Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار کشتی و رزمی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، بر اساس برنامه اعلامی، هفته اول از دور رفت لیگ برتر کشتی فرنگی در گروه الف روزهای سه شنبه و چهارشنبه هفته جاری و هفته اول دور رفت مسابقات لیگ برتر کشتی آزاد در گروه الف روزهای پنج شنبه و جمعه هفته جاری و در سالن ۱۲ هزار نفری آزادی تهران برگزار می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بر اساس مجوز معاونت بهداشت وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی این مسابقات می بایست با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی برگزار شود و تمامی افراد حاضر در این مسابقات اعم از کشتی گیران، مربیان، داوران و کادر اجرایی با انجام تست های مخصوص و مجوز فدراسیون کشتی و سازمان لیگ در این رقابت ها حضور خواهند داشت.

حضور خبرنگاران در این رقابت ها نیز به صورت محدود، با انجام تست و رعایت پروتکل های بهداشتی و مجوز فدراسیون کشتی و سازمان لیگ می باشد.

همچنین محمد بنا و غلامرضا محمدی سرمربیان تیم های ملی کشتی فرنگی و آزاد نیز از نزدیک ناظر این مسابقات خواهند بود.

این رقابت ها بدون تماشاگر برگزار می شود و علاقمندان به کشتی می توانند مسابقات را به صورت مستقیم از رسانه ملی به تماشا بنشینند.

همچنین سازمان لیگ اعلام کرد از حضور افرادی که مجوزهای لازم را از فدراسیون کشتی برای حضور در این رقابت ها دریافت نکرده اند به سالن مسابقات جلوگیری بعمل خواهد آمد و تیم های حاضر نیز از آوردن همراه و یا مهمان به سالن مسابقات خودداری نمایند.

بیشتر بخوانید: نایب قهرمان المپیک: برنامه سازمان لیگ کشتی نمره منفی دارد/ باید تیم های ریشه دار در لیگ تیمداری کنند

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: فدراسیون کشتی اخبار ورزشی رقابت ها سازمان لیگ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۳۱۴۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشتی‌گیر بوشهری به مدال برنز رسید

به گزارش خبرنگار مهر، سومین دوره رقابت‌های بین المللی کشتی فرنگی نوجوانان جام صفوی، گرامیداشت رحیم علی آبادی روزهای ۶ و ۷ اردیبهشت ماه با حضور کشتی گیرانی از کشورمان و نمایندگان کشورهای ارمنستان، قزاقستان و عراق در سالن حسین رضازاده شهر اردبیل برگزار شد.

در این مسابقات چهار کشتی گیر و یک مربی از بوشهر در این مسابقات حضور داشتند.

در این مسابقات در وزن ۵۵ کیلوگرم «عبدالرحیم وحیدفر» در این مسابقات به مدال با ارزش برنز دست یافت.

این دومین مدال بین المللی تاریخ ورزش کشتی استان در ۲ سال اخیر است.

کد خبر 6089431

دیگر خبرها

  • آغاز مسابقات والیبال دانشجویان کشور در آمل
  • اعلام برنامه ۴ هفته پایانی لیگ برتر/ ۱۱ خرداد پایان مسابقات
  • کشتی خوزستان روی ریل موفقیت قرار گرفته است
  • بیمه البرز، حامی چهل و چهارمین دوره جام جهان پهلوان تختی
  • برپایی دوازدهمین دوره المپیاد «آماده دادرس» در فارس
  • ثبت‌نام لیگ قرآنی «ضحی» در گیلان آغاز شد
  • گزارش تسنیم از مسابقات کشتی فرنگی جام صفوی در اردبیل + فیلم
  • ثبت‌نام سومین دوره مسابقات تیمی قرآن در گیلان آغاز شد
  • کشتی‌گیر بوشهری به مدال برنز رسید
  • پیشرفت کشتی خوزستان با برگزاری رقابت‌های جام تختی