Web Analytics Made Easy - Statcounter

سارا احمدی رتبه 7 گروه علوم تجربی آزمون سراسری سال 99 گفت: تلاش کردم که هیچ عاملی تمرکز مرا جهت آمادگی پیدا کردن برای کنکور بهم نریزد اما طولانی شدن کرونا خستگی‌ برایم داشت.

سارا احمدی در گفتگو با خبرنگار حوزه آموزشی و پژوهشی گروه دانشگاه خبرگزاری آنا، اظهار کرد: توصیه بنده به داوطلبان کنکور ۱۴۰۰ این است که کنکور مسیری طولانی است که در آن نباید هرگز ناامید شوند و تلاش و پشتکار مهم‌ترین کلید موفقیت در این مسیر است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: براساس رتبههایم در آزمون‌های آزمایشی، اطرافیان انتظار داشتند رتبه برتر کنکور شوم. روزهایی که مدرسه می‌رفتم 6-5 ساعت و روزهای تعطیل حدود ۱۲ ساعت درس می‌خواندم و خودم را برای کنکور آماده می‌کردم.

رتبه 7 گروه علوم تجربی آزمون سراسری سال 99  با بیان اینکه در مدرسه تیزهوشان درس خواندم، گفت: هرچند از مؤسسات کنکوری برای قبولی در آزمون سراسری استفاده کردم ولی با تلاش خودم توانستم به موفقیت در کنکور دست پیدا کنم.

احمدی خاطرنشان کرد: تلاش کردم که هیچ عاملی تمرکز مرا جهت آمادگی پیدا کردن برای کنکور بهم نریزد اما طولانی شدن کرونا خستگی‌ برایم داشت؛ موفقیت خود را مدیون خانواده‌ام هستم که با ایجاد یک محیط آرام و با امکانات، بستری مناسب برای من ایجاد کردند.

وی درباره اینکه چگونه خبر کنکور را دریافت کرده است، گفت: بامداد بود که خانواده مرا بیدار کردند و خبر قبولی در کنکور را به من دادند و بسیار خوشحال شدم. هنوز برای انتخاب رشته و دانشگاه کاملاً مطمئن نیستم می‌خواهم از تجربیات اطرافیانم استفاده کنم تا بهترین تصمیم را بگیرم.

انتهای پیام/4118/

منبع: آنا

کلیدواژه: کنکور کرونا علوم تجربی سارا احمدی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ana.press دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۳۰۹۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ادامه تلاش‌های سه روز آتش‌نشانان برای پیدا کردن جسد کودک ۵ ساله

ایسنا/کهگیلویه و بویراحمد مدیرعامل آتش نشانی یاسوج از ادامه تلاش‌های سه روز آتش نشانان برای پیدا کردن جسد کودک ۵ ساله در رودخانه خرسان خبر داد.

محمد رستمی در گفت و گو با خبرنگار ایسنا گفت: یک تیم ۶ نفره غواصی آتش نشانی یاسوج به فرمانده مدیرعامل آتش نشانی پس از حدود ۱۰ کیلومتر پیاده روی در منطقه کوهستانی و سخت گذر، جستجوها را از سمت منطقه «دره شور» شروع کردند.

وی اظهار کرد: این کودک ۵ ساله در منطقه «نارمه» پشت کوه شهرستان فلارد استان چهارمحال و بختیاری غرق شد که آب رودخانه خرسان جسد این کودک به حوزه استحفاضی استان کهگیلویه و بویراحمد انتقال داد و نیروهای امدادی با حس انسان دوستانه سه روز است که در تلاش برای پیدا کردن جسد این کودک هستند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • کشتی اصفهان در مسیر موفقیت است
  • تجلیل از خانواده شهدای مدافع سلامت در هفته سلامت
  • شرایط برگزاری کنکور نسبت به سال‌های گذشته مناسب‌تر است
  • خسروپناه: تقلب در کنکور سراسری صفر است
  • موفقیت‌های فولاد اکسین مرهون تلاش‌های کارگران است
  • بازدید فرماندار از روند برگزاری کنکور سراسری در حوزه های امتحانی شهرستان سرباز
  • جسد بانوی غرق شده در رودخانه بشار پس از شش ساعت تلاش پیدا شد
  • شیخ‌احمدی: داوری ژیمناستیک ایران به سطح بین‌المللی رسیده است
  • ادامه تلاش‌های سه روز آتش‌نشانان برای پیدا کردن جسد کودک ۵ ساله
  • طولانی‌ترین عفونت کرونا که ۶۱۳ روز طول کشید، بیش از ۵۰ جهش ایجاد کرد