصر امروز در جلسه  شورای گفت‌وگوی دولت و بخش خصوصی استان چهارمحال و بختیاری اظهار داشت: طرح رومینگ ملی در چهارمحال و بختیاری اجرا می‌شود که در این طرح تجهیزات مشترک اپراتورهای مخابراتی مختلف نیاز به راه‌اندازی ایستگاه جداگانه ندارند بلکه با همان تجهیزات خدمات مشترک ارائه می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: حجم دیتای مصرفی شهرکرد طی دو ماه گذشته سه برابر و در برخی مناطق استان 2.7 درصد افزایش یافته که این موضوع می‌طلبد علاوه بر راه‌اندازی سایت‌های جدید، سایت‌هایی هم که جمع‌آوری شده بودند دوباره احیا شوند که طی دو ماه آینده تجهیزات لازم به استان وارد می‌شود.

نخستین‌بار رشته "رمزگذاری مخابرات امن" در دانشگاه علوم‌وفنون خرمشهر راه‌اندازی می‌شودگزارش| بخش «تلنگ» محروم از حداقل زیرساخت‌ها / محور مواصلاتی استاندارد و زیرساخت مخابراتی درخواست مردم منطقهپاسخ مخابرات فارس به یک شایعه؛ هزینه رومینگ داخلی بر عهده اپراتورها است

مدیرعامل منطقه مخابراتی چهارمحال و بختیاری بیان کرد: سایت مخابراتی 13 آبان شهرکرد از 2 سال پیش آماده راه‌اندازی است اما به دلیل وجود اعتراض‌های مردمی، نمی‌توانیم آن را راه‌اندازی کنیم در حالی که هزینه اجاره محل برای آن پرداخت می‌شود.

آقایی تصریح کرد: چهار مکان در شهرکرد برای احداث سایت یک اپراتور از طریق سازمان سیما و منظر شهرداری شهرکرد در نظر گرفته شد و سایت این اپراتور در پارک تهلیجان احداث نشد و در مجتمع ادارات طالقانی راه‌اندازی شد. سازمان تنظیم مقررات به وسیله درایوتست، نقشه مناطق مختلف با میزان پوشش‌دهی مخابراتی را نشان می‌دهد و در صورت عدم پوشش‌دهی از اپراتور درخواست پوشش‌دهی می‌کنیم.

وی با بیان اینکه برخی تخریب‌های سایت‌های مخابراتی عمدا توسط برخی مردم صورت می‌گیرد، یادآور شد: 195 میلیارد تومان پروژه ارتباطات و فناوری از اعتبارات ملی اجرا شده و 165 کیلومتر فیبرنوری در روستاها انجام شده است.

انتهای پیام/7540/ز

منبع: تسنیم

کلیدواژه: چهارمحال و بختیاری راه اندازی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۲۹۲۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برقراری ۱۷ هزار تماس تلفنی با مرکز ارتباطات اورژانس

محمود شمسی‌پور رئیس مرکز اورژانس چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه در فروردین ماه ۱۷ هزار تماس تلفنی با مرکز ارتباطات ۱۱۵ اورژانس استان برقرار شد، گفت: در این مدت متاسفانه دو هزار مورد مزاحمت تلفنی با اورژانس استان (دیسپچ) ثبت شده است.

بیشتر بخوانید

مصدومیت سه نفر در تنگه جونقان

وی افزود: همچنین طی این مدت هزار و ۴۱۸ نفر از خدمات مشاوره تلفنی بهره‌مند شدند.

شمسی‌پور اضافه کرد: در این ایام سه هزار و ۲۹۳ مأموریت امدادرسانی انجام شد.

باشگاه خبرنگاران جوان چهارمحال و بختیاری شهرکرد

دیگر خبرها

  • تصاویر | ایران زیبا؛ چهارمحال و بختیاری
  • رخ نمایی رنگین کمان در آسمان شهرکرد پس از بارش باران + فیلم
  • برقراری ۱۷ هزار تماس تلفنی با مرکز ارتباطات اورژانس
  • ثبت بیش از ۲ هزار مزاحمت تلفنی در اورژانس چهارمحال و بختیاری
  • زنگ کار و تلاش در چهارمحال و بختیاری به صدا درآمد
  • اضافه شدن پرواز جدید به فرودگاه شهرکرد
  • برقراری پرواز عسلویه - شهرکرد و بالعکس
  • محور‌های چهارمحال و بختیاری لغزنده است
  • رفع آبگرفتگی معابر در ۱۰ نقطه شهرکرد
  • بازار‌های روز در منظریه راه‌اندازی می‌شود