Web Analytics Made Easy - Statcounter

سخنگوی وزارت بهداشت آخرین جزئیات پرداخت یک میلیارد یورو به وزارت بهداشت را تشریح کرد.

به گزارش فارس، سیماسادات لاری سخنگوی وزارت بهداشت درباره آخرین وضعیت اختصاص یک میلیارد یورو از صندوق ذخیره ارزی به وزارت بهداشت گفت: از مجموع مبلغ یک میلیارد یورو در مجموع تا کنون ۵۴۰۰ میلیارد تومان پرداخت شده است.

وی گفت: البته ۹۰۰ میلیارد تومان در قالب تکمیل طرح‌های عمرانی از طریق سازمان برنامه و بودجه به دانشگاه‌های علوم پزشکی مشمول ابلاغ و تخصیص پیدا کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

لاری افزود: مکاتبه از طریق سازمان برنامه و بودجه با بانک مرکزی هم بابت بخش دوم پول یک میلیارد یورو به نرخ روز نیمایی انجام شده است.

وی در پاسخ به پرسشی درباره ارائه این مبلغ از طریق بسته‌های حمایتی به وزارت بهداشت توضیح داد: بسته حمایتی مربوط به وزارت تعاون، رفاه و تامین اجتماعی می‌شود که اعتبار آن در سقف ۱۲۴۳۰ میلیارد تومان سهم وزارت بهداشت از منابع یک میلیارد یورو نیست.

لاری افزود: اعتبارات پرداخت شده یا قابل پرداخت، در قالب ۱۵ بسته نشان دار و مشخص که با سازمان برنامه و بودجه در موردش تفاهم شده، صورت می‌گیرد.

منبع: تابناک

کلیدواژه: مکانیسم ماشه مراوه تپه علیرضا رزم حسینی هفته دفاع مقدس آنفلوانزا مصطفی ادیب ویروس کرونا وزارت بهداشت سیما سادات لاری مکانیسم ماشه مراوه تپه علیرضا رزم حسینی هفته دفاع مقدس آنفلوانزا مصطفی ادیب یک میلیارد یورو وزارت بهداشت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۳۱۸۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جزئیات و نحوه پرداخت ارز به زائران حج تمتع | زائران چقدر ارز می گیرند؟

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از فارس، با توجه به شروع سفرهای زائران ‎حج سال ۱۴۰۳ و ضرورت تامین ‎ارز مورد نیاز زائران، تأمین و پرداخت ارز به‌صورت اسکناس به مبلغ ۵۰۰ یورو یا معادل آن در سال جاری انجام‌ می‌شود.

استفاده از منابع مسدودی آزاد شده ارزی کلید خورد | ارز حج امسال از این طریق به کشور عربستان منتقل شد

نرخ فروش اسکناس ‎مرکز مبادله ارز و طلای ایران، به زائران حج تمتع معرفی‌شده از سوی سازمان حج و زیارت انجام خواهد شد.

پرداخت ارز به زائران یادشده در محل شعب بانک‌های منتخب بوده و تأمین ارز به میزان فوق محدودیتی بابت تأمین ارز مسافرتی در همان سال برای زائران مذکور ایجاد نمی‌کند.

طبق اعلام بانک مرکزی فهرست شعب منتخب بانک‌های عامل و مدارک لازم در اطلاعیه‌های آتی اعلام خواهد شد.

کد خبر 848589 برچسب‌ها حج ارز - بازار داخلی خبر مهم یورو

دیگر خبرها

  • جزئیات و نحوه پرداخت ارز به زائران حج تمتع | زائران چقدر ارز می گیرند؟
  • تدوین لایحه حمایت از حقوق پرستاران با هدف بهبود معیشت
  • اختصاص ۱۰ همت برای پرداخت فوق‌العاده شغل پرستاران
  • پرداخت وام ودیعه مسکن به دانشجویان متاهل در شش ماهه نخست امسال
  • ۱۰ همت برای پرداخت فوق‌العاده شغل پرستاران تخصیص یافت
  • اختصاص ۱۰ همت برای پرداخت فوق‌العاده پرستاران
  • هشدار بیمه مرکزی به خودروهای فاقد بیمه شخص ثالث
  • کارت سوخت رانندگان باطل می شود!
  • کارت سوخت این خودروها باطل می‌شود
  • هشدار وزارت بهداشت فلسطین درباره خطر فاسد شدن داروها در غزه