Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرآنلاین»
2024-04-26@00:14:05 GMT

امیرحسین صادقی از تصادف خونینش می‌گوید

تاریخ انتشار: ۶ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۴۳۲۴۵۲

امیرحسین صادقی از تصادف خونینش می‌گوید

عصر روز جمعه امیرحسین صادقی مدافع اسبق استقلال سوار بر موتورسیکلت، بر اثر یک لحظه غفلت با گاردریل کنار اتوبان برخورد کرد و به نزدیک‌ترین بیمارستان منتقل شد. امیرحسین فعلاً یادش نمی‌آید چرا یک لحظه دچار حواس‌پرتی شده و فقط تأکید می‌کند یادش هست سرعتش ۹۰ کیلومتر بر ساعت بوده است. مدافع اسبق استقلال در نزدیکی محل زندگی‌اش در منطقه سعادت‌آباد دچار این سانحه رانندگی با موتورسیکلت شد و به بیمارستان پارسیان که در میدان فرهنگ قرار دارد منتقل شد و به دلیل شدت جراحات وارده به صورت اورژانسی مورد درمان پزشکان متخصص قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ساعد دست چپ و بخشی از کمر امیرحسین به دلیل واژگون شدن و غلت خوردن روی آسفالت اتوبان دچار جراحت شده و باید سریعاً بخیه می‌شد، همچنین انگشت کوچک او نیز به بدترین شکل شکسته بود که مورد جراحی قرار گرفت و پیوند خورد. بدترین اتفاق ممکن جدا از جراحات وارده و کبودی‌ها، کبد صادقی بود. جمعه‌شب یک جراحی فوری روی کبد او انجام شد و قرار است امروز شرایط این غده مهم بدن مورد بررسی مجدد پزشکان متخصص قرار بگیرد.

جمعه‌شب تعدادی از همبازیان قدیمی این بازیکن بازنشسته با شنیدن خبر تصادف به بیمارستان محل بستری صادقی مراجعه کردند. حنیف عمران‌زاده، آرش برهانی و آخر شب هم سیدمهدی رحمتی به عیادت امیرحسین رفتند. شنبه علی فتح‌ا... زاده بر بالین این بازیکن سابق استقلال حاضر شد. امیرحسین ظهر دیروز موبایلش را از دسترس خارج کرد، چون انرژی لازم برای پاسخگویی به حجم تماس‌های دوستان و همبازیان قدیمی‌اش را نداشت البته گفت همه کسانی که فکر نمی‌کرده هم پیگیر احوالش بوده‌اند.

صادقی درباره دلیل تصادفش گفت: «مسلماً کم‌دقتی و بی‌احتیاطی خودم در هنگام رانندگی باعث بروز این حادثه شد و از نظر جسمانی دچار یک‌سری آسیب‌ها شده‌ام و منتظرم ببینم نظر پزشکان چیست. خودم دوست ندارم در بیمارستان بستری باشم. خیلی‌ها از همان جمعه شب پیگیر احوالم بودند که جا دارد از همه آن‌ها تشکر کنم. کری‌خوانی ما در فوتبال درباره استقلال و پرسپولیس جنبه رقابت دارد و فوتبال نمی‌تواند و نباید افراد را با هم دشمن کند. به یک خبرنگار هم گفتم در شرایطی که خط فقر ۱۰ میلیون تومان است باید ذهن‌مان را درگیر شوخی و کری‌خوانی در فوتبال بکنیم.»

256 251

کد خبر 1436864

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: امیرحسین صادقی باشگاه استقلال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۳۲۴۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

همدستی مرد و زن برای قتل شوهر

همشهری آنلاین - حوادث : به نقل از رسانه‌های هند، ۷ آوریل ۲۰۲۴ حدود ساعت ۰۳:۰۰ بامداد پلیس ایالت جامو، در جریان تصادف جاده‌ای قرار گرفت. در این حادثه فردی به نام نارش چاندر جان خود را از دست داده است. در جریان این گزارش، پلیس متوجه شد که بعد از تصادف مصدوم را به بیمارستان گاندی منتقل کردند، اما او قبل از رسیدن به بیمارستان جان خود را از دست داده بود. بنابراین یک افسر تحقیق عازم بیمارستان شد تا از همسر نارش و سایر شاهدان درباره این حادثه تحقیقاتی به عمل آورد. جسد وی نیز به پزشکی قانونی منتقل شد.

در تحقیقات بعدی پلیس مشخص شد که اظهارات، شالو دیوی، همسر نارش به طرز مشکوکی گمراه‌کننده و ضد و نقیض است، به همین دلیل پلیس به این حادثه مشکوک و تحقیقات را از سر گرفت. در روند تحقیقات پلیس متوجه شد که فردی به نام بهانو پارتاپ که در محل جنایت نیز حضور داشته است.

پلیس بار دیگر از زن جوان بازجویی کرد. شالو در بازجویی‌ها اعترف کرد که مدتی بود با فردی به نام بهانو پارتاپ وارد رابطه پنهانی شده بود. بعد از مدتی که از این رابطه گذشت، تصمیم گرفتیم با برنامه‌ریزی و صحنه‌سازی نارش را به قتل برسانیم. بنابراین در عصر یکشنبه ۶ آوریل ۲۰۲۴ ، نارش را به مکان متروکه‌ای در منطقه سئورا کشاندم و بهانو با یک خودرو با سرعت خیلی زیاد با او تصادف کرد. وقتی مطمئن شدیم که او دیگر نفس نمی‌کشد او را به بیمارستان بردیم و وانمود کردیم که با یک خودرو تصادف کرده است.

از آنجایی که بهانو به عنوان کارآموز در بیمارستان گاندی ناگار کار می کرد، توانستیم پرونده‌سازی کنیم و مرگ را به عنوان یک تصادف جاده ای به تصویر بکشیم. با این اعترافات شالو و بهانو دستگیر شدند.
تحقیقات درباره این پرونده ادامه دارد و این دو به زودی محاکمه خواهند شد.

کد خبر 846410 منبع: همشهری آنلاین برچسب‌ها هند حوادث جهان قتل - قاتل

دیگر خبرها

  • تصادف زنجیره‌ای ۹ خودرو در ارومیه ۱۱ مصدوم داشت
  • تصادف زنجیره‌ای ۹ خودرو در ارومیه/ ۱۱ نفر مصدوم شدند
  • تصادف مرگبار در محور دره شهر - بدره
  • آخرین وضعیت سلامتی صدیقه وسمقی/ همسر و وکیل صدیقه وسمقی: بینایی او قبل از زندان از دست رفته بود/ وسمقی در زندان دچار بیماری قلبی شده است
  • ۴ کشته بر اثر تصادف مرگبار در محور دره شهر-بدره
  • تصادف مرگبار در محور دره شهر-بدره ۴ کشته برجای گذاشت
  • خطر از بغل گوش ستاره آرژانتینی گذشت
  • هافبک استقلال پایش را به تیغ جراحان سپرد
  • انبار داروی بیمارستان امام حسین دچار حریق شد
  • همدستی مرد و زن برای قتل شوهر