Web Analytics Made Easy - Statcounter

مسئول بسیج ورزشکاران خراسان رضوی از برنامه‌ریزی برای برپایی یادواره شهدای ورزشکار این استان خبر داد.

به گزارش قدس آنلاین، علی حسین‌زاده  با اشاره به اینکه هدف سازمان بسیج ورزشکاران ایجاد روحیه معنویت در بین  ورزشکاران است، اظهار داشت: سازمان بسیج ورزشکاران از سال ۹۰ از تربیت بدنی سپاه استان جدا شده و به صورت مستقل با هدف ایجاد ارتقاء معنویت و فرهنگ‌سازی در بدنه ورزش جهت کادرسازی ورزشکاران برای انقلاب در بین مربیان با رشته‌های مختلف ایجاد شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
وی گفت: ما کلاس‌های ویژه‌ای را برای مربیان خواهر و برادر در رشته‌های مختلف برگزار می‌کنیم که بسترش بیشتر از طریق طرح صالحین سپاه صورت می‌گیرد تا از این طریق مربیان شاگردان انقلابی را در بدنه ورزش تربیت کنند. مسئول سازمان بسیج ورزشکاران خراسان رضوی خاطرنشان کرد: به مناسبت گرامی‌داشت چهلمین سالگرد هفته دفاع مقدس غرفه‌ای در نمایشگاه  بین‌المللی مشهد برپا کردیم که آموزش‌های دفاعی، غواصی و نظامی مربیان به رزمندگان هشت سال جنگ تحمیلی را به صورت تصویری به نمایش  گذاشتیم و درصدد هستیم در نیمه دوم سال جاری یک یا دو یادواره شهید را برگزار کنیم. حسین‌زاده با اشاره به اینکه سازمان بسیج ورزشکاران ۱۵ هزار عضو در کل استان خراسان رضوی دارد که از این تعداد ۵ هزار عضو در مشهد هستند؛ بیان داشت: این  سازمان ۲۰ دفتر در کل  استان دارد. وی در ادامه از افتتاح دفتر بسیج ورزشکاران در اداره ورزش و جوانان  شهرستان تربت حیدریه خبر داد. مسئول سازمان بسیج ورزشکاران خراسان رضوی عنوان داشت: به علت شیوع ویروس کرونا قادر به  اجرای برنامه‌ها به صورت اجتماع و همایش نیستیم لذا در فضای مجازی کارها را دنبال می‌کنیم. سه کتاب با موضوع مشخص شده به صورت  pdf در سایتی که طراحی کرده‌ایم برای مربیان ورزش در استان بارگذاری خواهیم کرد تا نظراتشان را ارائه و ما پیگیر این نظرات خواهیم بود. انتهای پیام/ منبع: تسنیم

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: شهید ورزشکاران خراسان رضوی سازمان بسیج ورزشکاران خراسان رضوی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۳۱۲۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دوپینگ ۶ ورزشکار پاورلیفتینگ مثبت شد

طرفداری| نتایج آزمایش‌ دوپینگ ۶ ورزشکار پاورلیفتینگ ایران مثبت اعلام شد.

بر اساس اعلام فدراسیون جهانی پاورلیفتینگ و همچنین باتوجه به تست‌های اخذشده در مسابقات داخلی و بین المللی، نمونه ۴ ورزشکار رشته پاورلیفتینگ در مسابقات برون مرزی اعم از اعزام‌های مالزی، مالت، مغولستان و هندوستان و ۲ ورزشکار در مسابقات داخلی سال ۲۰۲۳ مثبت اعلام شد.

فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام اعلام کرد با توجه به نهایی نشدن حکم برخی از این ورزشکاران و با توجه به لزوم تایید نهایی احکام، نام این ورزشکاران تا اطلاع بعدی اعلام نخواهد شد. این فدراسیون همچنین اعلام کرده که مطابق سنوات گذشته، برنامه‌های مبارزه با دوپینگ با هماهنگی نادو (ستاد ملی مبارزه با دوپینگ) در داخل و خارج از کشور ادامه خواهد داشت و فدراسیون برای اشاعه ورزش پاک با هیچ‌کس مماشات نخواهد کرد.

از دست ندهید ????????????????????????

سرمربی پرسپولیس: من کاشف آلیسون بودم جنگ در دربی میلان؛ 3 اخراجی در 3 دقیقه! آشنایی با مالکان لیگ برتر و میزان ثروت آن‌ها مورینیو: به من می‌گفتند اتوبوس، حالا با همین سبک شده‌اند جادوگر!

دیگر خبرها

  • اسکان مردم روستای سیل زده نوده در روستای آبیز / تکلیف داوطلبین کنکور روستای نوده چه می‌شود؟
  • لزوم بسیج همه دستگاه‌ها و اقشار برای تجلیل و تکریم معلمان
  • برگزاری نشست کمیسیون‌ ورزشکاران و مربیان فدراسیون دوومیدانی
  • راهیابی دو بانوی ورزشکار خراسان رضوی به اردوی تیم ملی تنیس روی میز
  • نخستین یادواره و کنگره شهدای منطقه یک اصفهان برگزار می‌شود
  • اختتامیه جشنواره سرود بسیج در خراسان شمالی برگزار شد
  • ۲۳۰ مربی در سپاه و بسیج استان سمنان فعالیت می‌کنند
  • رقابت ۱۶۱۸ حافظ خراسانی در آزمون سراسری اعطای مدرک تخصصی
  • دوپینگ ۶ ورزشکار پاورلیفتینگ مثبت شد
  • ساماندهی وضعیت خانواده های شهدای اتباع خراسان رضوی