Web Analytics Made Easy - Statcounter

رقابت‌های ملی جشنواره زیبایی و آیینی اسب ترکمن روز چهارم مهرماه با حضور 78 راس اسب اصیل ترکمن در مانژ مجموعه سوارکاری نوروزآباد تهران برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری برنا، اصغر امینی اظهار داشت : این جشنواره با هدف احیاء و حفظ نژاد اسب اصیل ترکمن، تقویت و توسعه صنعت اسب ترکمن به همراه ایجاد بستر اشتغال پایدار و با نگاه به رشد اقتصادی کشور ، با شرکت بیش از 78 سر اسب اصیل ترکمن از استان‌های تهران، البرز، فارس، یزد، اصفهان، گلستان و خراسان‌شمالی برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رییس کمیته اسب ترکمن فدراسیون سوارکاری ادامه داد : با توجه به برگزاری این نوع از مسابقات داخلی، همه ساله برای قضاوت آن از داوران خارجی دعوت به عمل می‌آید و امسال نیز خانم ترونوا بپاورا از کشور روسیه عهده‌دار قضاوت این مسابقات بود.

وی اشاره داشت: مدت زمان برگزاری این نوع از رقابت‌ها را یک روز اعلام و اظهار داشت: به اسب‌های برگزیده جوایز و تندیس قهرمانی این رقابت‌ها اهدا می‌شود.

اصغر امینی افزود : مسابقات ملی جشنواره زیبایی و آیینی اسب ترکمن تیره آخال یموت و یموت در بخش نریان‌ها و مادیان‌ها به صورت مجزا و در گروه آیندگان ۶ ماه تا یک سال، ۲ سال، سه سال، ۴ تا ۶ سال و هفت سال به بالا برگزار و علاوه بر قهرمانی اسب در هر کلاس، در هر ۲ کلاس نیز یک رقابت برای قهرمان قهرمانان نیز برگزار شد.

رقابت‌های ملی جشنواره زیبایی و آیینی اسب ترکمن  در ۱۱ کلاس مجزا و با رعایت پروتکل های بهداشتی با کیفیت تر از سال های گذشته برگزار شد.

 

 

 

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: خان اشتغال اسب مقام فدراسیون اقتصادی دوم نژاد سوارکاری نایب قهرمان ملی جشنواره زیبایی اسب ترکمن رقابت ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۳۱۵۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مسابقات تکواندو با نام جام صفوی به میزبانی استان اردبیل برگزار می‌شود

مدیرکل ورزش و جوانان استان اردبیل از برگزاری مسابقات تکواندو با نام جام صفوی به میزبانی استان اردبیل خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از اردبیل، محمدعلی پهناور اظهار کرد: رئیس فدراسیون تکواندو با برگزاری مسابقات کشوری این فدراسیون در قالب جام صفوی به میزبانی استان اردبیل موافقت کرد.

وی با اعلام حمایت از رشته ورزشی تکواندو افزود: تفاهم‌نامه این مسابقات در سفر خرداد رئیس فدراسیون تکواندو به استان اردبیل به امضا خواهد رسید.

به گزارش ایمنا، استان اردبیل پیش از این نیز در قالب جام صفوی میزبان مسابقات ملی کشتی فرنگی نوجوانان در سال‌جاری بوده است.

کد خبر 751510

دیگر خبرها

  • مسابقات تکواندو با نام جام صفوی به میزبانی استان اردبیل برگزار می‌شود
  • بوکسور ارومیه‌ای قهرمان مسابقات جوانان آسیا شد
  • برگزاری هشتمین کنگره علمی جشنواره خوارزمی در کاشان
  • برگزاری مسابقات پرس سینه انتخابی تیم ملی در شهر مهاباد
  • معرفی حریفان تنیسور‌ها در جدول اصلی رقابت‌های ۱۰۰۰ امتیازی
  • به دنبال طلای بازی‌های آسیایی هستم/ رکورد ایران را جا به جا کردم
  • رقابت دانش‌آموزی «کیدکد» با حمایت روبیکا برگزار شد
  • جشنواره غذاهای سنتی شهرستان گرمی برگزار شد
  • خواهر و برادر کبودراهنگی برگزیده لکوکاپ ایران
  • رقابت ۲ هزار و ۱۵۰ دانش‌آموز برای تکنولوژی‌های آینده