Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «افکارنيوز»
2024-04-27@02:05:48 GMT

عیادت پیشکسوتان استقلال از امیر حسین صادقی

تاریخ انتشار: ۶ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۴۳۱۶۶۵

عیادت پیشکسوتان استقلال از امیر حسین صادقی

به گزارش افکارنیوز،

عصر روز جمعه امیرحسین صادقی مدافع اسبق استقلال سوار بر موتورسیکلت، بر اثر یک لحظه غفلت با گاردریل کنار اتوبان برخورد کرد و به نزدیک‌ترین بیمارستان منتقل شد. امیرحسین فعلاً یادش نمی‌آید چرا یک لحظه دچار حواس‌پرتی شده و فقط تأکید می‌کند یادش هست سرعتش ۹۰ کیلومتر بر ساعت بوده است. مدافع اسبق استقلال در نزدیکی محل زندگی‌اش در منطقه سعادت‌آباد دچار این سانحه رانندگی با موتورسیکلت شد و به بیمارستان پارسیان که در میدان فرهنگ قرار دارد منتقل شد و به دلیل شدت جراحات وارده به صورت اورژانسی مورد درمان پزشکان متخصص قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ساعد دست چپ و بخشی از کمر امیرحسین به دلیل واژگون شدن و غلت خوردن روی آسفالت اتوبان دچار جراحت شده و باید سریعاً بخیه می‌شد، همچنین انگشت کوچک او نیز به بدترین شکل شکسته بود که مورد جراحی قرار گرفت و پیوند خورد. بدترین اتفاق ممکن جدا از جراحات وارده و کبودی‌ها، کبد صادقی بود. جمعه‌شب یک جراحی فوری روی کبد او انجام شد و قرار است امروز شرایط این غده مهم بدن مورد بررسی مجدد پزشکان متخصص قرار بگیرد.

جمعه‌شب تعدادی از همبازیان قدیمی این بازیکن بازنشسته با شنیدن خبر تصادف به بیمارستان محل بستری صادقی مراجعه کردند. حنیف عمران‌زاده، آرش برهانی و آخر شب هم سیدمهدی رحمتی به عیادت امیرحسین رفتند. شنبه علی فتح‌ا... زاده بر بالین این بازیکن سابق استقلال حاضر شد. امیرحسین ظهر دیروز موبایلش را از دسترس خارج کرد، چون انرژی لازم برای پاسخگویی به حجم تماس‌های دوستان و همبازیان قدیمی‌اش را نداشت البته گفت همه کسانی که فکر نمی‌کرده هم پیگیر احوالش بوده‌اند.

صادقی درباره دلیل تصادفش گفت: «مسلماً کم‌دقتی و بی‌احتیاطی خودم در هنگام رانندگی باعث بروز این حادثه شد و از نظر جسمانی دچار یک‌سری آسیب‌ها شده‌ام و منتظرم ببینم نظر پزشکان چیست. خودم دوست ندارم در بیمارستان بستری باشم. خیلی‌ها از همان جمعه شب پیگیر احوالم بودند که جا دارد از همه آن‌ها تشکر کنم. کری‌خوانی ما در فوتبال درباره استقلال و پرسپولیس جنبه رقابت دارد و فوتبال نمی‌تواند و نباید افراد را با هم دشمن کند. به یک خبرنگار هم گفتم در شرایطی که خط فقر ۱۰ میلیون تومان است باید ذهن‌مان را درگیر شوخی و کری‌خوانی در فوتبال بکنیم.»

 

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: امیرحسین صادقی استقلال آرش برهانی استقلال آرش برهانی امیرحسین صادقی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۳۱۶۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرسپولیس و استقلال رسماً واگذار شدند؛ سهم پیشکسوتان؛ ۵ درصد

مراسم واگذاری باشگاه‌های پرسپولیس و استقلال به بخش خصوصی امروز (چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳) با حضور کیومرث هاشمی وزیر ورزش و جوانان و احسان خاندوزی وزیر امور اقتصاد و دارایی برگزار شد.

در این مراسم علاوه بر رضا درویش و علی خطیر مدیران دو باشگاه پرسپولیس و استقلال، مسئولان فدراسیون فوتبال حضور داشتند.

بر این اساس ۸۵ درصد از سهام باشگاه استقلال از سوی شرکت صنایع پتروشیمی خلیج فارس، شرکت‌های تابعه آن شامل پتروشیمی بندر امام، پتروشیمی بوعلی سینا، پتروشیمی شهید تندگویان، پتروشیمی پارس و شرکت صنایع پتروشیمی خلیج فارس واگذار شد و همین مقدار از سهام باشگاه پرسپولیس نیز به بانک‌های شهر (۳۰ درصد)، ملت (۲۰ درصد)، تجارت (۲۰ درصد)، صادرات (۵ درصد)، رفاه (۵ درصد) و اقتصاد نوین (۵ درصد) انتقال پیدا کرد.

۱۰ درصد سهام دو باشگاه نیز پیش‌تر به هواداران واگذار شده بود. طبق اعلام وزیر ورزش قرار است ۵ درصد باقی‌مانده سهام دو باشگاه نیز به زودی به پیشکسوتان واگذار شود.

مالکیت مشترک سرخابی‌ها که در اختیار وزارت ورزش بود مشکل اصلی دو باشگاه برای حضور در لیگ قهرمانان آسیا به شمار می‌رفت.

دیگر خبرها

  • موج نفرت از جنایت‌های رژیم غاصب صهیونیستی در حال گسترش است
  • تیم دانشجویان ایران در راه مسابقات جهانی
  • خطر از بغل گوش ستاره آرژانتینی گذشت
  • پرسپولیس و استقلال رسماً واگذار شدند/ سهم پیشکسوتان؛ ۵ درصد
  • سهم پنج درصدی استقلال و پرسپولیس به چه کسانی می‌رسد؟
  • سهم هواداران پرسپولیس از تیم مشخص شد
  • وزیر ورزش: ۵ درصد باقی مانده سهام استقلال و پرسپولیس در اختیار ماست که متعلق به پیشکسوتان است / فیلم
  • پرسپولیس و استقلال رسماً واگذار شدند؛ سهم پیشکسوتان؛ ۵ درصد
  • سهم پنج درصدی پیشکسوتان از استقلال و پرسپولیس
  • واگذاری 5 درصد از سهام استقلال و پرسپولیس به پیشکسوتان