Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-06@15:13:38 GMT

پایان «قصه‌های مجید» بعد از ۲۷۰ دقیقه؟

تاریخ انتشار: ۵ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۴۲۹۹۵۸

پایان «قصه‌های مجید» بعد از ۲۷۰ دقیقه؟

به گزارش ایرنا، استقلال در چارچوب مرحله یک هشتم نهایی مسابقات لیگ قهرمانان آسیا با نتیجه ۲ بر یک در برابر پاختاکور ازبکستان مغلوب شد و نتوانست به مرحله بعدی راه پیدا کند و کارش در این فصل به اتمام رسید.

این سومین بازی و شاید آخرین بازی بود که آبی‌پوشان با سرمربیگری مجید نامجو مطلق وارد میدان شدند. نامجو مطلق در اولین دیدار مقابل الشرطه به تساوی یک بر یک رسید؛ سپس با نتیجه سه بر صفر از سد الاهلی عربستان گذشت و در نهایت با حساب ۲ بر یک مقابل پاختاکور شکست خورد تا با یک برد، یک مساوی و یک باخت به کار خود پایان دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

احتمالا دیگر شاهد حضور مجید نامجو مطلق روی نیمکت استقلال نیستیم و باید دید در فصل بعد سکاندار آبی‌پوشان تهرانی چه کسی خواهد بود.

برچسب‌ها لیگ قهرمانان آسیا استقلال پاختاکور مجید نامجومطلق پروندهٔ خبری لیگ قهرمانان آسیا ۲۰۲۰

منبع: ایرنا

کلیدواژه: لیگ قهرمانان آسیا استقلال پاختاکور مجید نامجومطلق لیگ قهرمانان آسیا استقلال پاختاکور مجید نامجومطلق اخبار کنکور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۲۹۹۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پایان کار ملی‌پوشان تفنگ ۱۰ متر/ نجمه خدمتی بیست و چهارم شد

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از روابط عمومی فدراسیون تیراندازی، در چهارمین روز از جام جهانی در باکوی جمهوری آذربایجان و در تفنگ ۱۰ متر بانوان، فاطمه امینی با امتیاز ۶۲۹.۸ در جایگاه نوزدهم ایستاد. نجمه خدمتی نیز امتیاز ۶۲۹.۵ را ثبت کرد و در رده بیست و سوم قرار گرفت و شرمینه چهل‌امیرانی امتیاز ۶۲۸.۱ را کسب کرد.

برنامه روز پنجم این مسابقات به شرح زیر است:

دوشنبه، ۱۷ اردیبهشت:

مقدماتی تپانچه ۲۵ متر بانوان (سرعت) ساعت ۸:۳۰ (هانیه رستمیان و گلنوش سبقت الهی)

در تپانچه بادی هانیه رستمیان هجدهم، گلنوش سبقت‌اللهی پنجاه و هفتم و سجاد پورحسینی سی و سوم شدند. تیم ایران در میکس تپانچه (گلنوش سبقت‌اللهی و سجاد پورحسینی) در رده بیست و چهارم وتیم‌های میکس تفنگ (شرمینه چهل‌امیرانی و امیرمحمد نکونام) نهم و تیم دیگر (فاطمه امینی و پوریا نوروزیان) سی و پنجم شدند.

کد خبر 6097481

دیگر خبرها

  • معصومه شکوری، ناظر داوری فینال لیگ قهرمانان زنان آسیا
  • ورزشگاه‌های میزبان دیدارهای خانگی استقلال ملاثانی مشخص شد
  • پایان کار ملی‌پوشان تفنگ ۱۰ متر/ نجمه خدمتی بیست و چهارم شد
  • استقلال به بهترین میهمان فصل رسید / سرخ‌پوشان در قائم‌شهر امیدوار به صدرنشینی
  • استقلال به بهترین میهمان فصل رسید / سرخ‌پوشان در قائمشهر امیدوار به صدرنشینی
  • نبرد حساس صدرنشینی در آزادی؛ ذوب آهن، کابوس آبی‌پوشان در خارج از خانه؟
  • جام جهانی تیراندازی| پایان کار ملی‌پوشان تفنگ میکس بدون مدال
  • برگزاری لیگ قهرمانان بسکتبال آسیا با حضور شهرداری گرگان
  • خبر مهم کنفدراسیون فوتبال آسیا به پرسپولیس و استقلال
  • خبر مهم کنفدراسیون فوتبال آسیا برای پرسپولیس و استقلال