Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها- فرمانده سپاه حضرت قمربنی هاشم (ع) چهارمحال و بختیاری گفت: همدلی و همراهی و وحدت بین نیروی انتظامی و سپاه استان نمونه و زبانزد است، رنگ لباس فرق می‌کند ولی هدف و مسیر یکی است - اخبار استانها -

 به گزارش خبرگزاری تسنیم از شهرکرد، به‌نقل از روابط‌عمومی سپاه چهارمحال و بختیاری، سردار علی‌محمد اکبری در دیدار با فرمانده انتظامی استان ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا،  ایثارگران، جانبازان و چهلمین سالگرد دفاع مقدس اظهار داشت: همدلی و همراهی و وحدت بین نیروی انتظامی و سپاه استان نمونه و زبانزد است، ما فقط رنگ لباسمان فرق می‌کند ولی هدف و مسیرمان یکی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 فرمانده سپاه حضرت قمربنی هاشم (ع) ادامه داد: در بحث حراست و امنیت استان، فرماندهان، مدیران و کارکنان نیروی انتظامی و سپاه استان در تمام مراحل در کنار هم هستند، این اقدام ارزشمند از امور تلفیقی است که بسیار کار ارزشمندی بود.

اکبری افزود: در سطح پایگاه‌ها‌، حوزه‌ها و نواحی مقاومت بسیج با مجموعه انتظامی و کلانتری‌ها درسطح استان، الحمدلله تعامل بسیار خوبی وجود دارد و با توجه به نیت خالصی که در بین اعضاء و فرماندهان هست به زیر‌مجموعه‌ها هم انتقال پیدا کرده و این ارتباط و همدلی در نقاط دور هم وجود دارد.

تحلیل رئیس اداره امنیت ستاد کل نیروهای مسلح از جنگ 8 ساله/ گنج دفاع مقدس آینده ایران را تضمین می‌کند + فیلمجانشین فرمانده ارتش: نیروهای مسلح بر لبه دانش و فناوری حرکت می کنندرزمایش مشترک کمک‌های مومنانه نیروهای مسلح مستقر در استان کرمان به روایت تصویر

سردار اکبری در پایان با خوش آمد گویی و تبریک انتصاب شایسته سردار امان‌اللهی، از تلاش‌ها و همکاری صمیمانه و ارزشمند سردار غلامزاده فرمانده قبلی انتظامی استان تجلیل کرد و خاطرنشان کرد: سردار غلامزاده حقا و انصافا مایه وحدت در بین نیروهای مسلح استان بودند.

حجت الاسلام والمسلمین سید‌امان‌الله حسینی‌صدر نیز در این دیدار اظهار داشت: امام علی(ع) در نهج البلاغه فرمودند "از شدت سختی نهراسید، زیرا هراس، شکننده تر از خود کار است، به گشایش امور امیدوار باشید".

وی افزود: آن حضرت به مدیران تأکید می‌فرمایند برای رسیدن به اهداف و مقام های بالا، باید همت بلند داشت و از تجارب و اندرزها‌، پند بگیرید و از آن‌ها بهره ببرید تا دچار نقص نشوید. مولای متقیان  به مدیران سفارش فرمودند که به گشایش کارها امیدوار باشید و نیز اگر به انجام مسئولیتی گردن نهادید به آن وفا کنید.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه قمربنی هاشم(ع) استان اضافه کرد: آن امام همام فرمودند پست‌ها امانت و وسیله خدمتگذاری‌اند، نه منبع بهره برداری، پست‌ها میزان آزمایش شمایند و باید با زیر دستان خود مانند پدری مهربان رفتار کنید.

منوچهر امان اللهی نیز در ادامه با گرامیداشت هفته دفاع مقدس بیان داشت: با ارتباطات و تعاملات، مسیری ایجاد خواهیم کرد که امور محوله و مأموریت‌ها در سطح استان نتایج خوبی را برای مردم عزیز و نظام مقدس جمهوری اسلامی داشته باشد.

فرمانده انتظامی چهارمحال وبختیاری افزود: با اتحاد، همدلی و اقتدار به وظایف خویش عمل خواهیم کرد‌، در خدمت اقشار مردم عزیز که شایسته خدمت هستند، هستیم و از  آرمان‌ها و ارزش‌های دینی و انقلابی حراست و پاسداری می‌کنیم.

امان اللهی در پایان خاطرنشان کرد: با کمال افتخار با سپاه یکی هستیم و ان‌شاءالله با هم صدایی بتوانیم وظیفه و دینمان را به مردم عزیر و انقلاب اسلامی به خوبی ادا کنیم.

انتهای پیام/7540/ ز

منبع: تسنیم

کلیدواژه: نیروهای مسلح

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۲۹۷۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری کلاهبرداران ۲۰۰ میلیاردی در دیواندره

فرمانده انتظامی استان کردستان از دستگیری دو کلاهبردار ۲۰۰ میلیارد ریالی در شهرستان دیواندره خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کردستان و به نقل از پایگاه خبری پلیس، سردار علی آزادی اظهار کرد: با مراجعه تعدادی مال باخته به پلیس فتا دیواندره مبنی بر اینکه دو نفر از طریق کانال‌های تلگرامی و پیج‌های اینستاگرامی با جلب اعتماد، مبالغ قابل توجهی از آنان با عنوان اخذ گواهی نامه رانندگی و مدرک تحصیلی کلاهبرداری کرده‌اند، موضوع به صورت ویژه در دستور کار قرار گرفت.

وی افزود: ماموران پلیس فتا دیواندره با اشراف اطلاعاتی، اقدامات فنی و هوشمندانه پلیسی و پس از هماهنگی با مراجع قضائی دو نفر کلاهبردار را شناسایی و در یک عملیات ضربتی در یکی از استان‌های همجوار دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی استان کردستان با بیان اینکه در تحقیقات به عمل آمده از متهمان به ۲۰۰ ملیارد ریال کلاهبرداری از شهروندان اعتراف کردند، گفت: در این رابطه ۱۹ نفر شاکی شناسایی شده است.

سردار آزادی با بیان اینکه پلیس قاطعانه با مخلان امنیت و آرامش مردم در فضای حقیقی و مجازی برابر قانوان برخورد خواهد کرد، اضافه کرد: متهمان به همراه پرونده در اختیار مراجع قضائی قرار گرفتند.

کد خبر 749459

دیگر خبرها

  • اهدای قهرمانی تیم ملی فوتسال به سردار سلیمانی و سپاه | تصویـر
  • بازدید محسنی اژه‌ای از دستاوردهای نیروی دریایی سپاه
  • عملیات «وعده صادق» سنگین‌ترین ضربه بر پیکره رژیم صهیونیستی بود
  • کلنگ‌زنی ۶۰واحد مسکن مددجویی در چهارمحال و بختیاری توسط سپاه
  • شمش‌های مسی قاچاق در ساری توقیف شد
  • توقیف شمش‌های مسی قاچاق در ساری
  • ساخت زائرسرا یکی از مطالبات بحق مردم چهارمحال و بختیاری است
  • دستگیری کلاهبرداران ۲۰۰ میلیاردی در دیواندره
  • تجلیل از کارگران نمونه چهارمحال و بختیاری
  • توضیح درباره یک خبر از دوران دفاع مقدس و محسن رضایی