Web Analytics Made Easy - Statcounter

زین الدین زیدان معتقد است که ضربه پنالتی اعلام شده برای این تیم در دیدار مقابل بتیس درست بوده است.

زین الدین زیدان، سرمربی تیم رئال مادرید بعد از پیروزی 3-2 مقابل رئال بتیس عنوان کرد که تصمیم آقای ریکاردو دی بورگوس برای اعلام ضربه پنالتی به سود این تیم در پی خطای هند مارک بارترا درست بوده است.

به گزارش طرفداری و به نقل از مارکـا، زیدان در پایان این بازی به خبرنگاران گفت:

بازی داور دارد و آنها صحنه ها را چندین بار بازبینی کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فکر می کنم تصمیماتی که گرفته شد عادلانه و درست بودند. داور مسئول بود. هیچوقت وارد مسائل داوری نشده ام و امروز هم نخواهم شد. مهم ترین مسئله نمایشی بود که ما ارائه کردیم. ما تمام تلاش خود را کردیم. بازی سختی داشتیم، مقابل تیمی که هر دو بازی قبلی خود را برده بود. سختی کشیدیم و سه امتیاز را کسب کردیم.

نقش کلیدی تیبو کورتوا در پیروزی رئال مادرید

کورتوا مثل خیلی از بازی های اخیر تیم، تعیین کننده بود. هفته گذشته هم رئال سوسیداد یک موقعیت مسلم گلزنی داشت که کورتوا آن را مهار کرد. امروز هم دوباره این اتفاق افتاد. می دانیم که او چه توانایی هایی دارد و من هم بازی با پای او را که از عقب زمین بازی را شروع می کند دوست دارم. از عملکرد تیبو و نحوه پیش روی بازی راضی هستم.

حضور لوکا یوویچ در ترکیب اصلی

به دنبال بازی در نیمه زمین حریف با یک استراتژی متفاوت بودم. ما می توانیم به روش های مختلفی بازی کنیم و این هم یکی از آنها بود که با دو مهاجم به میدان رفتیم. می توانیم از بازی و کسب سه امتیاز راضی باشیم. از ترکیبی که در اختیار دارم راضی هستم. همین که هست را داریم و سعی می کنیم که فصل خوبی داشته باشیم.

بیشتر بخوانید:

کارلس پویول بعد از پیروزی رئال مادرید مقابل بتیس: بارسلونا برای قهرمانی در لالیگا باید خیلی خوب کار کند!

رئال بتیس 2-3 رئال مادرید؛ کامبک عالی به کمک VAR

منبع: طرفداری

کلیدواژه: رئال مادرید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۳۰۴۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جنجالی در کار نیست: پنالتی بارسا درست بود! (عکس)‏

به گزارش "ورزش سه"، دیدار امروز خیرونا و بارسا علاوه بر اینکه به ‏عنوان دربی کاتالونیا همیشه حساس بوده است اما برای بارسلونا ‏اهمیت خاص دیگری هم دارد.‏

بارسا اگر امروز نتواند به پیروزی برسد قهرمانی زودهنگام را به رئال ‏هدیه داده است. دیدار دو تیم با دو گل زودهنگام در دقایق 3 و 4 با ‏تساوی دنبال می‌شد تا اینکه در دقیقه 45+1 لامینه یامال در محوطه ‏جریمه خیرونا سرنگون شد. ‏

لامینه یامال از سمت راست قصد ورود به محوطه جریمه خیرونا را ‏داشت که ضربه پای میگل به ساق پای او سرنگونش کرد. درحالیکه ‏بارسایی‌ها دستها را بالا برده و به پنالتی اعتقاد داشتند بازیکنان ‏خیرونا داور را احاطه کرده و می‌گفتند خطا بیرون از محوطه جریمه ‏اتفاق افتاده است. داور بعد از بررسی صحنه با مانیتور وی‌ای‌آر نقطه ‏یازده قدم را نشان داد و لواندوفسکی توپ را وارد دروازه کرد تا بارسا ‌‏2-1 پیش بیفتد.

با وجود اعتراض برخی هواداران رئال مادرید در شبکه‌های اجتماعی ‏کارشناسان داوری در رسانه‌های مادرید هم معتقد بودند پنالتی به ‏درستی اعلام شده است. پرز بورول، کارشناس داوری مارکا، گفت:"در ‏تصاویر مشخص است که میگل رودریگز روی خط محوطه ساق پای ‏یامال را می‌زند و پنالتی به درستی اعلام شده است". ‏

دیگر خبرها

  • دیدگاه کارشناس در مورد قضاوت بنیادی فر در بازی نساجی و پرسپولیس
  • جود بلینگام: پدرم همیشه پیراهن رئال مادرید با نام و شماره زیدان را در خانه بر تن می‌کرد
  • واکنش زین‌الدین زیدان به حضور در بایرن مونیخ
  • حمایت بی‌وقفه زیدان از رئال، حتی در دنیای سرعت
  • زیدان در مسابقات فرمول یک هم به یاد رئال مادرید است: برای همیشه، هالا مادرید
  • زیدان در فرمول یک هم رئال را فراموش نمی‌کند!
  • بعد از 9 ماه: کورتوا با کلین‌شیت برگشت
  • جنجالی در کار نیست: پنالتی بارسا درست بود! (عکس)‏
  • ترکیب رئال زیر و رو شد: 10 تغییر مقابل کادیز
  • پنالتی مشکوک آرسنال: درست مثل ال‌کلاسیکو (عکس)