Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/کهگیلویه و بویراحمد استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: آمار مبتلایان کرونا در استان از میانگین کشور پیشی گرفت.

"حسین کلانتری"در نشست ستاد مدیریت پیشگیری و مقابله با کرونای استان، افزود: فراگیری در استان نشان می‌دهد که باید خیلی مراقب بود.
وی با بیان اینکه با وجود افزایش تخت‌های بیمارستانی استان به دو برابر در ۷ سال قبل و توسعه تجهیزات، باید بپذیریم روبه رویی با موج‌های خطرناک، آسیب پذیری را رقم می‌زند، اظهار کرد: باید خیلی مراقب باشیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


استاندار کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد: با توجه به نیازها، تأمین اکسیژن ساز با ظرفیت بالا انجام شده و از عصر امروز به استان منتقل می‌شود.
کلانتری افزایش تخت‌های بیمارستان معین کرونا را از دیگر اقدامات اجرا شده دانست.
وی تصریح کرد: دستگاه‌ها تحت هیچ شرایطی به افراد فاقد ماسک خدمات ندهند و افرادی که رعایت می‌کنند باید به شکل مناسب خدمات داده شوند.
استاندار کهگیلویه و بویراحمد همچنین قدرشناسی و تجلیل از صنوفی که به نحو احسن رعایت پروتکل‌ها را انجام می‌دهند را ضروری دانست و ادامه داد: خروجی رعایت پروتکل‌ها تحقق قطع زنجیره کرونا و کاهش ورودی بیمارستان‌ها، بیماران و کاهش مرگ و میر است.
کلانتری با تاکید بر بکارگیری تمام ظرفیت‌ها برای مقابله با کرونا، عنوان کرد: باید سازماندهی با کارکرد مناسب در این بخش شکل بگیرد.
وی اظهار کرد: در حوزه حمل و نقل نیز اصل بر آگاه سازی، تشویق و توسعه پروتکل‌ها بوده، اما باید برخورد قانونی نیز با تخلفات حمل و نقل در بحث پروتکل‌های بهداشتی را داشته باشیم.
استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: در محور دفاتر پیشخوان نیز باید اقدامات کنترلی و پیشگیرانه اجرایی شود.
به گزارش ایسنا، کلانتری با بیان اینکه استان رتبه برتر رعایت پروتکل‌ها را داشته، بیان کرد: باید این مهم به ۸۰ تا ۹۰ درصد رسیده و هنگامی این موضوع تأثیر گذار بوده که شاهد کاهش ورودی بیمارستان‌ها و درگیری با این ویروس باشیم.
انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی استاندار کهگیلویه و بویراحمد پروتکل های بهداشتی كهگيلويه و بويراحمد استاندار کهگیلویه و بویراحمد پروتکل ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۳۰۹۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ناگفته‌های کهگیلویه و بویراحمد در گفتن نگین

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای کهگیلویه و بویراحمد ، شماره تلفن ۰۹۱۷۰۴۰۴۳۳۳ جهت اشتراک ویدئو‌ها و تصاویر شما مخاطبان گرامی جهت انعکاس در بسته گفتن نگین پیش بینی شده است.
نکته لازم اینکه در هنگام ضبط ویدئو حتما گوشی تلفن همراه بصورت افقی باشد

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • درخشش کشتی‌گیر کهگیلویه و بویراحمد در رقابت‌های بین‌المللی
  • سفر رئیس سازمان اورژانس کشور به کهگیلویه و بویراحمد
  • اجلاسیه شهدای ارتشی کهگیلویه و بویراحمد‏
  • ناگفته‌های کهگیلویه و بویراحمد در گفتن نگین
  • یگانی از ارتش در کهگیلویه و بویراحمد مستقر شود
  • آغاز بزرگترین رقابت علمی کشور
  • ۴۶ بیمار هموفیلی در استان وجود دارد
  • توزیع اعتبارات کهگیلویه و بویراحمد مبنای منطقی ندارد
  • تامین آب شرب، صنعت و کشاورزی کهگیلویه و بویراحمد/سدها پر شد
  • شایع‌ترین اختلالات روانی کرونا و آمار آن