Web Analytics Made Easy - Statcounter

آخوند گلدی درخشان مدرس حوزه علمیه کریمی یکه سعود راز و جرگلان در گفتگو با خبرنگار حوزه استان های خبرگزاری تقریب با  اشاره به اینکه اسرائیل با عادی سازی روابط خود با کشورها می‌خواهد خطری را که از ناحیه جهان عرب متوجه امنیت و مدیریت این رژیم است را از بین ببرد،گفت: کارنامه و جنایت رژیم منحوس اسرائیلی در جهان برای ملت ها مشهود و آشکار است و اینکه کشورهایی که ادعای اسلام دارند و این چنین دارند به این مکتب الهی خیانت می کنند، واقعا خجالت بار است و هرچه زودتر باید از این تصمیم خود برگردند چرا که خداوند به سادگی از این مسأله نخواهد گذشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



آخوند درخشان تصریح کرد: امروز مسأله فلسطین مسأله اسلام است و تمامی مسلمانان جهان باید ید واحده بشوند و نگذارند این غده سرطانی به اهداف شومش که غصب بیت المقدس و راه اندازی پایگاه های شرک در آنجا است برسند و نه اینکه بیایند پشتیبان جنایتکاران شوند.

وی با بیان اینکه اسرائیل با تقویت ایران هراسی سعی دارد با کشور‌های عربی بیشتری رابطه برقرار کند، خاطر نشان کرد: امروز تنها جمهوری اسلامی ایران توانسته یک تنه در مقابل زورگویان بایستد و خداوند پشتیبان این کشور است چرا که اهداف و عملکرد این کشور برگرفته از وصایای رسول الله و مکاتب الهی است.

انتهای پیام/

منبع: تقریب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.taghribnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تقریب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۳۱۴۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خلأ جبران‌ناپذیر با صدایی که خاموش شد

به گزارش همشهری‌آنلاین، خبر بد حوزه ورزش و رسانه هم درگذشت استاد مسعود اسکویی بود؛ گوینده و گزارشگر قدیمی رادیو که شاید خیلی از هموطنان ما با صدای مخملی و درجه یک او عاشق فوتبال شدند. مخصوصا در زمانه‌ای که فناوری تا این اندازه پیشرفت نکرده بود و تلویزیون بسیاری از مسابقات را پخش نمی‌کرد، مردم بیشتر شنونده رادیو بودند و بازی‌ها را از آن طریق دنبال می‌کردند.

در چنین شرایطی صدای بسیار خاص استاد اسکویی، لذت تعقیب مسابقات را دوچندان می‌کرد. چه عصرهایی که دل به دل آن صدا دادیم و سرنوشت تیم‌های محبوبمان را از دریچه آن حنجره طلایی دنبال کردیم.

غم‌انگیزتر از کوچ این بزرگان، این است که جای خالی آنها به آسانی پر نمی‌شود و گاهی به‌نظر می‌رسد رفتن هر کدام‌شان، خلئی جبران‌ناپذیر برای حوزه کارشان است. روحش شاد.

کد خبر 848887 منبع: روزنامه همشهری برچسب‌ها رسانه - رادیو خبر مهم فوتبال

دیگر خبرها

  • خلأ جبران‌ناپذیر با صدایی که خاموش شد
  • شکست ائتلاف ضدایرانی
  • پایان رژیم صهیونیستی اجتناب‌ناپذیر است
  • طرح بلینکن برای احیای ناتوی عربی
  • انتقاد از واکنش برخی کشورهای عربی بعداز حمله سپاه به اسرائیل (فیلم)
  • تاکید کشورهای عربی و اروپایی بر پایان جنگ غزه و راه‌حل ۲دولتی در نشست ریاض
  • ترامپ: من تجربه بدی با نتانیاهو دارم
  • رسانه‌های عبری: السنوار قهرمان کشورهای عربی و اسلامی شده است
  • درخواست آمریکا : سیستم مشترک دفاع هوایی کشورهای عربی مقابل ایران
  • ضرورت اقدامات عملی برای توقف ماشین کشتار رژیم صهیونیستی