Web Analytics Made Easy - Statcounter

احمد دهقان در گفتگو با خبرنگار مهر از انتقال ۱۳ عضو یک خانواده یزدی در فلکه پنجم آزادشهر به بیمارستان به دلیل مسمومیت خبر داد.

وی با اشاره به اینکه به احتمال زیاد این خانواده بر اثر گاز مونوکسید کربن دچار مسمومیت شده‌اند، اظهار داشت: علت این مسمومیت در حال بررسی است اما به احتمال زیاد مسمومیت ناشی از مصرف مواد خوراکی مسموم نیست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دهقان یادآور شد: این اتفاق ساعت ۱:۱۴ بامداد به اورژانس یزد اطلاع داده شد و چهار آمبولانس برای انتقال افراد به بیمارستان به محل اعزام شد.

رئیس اورژانس استان یزد بیان کرد: این ۱۳ نفر به بیمارستان‌های افشار و شاه ولی یزد اعزام شده‌اند و فعلاً حال عمومی آنها خوب گزارش شده است.

وی با اشاره به نزدیک شدن فصل سرما تاکید کرد: مردم از استاندارد بودن وسایل گازسوز و گرمایشی خود اطمینان حاصل کنند تا شاهد مسمومیت‌ها با گاز مونوکسید کربن نباشیم.

کد خبر 5033765

منبع: مهر

کلیدواژه: یزد احمد دهقان مسمومیت اورژانس ویروس کرونا چهل سالگی دفاع مقدس هفته دفاع مقدس شیراز آمار کرونا شیوع کرونا بوشهر کرمانشاه دفاع مقدس جنگ تحمیلی شهرکرد دفاع مقدس گرگان خطبه های نماز جمعه اردبیل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۳۱۸۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ترخیص ۵ مصدوم حادثه برخورد اتوبوس با تریلر در یزد

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز یزد، طباطبایی گفت: در حادثه برخورد اتوبوس مسافربری زاهدان _ اصفهان، در محور مهریز _ یزد، ۱۰ کیلومتری پلیس راه ۶ نفر مصدوم شدند که مصدومان با دو کد آمبولانس اورژانس به بیمارستان فاطمه‌الزهرا (س) مهریز منتقل شدند.
وی با اشاره به اینکه این حادثه ساعت ۰۰:۱۴ بامداد چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ رخ داده، ادامه داد: هم اکنون ۵ مصدوم این حادثه 
پس از دریافت خدمات اورژانس در بیمارستان فاطمه الزهرا (س) مهریز مرخص شده اند و یک مصدوم دیگر هم در بخش تخصصی بیمارستان بستری شده است.

دیگر خبرها

  • خطر مسمومیت با قارچ‌های طبیعی
  • ترخیص ۵ مصدوم حادثه برخورد اتوبوس با تریلر در یزد
  • ۶ کشته و مصدوم در حادثه رانندگی محور نی ریز
  • ۸ مصدوم در پی ۳ حادثه آتش‌سوزی در اهواز
  • انتقال کارگر مصدوم شهر موچش با بالگرد اورژانس هوایی به بیمارستان
  • ۸ کشته و مصدوم در تصادف زنجیره ای در محور فسا - داراب
  • ۸ کشته و مصدوم در تصادف محور فسا - داراب
  • مصدومیت سه تن در تصادف محور نقده - پیرانشهر
  • قارچ سمی ، خانواده ای را در شیراز راهی بیمارستان کرد
  • مسمومیت اعضای یک خانواده با قارچ در شیراز