Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین استان چهارمحال وبختیاری به نقل از روابط عمومی استانداری، الله‌کرم نصیری در نشست شورای گفت و گوی دولت و بخش خصوصی چهارمحال و بختیاری با توجه به مسوولیت شهرداری‌ها در جمع‌آوری پسماند خانگی تاکید کرد: از پنج سال پیش قرار بود یک شرکت خصوصی نسبت به احداث طرح شهرک بازیافت زباله‌ شهرکرد اقدام کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: اکنون مشخص شد این کار از توان آن شرکت خارج است و باید ادامه طرح را به یک سرمایه‌گذار قوی‌تر مانند شهرداری واگذار کرد.

نصیری تصریح کرد: اداره‌کل حفاظت محیط زیست چهارمحال و بختیاری به‌زودی موافقت اصولی یک‌ساله برای راه‌اندازی یک مرکز جمع‌آوری و بازیافت زباله صنعتی در استان را برای یک سرمایه‌گذار بخش خصوصی صادر می‌کند.

وی یادآور شد: به هر دلیلی که سرمایه‌گذار بخش خصوصی در این مدت نتواند به تعهدات خود عمل کند، سرمایه‌گذار دیگری مشخص و جایگزین خواهد شد.

۴۶

کد خبر 1436815

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: استان چهارمحال و بختیاری سرمایه گذار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۳۲۰۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قدردانی از معلمان حامی محیط‌زیست چهارمحال و بختیاری

سعید یوسف پور مدیرکل محیط زیست چهارمحال و بختیاری گفت: معلمان حامی محیط زیست در آگاهی بخشی به دانش‌آموزان و فرهنگ سازی مدیریت پسماند خانگی و نحوه بازیافت زباله‌ها نقش به سزایی دارند.

بیشتر بخوانید

مردم چهارمحال و بختیاری ۴۷ روز هوای سالم تنفس کردند

وی افزود: راهکار‌هایی برای پاک نگه داشتن زمین، تفکیک، بازیافت، عدم استفاده از ظروف پلاستیکی ارائه شد.

در پایان از معلمان حامی محیط زیست چهارمحال و بختیاری تجلیل شد.

باشگاه خبرنگاران جوان چهارمحال و بختیاری شهرکرد

دیگر خبرها

  • لزوم آغاز عملیات اجرایی احداث ایستگاه مسافربری بیرجند
  • شهرک بازیافت در قم احداث می‌شود
  • ارائه گزارش عملکرد مدیریت شهری شیراز در سال ۱۴۰۲
  • آغاز عملیات اجرایی ساخت مجتمع پرورش اسب در شهرکرد
  • قدردانی از معلمان حامی محیط‌زیست چهارمحال و بختیاری
  • آغاز عملیات گازرسانی به مجتمع دامپروری شهر کیان
  • احداث ۶ شهربازی جدید در کلان‌شهر تبریز
  • لزوم نظارت مستمر بر اجرای مناسب پروژه‌های مشارکتی در شهر اصفهان
  • شهرک انرژی در تهران احداث می‌شود
  • میدان عرضه دام زنده احداث می‌شود